logo

Dynamiczna kolejka – jak sobie radzi?

Dzisiaj dzień dziecka! Czas na gorące statystyki na How2Win prosto od Riot Games! W tym artykule dowiemy się troszkę więcej na temat działania nowego systemu rankingowego. Czy według statystyk jest dobry? Zapraszam do czytania!

Wybieranie pozycji

Wybieranie pozycji nie spełniło naszych oczekiwań, nie działa to tak, jak się spodziewano. Gracze powinni dostawać swoje pozycje, które wybrali jako priorytetowe częściej, niż w chwili obecnej. Teraz osoba mainująca pozycję supporta ma 95% szansy, że uzyska swoją rolę, a zaś gracze środkowej alei mają zaledwie 55%. Różne kombinacje różnią się trochę od tych statystyk. Dla przykładu zawodnik, który jako pierwszą pozycję wybrał mid, natomiast jako drugą wybrał supporta, będzie miał 16% szansy na to, że uda mu się pójść na środek.

chance

W ostatnich dniach rozpoczęliśmy działania, by gracze mogli cieszyć się z częstszego otrzymywania priorytetowej roli.

Premade, czy to do końca fair?

Kolejnym problemem, jest to, iż zespoły grające w piątkę czasami mają dobieranych zawodników, którzy nie są w pięciu, co niestety nie jest fair. Powyżej Master Tiera, takie sytuacje zdarzają się zbyt często. Szacuję się wynik do 1 gry na 25.

winrate

Długie kolejki rankingowe

kolejki

Otrzymujemy mnóstwo zażaleń, że kolejki na wyższym poziomie trwają zdecydowanie za długo (ok. 17 minut).

Aby poprawić czas oczekiwania podejmiemy wiele różnych kroków. Między innymi, wprowadzimy “autofill mode”, który po dłuższym czekaniu zaproponuje im inną pozycję (chodzi tutaj głównie o wyższe dywizje).

 

Riot zaczyna działania, które mają na celu poprawę nowego systemu, który działa jak na razie dosyć przeciętnie. Nie można jednak zapominać o plusach, które przyniosła ta zmiana w systemach rankingowych. Gracze nie dostają teraz pozycji, na których nie potrafią grać. A czy wy mieliście już jakieś problemy? Jaki był wasz najdłuższy czas oczekiwania? Chwalcie się w komentarzach! 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top