Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wprowadzenia na serwery live patcha 7.5. Nowa aktualizacja przyniosła ze sobą dwie nowe skórki, od których zaczniemy przegląd nowości z niej.
Wraz z nowym patchem na serwer testowy dodane zostały również warianty chrome’a dla nowo dodanego Dragonslayer Xin Zhao, a także dla Dragonslayer Pantheona. Tradycyjnie każdy z nich nabyć można w cenie 290 RP lub wszystkie taniej w zestawie. Warianty te prezentują się następująco:
Dragonslayer Xin Zhao
Dragonslayer Pantheon
Eye of the Dragon Ward
Nowe ikony przywoływacza
[Pełną listę ponad 70 postaci i ponad 300 skórek, które otrzymały takie zmiany zobaczyć możecie w tym temacie]
You can check them all out in video form here:
Wraz z nowym patchem wprowadzono również kilka poprawek w interfejsie gry, w tym między innymi poprawiono wygląd opisów umiejętności, zmieniono odrobinę kolorystykę, zmieniono wygląd layoutu czy dodano znacznik wskazujący na to, że dana umiejętność jest ultem.
Do omówienia pozostała już tylko bardzo duża ilość zmian w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Aatrox
- Bazowa pojemność Blood Wella została zmniejszona z 105 do 100
- Wartość przyrostu pojemności Blood Wella na poziom została zmniejszona z 45 do 0
- Aatrox napełnia Blood Wella używając swoich umiejętności. Po uzbieraniu pełnego paska staje się on “zablokowany” i zasoby krwi są wysysane przez następne 4 sekundy przyznając Aatroxowi Blood Rusha na ten czas
- W czasie trwania efektu Blood Rusha zadanie lub otrzymanie obrażeń od wrogiego championa w pełni odnowi czas trwania Blood Rusha (i ponownie wypełni Blood Wella)
- Blood Rush – Aatrox zyskuje bonus do AD równy 25% jego bazowego AD, a także 20-50% bonus do Attack Speedu. Po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń Aatrox wskrzesi się przywracając sobie 30% maksymalnego HP. Aatrox nie może się wskrzesić częściej niż co 180-120 sekund
- Koszt HP został zmniejszony z 10% obecnego HP do 0
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 70/115/160/205/250 (+0.6 bonusowego AD) na 10/35/60/95/120 (+1.1 całkowitego AD)
- Dodano nowy efekt: “Przy castowaniu umiejętność ta wypełnia 20% Blood Wella”
- Ilość przywracanego HP przez efekt leczący został zmieniony z 20/25/30/35/40 (+0.25 bonusowego AD) na 30/45/60/75/90 (+5% naszego brakującego HP)
- Usunięto efekt sprawiający, że efekt leczący potraja swoją wartość w momencie gdy Aatrox ma mniej niż 50% HP
- Koszt HP za efekt zadający obrażenia został zmniejszony z 15/23.75/32.5/41.25/50 (+0.25 bonusowego AD) do 0
- Ilość zadawanych obrażeń przez odpowiedni efekt został zmniejszony z 60/95/130/165/200 (+1.0 bonusowego AD) na 30/60/90/120/150 (+0.75 bonusowego AD)
- Dodano nowy efekt sprawiający, że za korzystanie z efektu zadającego obrażenia wypełnia 20% Blood Wella
- Koszt HP został zmieniony z 5% obecnego HP na 30 HP
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 75/110/145/180/215(+0.6 AP, +0.6 bonusowego AD) na 70/115/160/205/250 (+0.7 bonusowego AD)
- Rodzaj zadawanych obrażeń został zmieniony z magicznych na fizyczne
- Wartość nakładanego spowolnienia została zmieniona z 40% na 30/35/40/45/50%
- Czas nakładanego spowolnienia został zmieniony z 1.75/2/2.25/2.5/2.75 na 2 sekundy
Fizz
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.35 do 0.55
- Czas trwania efektu krwawienia została zmniejszona z 4 do 3 sekund
- Czas przez jaki znacznik pozostaje aktywny został zwiększony z 4 do 6 sekund
- Od teraz trudniej jest podnieść rybę, która nie trafiła w nas
- Ryba, która w nas nie trafiła od teraz leży na brzuchu na ziemi
Kindred
- Czas na jaki wilk zaznacza losowy wrogi camp w jungli (zależnie od ilości stacków zgromadzonych przez Kindred) w 2:30 minucie gry został zmniejszony z 5 do 3 minut
- Czas przez jaki wilk czeka z zaznaczeniem nowego campu po zabiciu zaznaczonego campu lub wygaśnięciu znacznika został zmniejszony z 70 do 50 sekund
- System tierów został zmieniony z:
- Tier 1 (0-2 stacki): Crab, Raptory
- Tier 2 (3-4 stacki): Raptory, Krugi, Gromp, Wolfy
- Tier 3 (5-6 stacków): Blue, Red, Herald, Drake
- Tier 4 (7+ stacków): Baron, Elder
- na:
- Tier 1 (0 stacków): Crab
- Tier 2 (1-3 stacków): Crab,Raptory,Gromp
- Tier 3 (4-7 stacków): Wolfy,Krugi,Blue, Red
- Tier 4 (7+ stacków): Herald/Baron, Drake/Elder
LeBlanc
- Ilość obrażeń zadawanych minionom została zwiększona z 40% do 80%
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 85/120/155/190/225 (+0.6AP) do 40/65/90/115/140 (+0.3 AP)
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 125/225/325 do 60/120/180
Miss Fortune
- Usunięto efekt sprawiający, że drugi strzał zadaje zwiększone obrażenia jeśli pierwszy zabił swój cel
Quinn
- Czas odnowienia został zwiększony z 12/11/10/9/8 do 15/13.5/12/10.5/9 sekund
- Koszt many został zwiększony z 50 do 70
Ryze
- Czas trwania roota został zmniejszony z 1 do 0.5 sekundy
Talon
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/100/120/140/160 do 60/85/110/135
- Czas odnowienia został zwiększony z 9 do 11/10.5/10/9.5/9 sekund
Varus
- Czas odnowienia został zwiększony z 16/14/12/10/8 do 20/18/16/14/12 sekund
- Wartość przelicznika z całkowitego AD na maksymalne zadawane obrażenia została zmniejszona z 1.65 do 1.5
- Dodano nowy efekt: “Czas odnowienia Piercing Arrow jest skracany o 5 sekund (wartość ta jest zmieniana przez redukcje czasu odnowienia Varusa) jeśli strzała zdetonuje stacki Blighta na przynajmniej jednym wrogim championie”
Blade of the Ruined King
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 25 do 45
- Ilość przyznawanego Attack Speedu została zmniejszona z 40% do 25%
- Ilość przyznawanego Life Stealu została zwiększona z 10% do 15%
- Ilość minimalnych zadawanych obrażeń on-hit została zwiększona z 10 do 15
- Ilość zadawanych obrażeń z aktywa została zmieniona z fizycznych obrażeń równych 10% maksymalnego HP celu na 100 magicznych obrażeń
- Wartość uleczenia z aktywa została zmniejszona z 10% maksymalnego HP celu na 0
Doran's Shield
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 450 do 400
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 80 do 100
- Ilość przyznawanej regeneracji HP została zmieniona z 6 HP co 5 sekund na 100% bazowej regeneracji HP
- Dodano nowy UNIQUE Pasyw: “Po otrzymaniu obrażeń od wrogiego championa otrzymaj dodatkowe 200% bazowej regeneracji HP na 10 sekund”
- Dodano nowy pasyw: “Zadaj dodatkowe 5 fizycznych obrażeń minionom”
- Usunięto stary UNIQUE Pasyw blokujący obrażenia od ataków i spelli przeciwnika
Edge of Night
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 60 do 55
- Czas odnowienia aktywa został zwiększony z 30 do 45 sekund
- Czas trwania aktywa został zmniejszony z 10 do 5 sekund
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/02/222-pbe-update.html