logo

Dziewięć nowych skórek, nowy pasyw Ornna

Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 8.23. Aktualizacja ta przyniosła ze sobą aż 9 nowych skórek od których zaczniemy przegląd nowości w niej wprowadzonych

Eclipse Leona

Skórka legendarna posiadająca dwa warianty (każdy kosztuje 1820 RP, jednak po zakupie jednego wariantu drugi jest o 45% tańszy)
Solar Eclipse

Lunar Eclipse

Coven Camille – 1350 RP

Coven Lissandra – 1350 RP

Pajama Guardian Ezreal  -1350 RP

(w momencie posiadania Star Guardian Ezreala przyznawana jest 45% zniżka)

Pajama Guardian Lulu – 1350 RP

(w momencie posiadania Star Guardian Lulu przyznawana jest 45% zniżka)

Pajama Guardian Lux – 1350 RP

(w momencie posiadania Star Guardian Lux przyznawana jest 45% zniżka)

 

Pajama Guardian Miss Fortune – 1350 RP

(w momencie posiadania Star Guardian Miss Fortune przyznawana jest 45% zniżka)

Pajama Guardian Soraka – 1350 RP

(w momencie posiadania Star Guardian Soraki przyznawana jest 45% zniżka)

W nowym patchu dodano również po 7 wariantów chrome’a nowych  skórek z serii Coven, jednak póki co nie otrzymały one jeszcze żadnych grafik

Wraz z nowym patchem na PBE dodano skórkę na wardy zwaną Pajama Guardian Ward, jednak póki co skórka ta nie ma jeszcze żadnych grafik.

 

 

W nowej aktualizacji na PBE dodano dwie nowe ikony przywoływacza związane z legendarnymi skórkami Leony prezentujące się następująco:

Solar Eclipse Leona Icon, Lunar Eclipse Leona Icon
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:

Aatrox

World Ender (R)
  • Czas trwania aktywa został zmniejszony z 12 do 10 sekund

Galio

Winds of War (Q)
  • Koszt many został zmniejszony z 70/85/100/115/130 do 70/75/80/85/90
  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/80/110/140/170  do 70/105/140/175/210
  • Ilość obrażeń zadawanych przez tornado została zmieniona z 30/40/50/60/70  (+0.6 AP, +3% maksymalnego HP celu za każde 100 AP) na 6% (+3% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu
Hero's Entrance (R)
  • Od teraz wszyscy przeciwnicy są podrzucani przez tą umiejętność na 0.75 sekundy – dotychczas byli oni podrzucani na dłuższy czas jeśli stali oni w środku umiejętności

Lissandra

Ogólne Zmiany
  • Bazowa wartość Attack Speedu została zwiększona z 0.625 do 0.656
Iceborn Subjugation (Nowy Pasyw)
  • Za każdym razem kiedy wrogi champion zginie w pobliżu Lissandry staje się on Lodowym Zombie
  • Lodowe Zombie będą poruszać się w stronę wrogów, dodatkowo nakładając na nich 25% spowolnienie w momencie gdy znajdują się oni w ich pobliżu.  Po 4 sekundach Lodowe Zombie rozpadają się od nadmiaru zimna zadając pobliskim wrogom 120 – 520 (+0.3 AP) magicznych obrażeń – pełna bazowa ilość obrażeń prezentuje się następująco 120/140/160/180/200/220/240/260/280/300/320/340/370/400/430/460/490/520
Ice Shard (Q)
  • Koszt many został zmniejszony z 75 do 60/63/66/69/72
Ring of Frost (W)
  • Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 70/110/150/190/230 (+0.4 AP) do 60/90/120/150/180 (+0.3 AP)
  • Koszt many został zmniejszony z 50 do 40
Frozen Tomb (R)
  • Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.7 do 0.6

Nunu & Willump

Consume (Q)
  • Wartość przelicznika z bonusowego HP na efekt leczący został zmniejszony z 8% do 5%

Ornn

Ogólne Zmiany
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
  • Wartość przyrostu Armora na poziom została zwiększona z 3 do 4
Living Forge (Pasyw)
  • Efekt został zmieniony na:
    “Kiedy Ornn osiągnie 11 poziom każdy ulepszalny przedmiot, który znajduje się w jego ekwipunku lub który zostanie przez niego kupiony w przyszłości będzie automatycznie ulepszany za darmo. Przez 4 następne poziomy po 11 Ornn będzie miał możliwość ulepszenia przedmiotu swojemu sojusznikowi (maksymalnie 1 ulepszenie na sojusznika) za darmo.By tego dokonać Ornn musi zbliżyć się do sojusznika i kliknąć na niego co rozpocznie proces ulepszania”
Volcanic Rupture (Q)
  • Koszt many został zmniejszony z 55 do 45
Bellows Breath (W)
  • Usunięto efekt przyznający tarczę
  • Od teraz Ornn jest Niepowstrzymany na czas trwania tej umiejętności
  • Czas trwania tej umiejętności został zmniejszony z 1 do 0.75 sekundy
  • Ilość obrażeń zadawanych Kruchym przeciwnikom została zwiększona z 7% (+0.3% za każdy poziom) do 10% (+0.5% za każdy poziom)
  • Czas odnowienia został zmieniony z 17/15/13/11/9  na 14 sekund
Searing Charge (E)
  • Koszt many został zmieniony z 50 na 35/40/45/50/55
  • Czas podrzucenia został zwiększony z 1 do 1.25 sekundy
Call of the Forge God (R)
  • Wartość spowolnienia nakładanego przy pierwszym przejściu od teraz skaluje się z czasem przez jaki Żywiołak pozostawał na polu bitwy (minimum 10%)
  • Czas podrzucenia nakładanego przy drugim przejściu jest od teraz zmniejszany o 50% w momencie gdy Żywiołak trafi wrogiego championa

Taliyah

Threaded Volley (Q)
  • Czas przez jaki Wyjałowiona Ziemia pozostaje na polu bitwy został zmniejszony z 120 do 80 sekund
  • Koszt many został zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 45/55/65/75/85
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 11/9/7/5/3  do 7/6/5/4/3 sekund

Viktor

Chaos Storm (R)
  • Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez każdy tick została zwiększona z 130/210/290 do 150/250/350

Guinsoo's Rageblade

  • Całkowity koszt złożenia tego przedmiotu został zmniejszony z 3300 do 3100 sztuk złota- koszt jego złożenia z komponentów został zmniejszony z 990 do 790
  • Efekt pasywa został zmieniony na “Auto-ataki zadają 15 magicznych obrażeń on-hit”
  • Dodano nowy Unique Pasyw: “Zyskujesz 6 (+0.5 za każdy poziom postaci)% Armor i Magic Penetracji”
Poniżej znajduje się lista przed-sezonowych zmian, które powróciły do testowania w tym patchu:
  • Wieże:
    • Bariera Wieży:
      • Każda wieża posiada od teraz specjalną barierę podzieloną na 5 sekcji, z której każda posiada 1000 HP
      • Każda z sekcji barier posiada bazowo 40 Armora/Magic Resist
      • Zniszczenie każdej z sekcji bariery przyzna lokalną nagrodę w postaci 160 sztuk złota, jednak sprawi to że ilość Armora i Magic Resist posiadanej przez wieżę zostanie zwiększona o 30 do momentu, w którym wszystkie pozostałe sekcje bariery nie znikną (co obecnie dzieje się automatycznie o 14:00)
      • Bariery posiadają specjalny efekt zwany Bulwark przyznający wieży 25 dodatkowego Armora i Magic Resist za każdego wrogiego championa znajdującego się w pobliżu za wyjątkiem championa, który zdołał jako pierwszy zniszczyć sekcję bariery
    • Wieże:
      • Ilość HP posiadanych przez pierwsze wieże została zwiększona z 3800 do 5000
      • Ilość Armora/Magic Resist posiadanych przez pierwsze wieże została zmniejszona z 55 do 0 – Bazowy Armor i Magic Resist został praktycznie zastąpiony Armorem i Magic Resist przyznawanym przez bariery
      • Wartość przyrostu Armoru/Magic Resist pierwszych wież na minutę została zmniejszona z 1 do 0
      • Wartość przyrostu AD na minutę dla wszystkich wież została zwiększona z 4 do 9
      • Maksymalna możliwa ilość AD posiadanego przez poszczególne wieże została zwiększona:
        • W przypadku pierwszych wież z 152 do 278
        • W przypadku wewnętrznych wież i wież przy inhibitorze z 250 do 305
        • W przypadku wież przy nexusie z 230 do 285
      • Wartość bonusu przyznawanego za zniszczenie pierwszej wieży w grze została zmniejszona z 300 do 150 sztuk złota

  • System Run:
    • Bonusowe statystyki przyznawane za wybranie danej kombinacji ścieżek run zostały zastąpione Odłamkami Statystyk, które będą wybrane z trzech tierów (za każdym razem wybrać trzeba będzie po jednym odłamku z każdego tieru)
    • Odłamki Statystyk:
      • Tier 1: +6 AD lub 10 AP (Adaptive), +8 Attack Speedu, +1-10% redukcji czasów odnowienia (wartości te osiągane są na poziomach 1-18)
      • Tier 2: +6 AD lub 10 AP (Adaptive), +5 Armora, +6 Magic Resist – póki co nadal rozważana jest możliwość dodania czwartego odłamka do tego tieru
      • Tier 3: +15-90 HP (wartości te osiągane są na poziomach 1-18), +5 Armora, +6 Magic Resist
  • Nagrody za zabójstwa championów:
    • Od teraz ilość złota uzyskane za zabójstwa Minionów i Potworów również wpływają na wysokość nagród (około 70% nagrody powinno pochodzić zazwyczaj z zabójstw, a 30% z ilości złota za Miniony i Potwory)
    • Maksymalna wartość jaką może osiągnąć nagroda za zabójstwo wynosi 1000 sztuk złota (300 za zabójstwa na głównej linii i 700 z pozostałych źródeł)
    • Wielkość nagród za potencjalne zabójstwo danego championa od teraz będą wyświetlane na tablicy wyników dla większej przejrzystości
  • Pozostałe zmiany:
    • Wszystkie miniony:
      • Ilość obrażeń zadawanych wieżom została zmniejszona z 60% do 50%
      • Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z “+25 przyznawanych w 20:00” na “+25-100 przyznawanych pomiędzy 10:00-30:00”
    • Meele Miniony:
      • Maksymalna ilość HP (osiągana w 37:00) została zwiększona z 1200 do 1500
      • Maksymalna ilość Armora (osiągana w 37:00) została zwiększona z 0 do 16
      • Maksymalna ilość AD (osiągana w 37:00) została zwiększona z 12 do 80
    • Caster Miniony:
      • Maksymalna ilość HP została zwiększona z “425 osiąganych w 27:00” do “485 osiąganych w 37:00” – wartość osiągana w 27:00 nie została zmieniona
      • Maksymalna ilość AD została zmieniona z “nieskończonego skalowania się (osiąga poziom 60.5 w 37:00)” na “120.5 osiągane w 37:00 (AD nie skaluje się już w nieskończoność)”
    • Cannon Miniony:
      • Czas po jakim zaczynają się pojawiać co dwie fale został zmniejszony z 25:00 do 15:00
      • Czas po jakim zaczynają się pojawiać co falę został zmniejszony z 35:00 do 25:00
      • Maksymalna ilość HP została zmieniona z “nieskończonego skalowania (osiąga 2300 w 37:00)” na “3200 osiągane w 37:00 (statystyka ta nie skaluje się już w nieskończoność)”
      • Ilość obrażeń otrzymywanych od wież została zmniejszona z “14% maksymalnego HP (8 strzał by zginąć)” na “14% od pierwszych wież, 11% od wewnętrznych wież, 8% od wież przy inhibitorze/nexusie (8/10/12 strzałów by zginąć)”
    • Super Miniony:
      • Bazowa ilość AD została zmniejszona z 306 do 225
      • Bazowa ilość Attack Speedu  została zwiększona z 0.694  do 0.85
      • Usunięto aurę zwiększającą ilość obrażeń zadawanych przez pobliskie sojusznicze miniony o 70%
    • Buff Barona:
      • Wartość efektu redukującego ilość obrażeń jakie miniony otrzymują od championa została zmieniona z “75% dla meele minionów i 50% dla caster minionów” na “65% dla zarówno meele i caster minionów”
      • Usunięto efekt redukujących ilość obrażeń jakie miniony otrzymują od wież
    • Przewaga pushu:
      • Miniony nie otrzymują już dodatkowych statystyk zależnych od przewagi średniego poziomu naszej drużyny nad średnim poziomem wrogiej drużyny
    • Czas respawnu epickich potworów:
      • Czasy te zostały zmniejszone:
        • W przypadku Smoków Żywiołów z 6 do 5 minut
        • W przypadku Elder Dragonów z 8 do 6 minut
        • W przypadku Barona z 7 do 6 minut

 

Future's Market (Slot 2, Ścieżka Inspiracji)

  • Czas w grze po jakim dostępna będzie możliwość kupna na kredyt został zmniejszony z 2:00 do 1:00

Time Warp Tonic (Slot 3, Ścieżka Inspiracji)

  • Efekt został zmieniony na: “Użycie potiona lub biscuita od razu przyznaje 50% HP lub many, który przedmiot ten miał przywrócić, ale w zamian za to nakłada na ten przedmiot krótki czas odnowienia. W dodatku w trakcie trwania efektu tego przedmiotu nasza postać zyskuje 5% prędkości poruszania się. Czas odnowienia: równy jest czasu trwania danego przedmiotu”

Celerity (Slot 2, Ścieżka Czarnoksięstwa)

  • Efekt został zmieniony na: “Bonusy do prędkości poruszania się są na tobie o 8% bardziej efektywne. Efekt te nie działa ba prędkość poruszania się przyznawaną przez bazowe buty”

Demolish (Slot 1, Ścieżka Determinacji)

  • Czas przez jaki ładunek pozostaje aktywny został zmniejszony z 4 do 3 sekund

Shield Bash (Slot 1, Ścieżka Determinacji)

  • Runa ta wchodzi na miejsce Bone Plating
  • Efekt:
    “W momencie gdy posiadasz aktywną tarczę zyskujesz dodatkowe 1-10 Armora i Magic Resist (w zależności od poziomu)

    Za każdym razie gdy zyskujesz tarcze twój następny auto-atak przeciwko championom zada dodatkowe 4 – 22 (+1.5% bonusowego HP, +8.5% wartości tarczy) obrażeń (Adaptive). Na użycie tego efektu masz czas do 2 sekund po wygaśnięciu tarczy”

Bone Plating (Slot 2, Ścieżka Determinacji)

  • Runa ta wchodzi na miejsce Chrysalis
  • Efekt:
    “Po otrzymaniu obrażeń od wrogiego championa, następne 3 umiejętności lub auto-ataki, które otrzymasz zadadzą ci o 25-50 (+0 twojego bonusowego HP) mniej obrażeń

    Czas trwania efektu: 1.5 sekundy

    Czas odnowienia: 45 sekund”

Overgrowth (Slot 3, Ścieżka Determinacji)

  • Efekt został zmieniony na: “Pochłoń esencję życia z potwora lub wrogiego miniona, który zginął w twoim pobliżu, zyskując na stałe 3 maksymalnego HP za każde 8 esencji. Kiedy pochłonąłeś 120 potworów lub wrogich minionów zyskujesz dodatkowe 2.5% maksymalnego HP”

Dark Harvest (Runa Kluczowa, Ścieżka Dominacji)

  • Efekt został zmieniony na:
    • Zadanie obrażeń Championom którzy mają mniej niż 50% HP, sprawi że zadane zostaną im dodatkowe adaptive obrażenia, zbierając jednocześnie ich Duszę na stałe zwiększając obrażenia  tej runy o 10
    • Ilość obrażeń zadawanych przez tą runę: 30-60 (+10 za każdą duszę, +0.25 bonusowego AD, +0.15 AP) [bazowa wartość obrażeń zależna jest od poziomu postaci]
    • Czas odnowienia: 45 sekund (resetuje się przy zabójstwach)

Fleet Footwork (Runa Kluczowa, Ścieżka Precyzji)

  • Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.5 do 0.3

Control Ward

  • Ilość wardów, które można poosiadać na raz w ekwipunku została zmniejszona z 3 do 2

Warding Totem

  • Czas przez jaki ward pozostaje na polu bitwy został zmniejszony z 90-180 do 90-120 sekund

Remnant of the Aspect

  • Wartość bonusu przyznawanego za każdy poziom do obrażeń z Unique Pasywa – Spoils of War została zwiększona z 20 do 30

Targon's Brace

  • Ilość obrażeń zadawanych z Unique Pasywa – Spoils of War została zwiększona z 200 (+10 za każdy poziom) do 200 (+15 za każdy poziom)

Teleport

  • Czas channelowania został zmniejszony z 4.5 do 4 sekund

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2018/11/116-pbe-update-eclipse-leona-cven.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top