Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wprowadzenia na serwery live patcha 7.12. Aktualizacja ta przyniosła ze sobą między innymi dwie zapowiadane już od jakiegoś czasu nowe legendarne skórki, którym przyjrzeć możecie się poniżej:
Dawnbringer Riven – 1820 RP
[Gif] [Gif]
Wraz z najnowszym patchem na PBE dodano 8 ikon przywoływacza związanych tematycznie z nowymi skórkami Riven i Yasuo. Ikony te prezentują się w następujący sposób:
Na serwer testowy wprowadzono również nowe skórki na wardy również powiązane ze wspomnianą tematyką. Skinom tym przyjrzeć się możecie poniżej:
Dawnbringer Ward
Nightbringer Ward
Nowy patch przyniósł ze sobą nowe rodzaje misji, które tematycznie zostały podzielone na misje chaosu i misje porządku.Dzięki tym misjom odblokować będzie można specjalne tokeny odpowiedniego rodzaju, które można potem wykorzystać do odblokowania określonych ikon, obramówek, emotek, czy Orbów. W sklepie można zakupić również odpowiednie passy przyznające nam skrzynkę i klucz z warsztatu Hextech, Orba, unikalną skórkę na wardy, mnożnik podwajający liczbę tokenów otrzymywanych z misji i specjalną serię misji. Orby zawierają odłamki skórek Legacy z 50% szansą na dodatkowy drop w postaci losowej liczby tokenów, dwóch Gemstone’ów lub odłamka skórki ekskluzywnej dla warsztatu hextech. Ukończenie specjalnej serii misji mogą nagrodzić nas skrzynkami, kluczami, tokenami czy nawet gemstone’ami.
Ceremonia przyznawania Honoru:
- Po każdym zakończonym (bez remake’u) meczu z matchmakingu pojawi się nowy ekran głosowania
- Przyznaj Honor jednemu sojusznikowi na grę, po wprowadzeniu tego systemu planowane jest również dodanie możliwości przyznania Honoru przeciwnikowi
- Najedź kursorem na sojusznika, wybierz kategorię, a następnie kliknij by zagłosować zanim upłynie czas. Nowe kategorie prezentują się następująco:
- Stayed cool: Odporny na tilt top laner, który mocno obrywał w grze, a mimo to się nie poddał
- Great Shotcalling: ADC, który wydał świetny call na Barona po zakończonym teamfighcie
- GG <3: Gracz, który cie uratował lub po prostu opowiedział dobry kawał T
- Każdy ma jeden z tych dni, więc w systemie obecny jest również przycisk pozwalający zeskipować głosowanie
- Klient gry od teraz automatycznie się zamyka po około 8 sekundach od zniszczenia nexusa
Koniec gry:
- Na ekranie końca gry zobaczysz Honory, które otrzymałeś
- Jeśli otrzymałeś Honory od większości swojej drużyny wszyscy zobaczą świętowanie nad twoim nickiem
- Po uzyskaniu poziomu 3+ mały gemstone zasygnalizuje kiedy odblokowałeś na następną grę odznaczenie w loading screenie (więcej szczegółów znaleźć można poniżej)
Level Honoru:
- Od teraz twoje konto posiada poziomy Honoru, które utrzymuje się przez cały sezon. Każdy zaczyna od poziomu 2.
- Maksymalny poziom to 5 i by osiągnąc trzeba grać gry i cały czas grać by wygrać. Dla lepszego testowania na PBE łatwiej będzie można zdobywać poziomy niż to będzie miało miejsce po oficjalnej premierze tego systemu
- Zdobywanie Honoru w każdej grze sprawi, że twój poziom będzie rósł odrobinę szybciej, ale same Honory nie są potrzebne by zdobyć nowy level. Tu chodzi o twoją konsekwencję nie jeden niesamowity występ.
- Poziomy Honoru stracić możesz tylko zostając ukaranym. Nie otrzymywanie Honorów nie spowoduje spadku poziomu
Strony profilów:
- Elementy strony profilowej zostały dostosowane tak by na stronie zmieściła się odznaka Honoru
- Najedź kursorem na twoją odznakę Rankedową by zobaczyć tak jak zawsze zobaczyć statystyki rankingowe
- Poziomy Honoru innych graczy są ukryte dla zachowania prywatności. Nie ma podglądania >.>
Kary:
- Otrzymanie kary obniży twój poziom i tymczasowo zablokuje ci możliwość otrzymywania nagród
- Blokada ta może zostać zobaczona w twoim profilu (jest ona widzialna tylko dla ciebie) i może zostać zdjęta poprzez ciągłe odpowiednie zachowywanie się
- Otrzymasz powiadomienie kiedy zostanie ona zdjęta i w tym samym czasie zaktualizowany zostanie twój profil
Nagrody:
- Fragmenty kluczy od teraz wypadają na podstawie Honoru
- Każdy kto ma 2 poziom (startowy poziom) lub jeszcze wyższy będzie otrzymywać swoje fragmenty kluczy po prostu poprzez granie gier i nie otrzymywanie kar
- Zdobywanie Honorów po grze nie jest wymagane by uzyskać klucze
- Wygrywanie nie jest już dłużej potrzebne by uzyskać klucze
- Klucze nie będą od teraz wypadać na ekranie końcowym gry, a zamiast tego będą się one pojawiać co jakiś czas gdy będziemy poza kolejką
- Osoby posiadające poziom Honuru 3+ będą dodatkowo zarabiać odznaczenia w loading screenie poprzez otrzymywanie honorów
- Odznaczenie aktywne będzie tylko rpzez jedną grę
- Odznaczenie otrzymujesz na następną grę jeśli dwaj sojusznicy z twojego premade’a przyznali ci honor, lub gdy jeden sojusznik nie będący z tobą premadem ci go przyzna
- Nie ma żadnego czasu odnowienia na otrzymywanie odznaczeń, więc możesz uzyskiwać je w każdej grze jeśli spełnisz podane powyżej warunki
- Twoje odznaczenie odblokowuje się na 3 poziomie, rośnie na poziomie 4 i w pełni rozkwita na 5 poziomie
- Przy premierze dodanych zostanie więcej nagród. Więcej szczegółów na ten temat podane zostanie gdy będzie zbliżać się premiera tego systemu
Wraz z nowym patchem zaktualizowano odrobinę teksturę Prestigious LeBlanc, która obecnie prezentuje się w następujący sposób:
Ivern
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 60/90/120/150/180 do 50/70/90/110/130
Karma
- Bazowa wartość tarczy została zmniejszona z 70/100/130/150/160/190 do 70/95/120/145/170
- Wartość tarczy przyznawanej pobliskim sojusznikom została zmniejszona z 50% do 30% wartości oryginalnej tarczy
Singed
- Całkowita ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 44-140 na 45-125
- Wartość przelicznika z AP na całkowitą ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 0.6 do 0.8
- Poprawiono błąd sprawiający, że ślad z tej umiejętności stawał się niewidzialny gdy wrogi Singed wychodził poza nasze pole widzenia
- Koszt many został zmniejszony z 100/110/120/130/140 do 70/85/100/115/130
- Wartość przelicznika od całkowitego HP celu na ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 6/6.5/7/7.5/8% na 6% (+2% za każde 100 AP)
- Koszt many został zmniejszony z 150 do 100
- Wartość bonusu do statystyk została zmieniona z 35/50/80 na 30/60/90
- Czas trwania bonusu do statystyk został zmniejszony z 25 do 15/20/25
- Dodano nowy efekt: “Czas przez jaki chmura pozostawiana przez Poison Trail (Q) pozostaje na polu bitwy jest podwajana”
Zeke's Harbinger (Przedmiot ten został zreworkowany)
- Całkowity koszt: 2300 sztuk złota
- Receptura: Glacial Shroud + Aegis + 300 sztuk złota
- + 55 Armora
- + 30 Magic Resist
- +250 Mana
- +10% Czasu odnowienia
- Unique Active – Conduit: Zwiąż się z wybranym sojusznikiem (0 sekund czasu odnowienia)
- Unique Passive:Castowanie swojego ulta w pobliżu sojusznika z którym jesteś związany przywoła na 10 sekund lokalną burzę lodową. W trakcie trwania tej burzy pobliscy wrogowie są spowalniani o 30% a ataki twoich sojuszników podpalają cele zadając im 60% bonusowych magicznych obrażeń przez 2 sekundy (45 sekund czasu odnowienia)
- Frostfire Covenan: Zaatakowanie palącego się wroga podpali twoją burzę na 3 sekundy powodując, że będzie ona zadawać wrogom 50 magicznych obrażeń na sekundę
Ancient Coin
- Od teraz przedmiot ten przyznaje 50 many
- Od teraz przedmiot ten nie przyznaje 5% czasu odnowienia
Athene's Unholy Grail
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 40 do 30
- Ilość przyznawanej regeneracji many została zwiększona z 75% do 100% bazowej regeneracji many
- Ilość przyznawanego czasu odnowienia została zmniejszona z 20% do 10%
- Częstotliwość zyskiwania Blooda została zwiększona z 20% do 25%
- Nazwa pasywa została zmieniona z Harmony na Dissonance
- Pasyw ten od teraz nie przyznaje 25% bazowej regeneracji HP i many
- Pasyw ten od teraz przyznaje 5 AP za każde 25% bazowej regeneracji many
- Pasyw ten wyłącza Harmony pozyskiwane z innych przedmiotów
Banner of Command
- Receptura została zmieniona z Aegis of the Legion + Glacial Shroud + 100 sztuk złota na Aegis of the Legion + Raptor Cloak + 200 sztuk złota
- Od teraz przedmiot ten przyznaje 125% bazowej regeneracji HP
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje 400 many
- Dodano Unique Pasyw: Point Runner “W momencie gdy znajdujesz się w pobliżu wież, zniszczonych wiez i Void Gate’ów budujesz przez 2 sekundy bonus do prędkości poruszania się równy 20%”
Eye of the Oasis
- Przedmiot ten od teraz przyznaje 100 many
- Ilość przyznawanej regeneracji HP została zmniejszona z 125% do 100% bazowej regeneracji HP
Frozen Heart
- Receptura została zmieniona z Warden’s Mail + Glacial Shroud + 700 sztuk złota na Warden’s Mail + Glacial Shroud + 800 sztuk złota
Glacial Shroud
- Receptura została zmieniona z Cloth Armor + Sapphire Crystal + 350 na Cloth Armor + Sapphire Crystal + 250
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 1000 do 900
- Ilość przyznawanego Armora została zmniejszona z 25 do 20
Iceborn Gauntlet
- Receptura została zmieniona z Sheen + Glacial Shroud + 650 na Sheen + Glacial Shroud + 750
Knight's Vow
- Receptura została zmieniona z Crystalline Bracer + Chain Vest + 850 na Kindlegem + Chain Vest + 600 – całkowity koszt budowy przedmiotu został zmieniony z 2300 na 2200
- Od teraz przedmiot ten nie przyznaje 100% bazowej regeneracji HP
- Od teraz przedmiot ten przyznaje 10% czasu odnowienia
Locket of the Iron Solari
- Wartość przyznawanej tarczy została zmieniona z 70 – 665 na 65 – 575 (+15% bonusowego HP)
Nomad's Medallion
- Przedmiot ten od teraz przyznaje 100 many
- Przedmiot od teraz nie przyznaje już 10% czasu odnowienia
Ohmwrecker
- Receptura została zmieniona z Raptor’s Cloak + Kindlegem + 650 na Raptor Cloak + Kindlegem + 950
Raptor's Cloak
- Receptura została zmieniona z Rejuvenation Bead + Chain Vest + 250 na Rejuvenation Bead + Cloth Armor + 450 – całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 1200 do 900
- Ilość przyznawanego Armora została zmniejszona z 40 do 30
Redemption
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 300 do 250
- Ilość przyznawanego regeneracji HP została zmniejszona z 75% do 50% bazowej regeneracji HP
- Ilość przyznawanego regeneracji many została zwiększona z 125% do 150%
- Wartość uleczenia została zmniejszona z 40 (+25 za każdy poziom celu) do 10 (+20 za każdy poziom celu)
- Dodano nowy efekty “Wartość uleczenia z tego przedmiotu jest wzmacniana 3 krotnie przez efekty wzmacniające uleczenie i wartość tarcz”
Righteous Glory
- Receptura została zmieniona z Catalyst + Crystalline Bracer + 750 na Glacial Shroud + Crystalline Bracer + 950
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 500 do 400
- Od teraz przedmiot ten przyznaje 30 armora
- Od teraz przedmiot ten przyznaje 10% czasu odnowienia
- Usunięto pasyw Catalyst
- Od teraz efekt spowolnienia z aktywa nie może zostać ręcznie aktywowany wcześniej
- Dodano nowy efekt: “Aura spowolnienia aktywuje się automatycznie gdy w jej zasięgu znajdzie się wrogi champion”
Talisman of Ascension
- Receptura została zmieniona z Nomad’s Medallion + Raptor Cloak + 350 na Nomad’s Medallion + Glacial Shroud + 425 – całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 2400 do 2200
- Ilość przyznawanego regeneracji HP została zmniejszona z 175% do 50%
- Od teraz przedmiot ten przyznaje 400 many
- Ilość przyznawanego Armora została zmniejszona z 45 do 40
- Usunięto Unique Passive: Point Runner
Zz'Rot Portal
- Receptura została zmieniona z Raptor Cloak + Negatron Cloak + 780 na Raptor Cloak + Negatron Cloak + 1080
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/05/523-pbe-update.html