Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 8.23. Aktualizacja ta przyniosła ze sobą aż 9 nowych skórek od których zaczniemy przegląd nowości w niej wprowadzonych
Eclipse Leona
Pajama Guardian Ezreal -1350 RP
(w momencie posiadania Star Guardian Ezreala przyznawana jest 45% zniżka)
Pajama Guardian Lulu – 1350 RP
(w momencie posiadania Star Guardian Lulu przyznawana jest 45% zniżka)
Pajama Guardian Lux – 1350 RP
Pajama Guardian Miss Fortune – 1350 RP
Pajama Guardian Soraka – 1350 RP
Wraz z nowym patchem na PBE dodano skórkę na wardy zwaną Pajama Guardian Ward, jednak póki co skórka ta nie ma jeszcze żadnych grafik.
W nowej aktualizacji na PBE dodano dwie nowe ikony przywoływacza związane z legendarnymi skórkami Leony prezentujące się następująco:
Aatrox
- Czas trwania aktywa został zmniejszony z 12 do 10 sekund
Galio
- Koszt many został zmniejszony z 70/85/100/115/130 do 70/75/80/85/90
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/80/110/140/170 do 70/105/140/175/210
- Ilość obrażeń zadawanych przez tornado została zmieniona z 30/40/50/60/70 (+0.6 AP, +3% maksymalnego HP celu za każde 100 AP) na 6% (+3% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu
- Od teraz wszyscy przeciwnicy są podrzucani przez tą umiejętność na 0.75 sekundy – dotychczas byli oni podrzucani na dłuższy czas jeśli stali oni w środku umiejętności
Lissandra
- Bazowa wartość Attack Speedu została zwiększona z 0.625 do 0.656
- Za każdym razem kiedy wrogi champion zginie w pobliżu Lissandry staje się on Lodowym Zombie
- Lodowe Zombie będą poruszać się w stronę wrogów, dodatkowo nakładając na nich 25% spowolnienie w momencie gdy znajdują się oni w ich pobliżu. Po 4 sekundach Lodowe Zombie rozpadają się od nadmiaru zimna zadając pobliskim wrogom 120 – 520 (+0.3 AP) magicznych obrażeń – pełna bazowa ilość obrażeń prezentuje się następująco 120/140/160/180/200/220/240/260/280/300/320/340/370/400/430/460/490/520
- Koszt many został zmniejszony z 75 do 60/63/66/69/72
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 70/110/150/190/230 (+0.4 AP) do 60/90/120/150/180 (+0.3 AP)
- Koszt many został zmniejszony z 50 do 40
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.7 do 0.6
Nunu & Willump
- Wartość przelicznika z bonusowego HP na efekt leczący został zmniejszony z 8% do 5%
Ornn
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
- Wartość przyrostu Armora na poziom została zwiększona z 3 do 4
- Efekt został zmieniony na:
“Kiedy Ornn osiągnie 11 poziom każdy ulepszalny przedmiot, który znajduje się w jego ekwipunku lub który zostanie przez niego kupiony w przyszłości będzie automatycznie ulepszany za darmo. Przez 4 następne poziomy po 11 Ornn będzie miał możliwość ulepszenia przedmiotu swojemu sojusznikowi (maksymalnie 1 ulepszenie na sojusznika) za darmo.By tego dokonać Ornn musi zbliżyć się do sojusznika i kliknąć na niego co rozpocznie proces ulepszania”
- Koszt many został zmniejszony z 55 do 45
- Usunięto efekt przyznający tarczę
- Od teraz Ornn jest Niepowstrzymany na czas trwania tej umiejętności
- Czas trwania tej umiejętności został zmniejszony z 1 do 0.75 sekundy
- Ilość obrażeń zadawanych Kruchym przeciwnikom została zwiększona z 7% (+0.3% za każdy poziom) do 10% (+0.5% za każdy poziom)
- Czas odnowienia został zmieniony z 17/15/13/11/9 na 14 sekund
- Koszt many został zmieniony z 50 na 35/40/45/50/55
- Czas podrzucenia został zwiększony z 1 do 1.25 sekundy
- Wartość spowolnienia nakładanego przy pierwszym przejściu od teraz skaluje się z czasem przez jaki Żywiołak pozostawał na polu bitwy (minimum 10%)
- Czas podrzucenia nakładanego przy drugim przejściu jest od teraz zmniejszany o 50% w momencie gdy Żywiołak trafi wrogiego championa
Taliyah
- Czas przez jaki Wyjałowiona Ziemia pozostaje na polu bitwy został zmniejszony z 120 do 80 sekund
- Koszt many został zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 45/55/65/75/85
- Czas odnowienia został zmniejszony z 11/9/7/5/3 do 7/6/5/4/3 sekund
Viktor
Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez każdy tick została zwiększona z 130/210/290 do 150/250/350
Guinsoo's Rageblade
- Całkowity koszt złożenia tego przedmiotu został zmniejszony z 3300 do 3100 sztuk złota- koszt jego złożenia z komponentów został zmniejszony z 990 do 790
- Efekt pasywa został zmieniony na “Auto-ataki zadają 15 magicznych obrażeń on-hit”
- Dodano nowy Unique Pasyw: “Zyskujesz 6 (+0.5 za każdy poziom postaci)% Armor i Magic Penetracji”
- Wieże:
- Bariera Wieży:
- Każda wieża posiada od teraz specjalną barierę podzieloną na 5 sekcji, z której każda posiada 1000 HP
- Każda z sekcji barier posiada bazowo 40 Armora/Magic Resist
- Zniszczenie każdej z sekcji bariery przyzna lokalną nagrodę w postaci 160 sztuk złota, jednak sprawi to że ilość Armora i Magic Resist posiadanej przez wieżę zostanie zwiększona o 30 do momentu, w którym wszystkie pozostałe sekcje bariery nie znikną (co obecnie dzieje się automatycznie o 14:00)
- Bariery posiadają specjalny efekt zwany Bulwark przyznający wieży 25 dodatkowego Armora i Magic Resist za każdego wrogiego championa znajdującego się w pobliżu za wyjątkiem championa, który zdołał jako pierwszy zniszczyć sekcję bariery
- Wieże:
- Ilość HP posiadanych przez pierwsze wieże została zwiększona z 3800 do 5000
- Ilość Armora/Magic Resist posiadanych przez pierwsze wieże została zmniejszona z 55 do 0 – Bazowy Armor i Magic Resist został praktycznie zastąpiony Armorem i Magic Resist przyznawanym przez bariery
- Wartość przyrostu Armoru/Magic Resist pierwszych wież na minutę została zmniejszona z 1 do 0
- Wartość przyrostu AD na minutę dla wszystkich wież została zwiększona z 4 do 9
- Maksymalna możliwa ilość AD posiadanego przez poszczególne wieże została zwiększona:
- W przypadku pierwszych wież z 152 do 278
- W przypadku wewnętrznych wież i wież przy inhibitorze z 250 do 305
- W przypadku wież przy nexusie z 230 do 285
- Wartość bonusu przyznawanego za zniszczenie pierwszej wieży w grze została zmniejszona z 300 do 150 sztuk złota
- Bariera Wieży:
- System Run:
- Bonusowe statystyki przyznawane za wybranie danej kombinacji ścieżek run zostały zastąpione Odłamkami Statystyk, które będą wybrane z trzech tierów (za każdym razem wybrać trzeba będzie po jednym odłamku z każdego tieru)
- Odłamki Statystyk:
- Tier 1: +6 AD lub 10 AP (Adaptive), +8 Attack Speedu, +1-10% redukcji czasów odnowienia (wartości te osiągane są na poziomach 1-18)
- Tier 2: +6 AD lub 10 AP (Adaptive), +5 Armora, +6 Magic Resist – póki co nadal rozważana jest możliwość dodania czwartego odłamka do tego tieru
- Tier 3: +15-90 HP (wartości te osiągane są na poziomach 1-18), +5 Armora, +6 Magic Resist
- Nagrody za zabójstwa championów:
- Od teraz ilość złota uzyskane za zabójstwa Minionów i Potworów również wpływają na wysokość nagród (około 70% nagrody powinno pochodzić zazwyczaj z zabójstw, a 30% z ilości złota za Miniony i Potwory)
- Maksymalna wartość jaką może osiągnąć nagroda za zabójstwo wynosi 1000 sztuk złota (300 za zabójstwa na głównej linii i 700 z pozostałych źródeł)
- Wielkość nagród za potencjalne zabójstwo danego championa od teraz będą wyświetlane na tablicy wyników dla większej przejrzystości
- Pozostałe zmiany:
- Wszystkie miniony:
- Ilość obrażeń zadawanych wieżom została zmniejszona z 60% do 50%
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z “+25 przyznawanych w 20:00” na “+25-100 przyznawanych pomiędzy 10:00-30:00”
- Meele Miniony:
- Maksymalna ilość HP (osiągana w 37:00) została zwiększona z 1200 do 1500
- Maksymalna ilość Armora (osiągana w 37:00) została zwiększona z 0 do 16
- Maksymalna ilość AD (osiągana w 37:00) została zwiększona z 12 do 80
- Caster Miniony:
- Maksymalna ilość HP została zwiększona z “425 osiąganych w 27:00” do “485 osiąganych w 37:00” – wartość osiągana w 27:00 nie została zmieniona
- Maksymalna ilość AD została zmieniona z “nieskończonego skalowania się (osiąga poziom 60.5 w 37:00)” na “120.5 osiągane w 37:00 (AD nie skaluje się już w nieskończoność)”
- Cannon Miniony:
- Czas po jakim zaczynają się pojawiać co dwie fale został zmniejszony z 25:00 do 15:00
- Czas po jakim zaczynają się pojawiać co falę został zmniejszony z 35:00 do 25:00
- Maksymalna ilość HP została zmieniona z “nieskończonego skalowania (osiąga 2300 w 37:00)” na “3200 osiągane w 37:00 (statystyka ta nie skaluje się już w nieskończoność)”
- Ilość obrażeń otrzymywanych od wież została zmniejszona z “14% maksymalnego HP (8 strzał by zginąć)” na “14% od pierwszych wież, 11% od wewnętrznych wież, 8% od wież przy inhibitorze/nexusie (8/10/12 strzałów by zginąć)”
- Super Miniony:
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 306 do 225
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.694 do 0.85
- Usunięto aurę zwiększającą ilość obrażeń zadawanych przez pobliskie sojusznicze miniony o 70%
- Buff Barona:
- Wartość efektu redukującego ilość obrażeń jakie miniony otrzymują od championa została zmieniona z “75% dla meele minionów i 50% dla caster minionów” na “65% dla zarówno meele i caster minionów”
- Usunięto efekt redukujących ilość obrażeń jakie miniony otrzymują od wież
- Przewaga pushu:
- Miniony nie otrzymują już dodatkowych statystyk zależnych od przewagi średniego poziomu naszej drużyny nad średnim poziomem wrogiej drużyny
- Czas respawnu epickich potworów:
- Czasy te zostały zmniejszone:
- W przypadku Smoków Żywiołów z 6 do 5 minut
- W przypadku Elder Dragonów z 8 do 6 minut
- W przypadku Barona z 7 do 6 minut
- Czasy te zostały zmniejszone:
- Wszystkie miniony:
Future's Market (Slot 2, Ścieżka Inspiracji)
Czas w grze po jakim dostępna będzie możliwość kupna na kredyt został zmniejszony z 2:00 do 1:00
Time Warp Tonic (Slot 3, Ścieżka Inspiracji)
Efekt został zmieniony na: “Użycie potiona lub biscuita od razu przyznaje 50% HP lub many, który przedmiot ten miał przywrócić, ale w zamian za to nakłada na ten przedmiot krótki czas odnowienia. W dodatku w trakcie trwania efektu tego przedmiotu nasza postać zyskuje 5% prędkości poruszania się. Czas odnowienia: równy jest czasu trwania danego przedmiotu”
Celerity (Slot 2, Ścieżka Czarnoksięstwa)
- Efekt został zmieniony na: “Bonusy do prędkości poruszania się są na tobie o 8% bardziej efektywne. Efekt te nie działa ba prędkość poruszania się przyznawaną przez bazowe buty”
Demolish (Slot 1, Ścieżka Determinacji)
- Czas przez jaki ładunek pozostaje aktywny został zmniejszony z 4 do 3 sekund
Shield Bash (Slot 1, Ścieżka Determinacji)
- Runa ta wchodzi na miejsce Bone Plating
- Efekt:
“W momencie gdy posiadasz aktywną tarczę zyskujesz dodatkowe 1-10 Armora i Magic Resist (w zależności od poziomu)Za każdym razie gdy zyskujesz tarcze twój następny auto-atak przeciwko championom zada dodatkowe 4 – 22 (+1.5% bonusowego HP, +8.5% wartości tarczy) obrażeń (Adaptive). Na użycie tego efektu masz czas do 2 sekund po wygaśnięciu tarczy”
Bone Plating (Slot 2, Ścieżka Determinacji)
- Runa ta wchodzi na miejsce Chrysalis
- Efekt:
“Po otrzymaniu obrażeń od wrogiego championa, następne 3 umiejętności lub auto-ataki, które otrzymasz zadadzą ci o 25-50 (+0 twojego bonusowego HP) mniej obrażeńCzas trwania efektu: 1.5 sekundy
Czas odnowienia: 45 sekund”
Overgrowth (Slot 3, Ścieżka Determinacji)
- Efekt został zmieniony na: “Pochłoń esencję życia z potwora lub wrogiego miniona, który zginął w twoim pobliżu, zyskując na stałe 3 maksymalnego HP za każde 8 esencji. Kiedy pochłonąłeś 120 potworów lub wrogich minionów zyskujesz dodatkowe 2.5% maksymalnego HP”
Dark Harvest (Runa Kluczowa, Ścieżka Dominacji)
- Efekt został zmieniony na:
- Zadanie obrażeń Championom którzy mają mniej niż 50% HP, sprawi że zadane zostaną im dodatkowe adaptive obrażenia, zbierając jednocześnie ich Duszę na stałe zwiększając obrażenia tej runy o 10
- Ilość obrażeń zadawanych przez tą runę: 30-60 (+10 za każdą duszę, +0.25 bonusowego AD, +0.15 AP) [bazowa wartość obrażeń zależna jest od poziomu postaci]
- Czas odnowienia: 45 sekund (resetuje się przy zabójstwach)
Control Ward
- Ilość wardów, które można poosiadać na raz w ekwipunku została zmniejszona z 3 do 2
Remnant of the Aspect
- Wartość bonusu przyznawanego za każdy poziom do obrażeń z Unique Pasywa – Spoils of War została zwiększona z 20 do 30
Teleport
- Czas channelowania został zmniejszony z 4.5 do 4 sekund
źródło: =http://www.surrenderat20.net/2018/11/116-pbe-update-eclipse-leona-cven.html