Na serwer testowy PBE wprowadzony został patch rozpoczynający przygotowania do wprowadzenia na serwery live aktualizacji 7.6. Patch ten przyniósł ze sobą między innymi dwie nowe skórki, od których rozpoczniemy przegląd nowości z tej aktualizacji.
Dreadnova Darius
[Skórka ta będzie dostępna tylko poprzez warsztat hextech i podobnie jak w przypadku innych skinów może zostać on stworzony przy użyciu 10 gemstone’ów lub może on wypaść jako skin shard]God Fist Lee Sin -1820 RP
W nowym patchu kilka skórek Karmy doczekało się nowych splash artów, które obecnie prezentują się w następujący sposób:
Sun Goddess Karma
Sakura Karma
Traditional Karma
Dodatkowo drobne poprawki wprowadzone zostały również w splash arta Order of the Lotus Karmy, które mają na celu zmienić wygląd twarzy Karmy w taki sposób by odpowiadał on splash artom pozostałych skórek.
Order of the Lotus Karma
Wraz z nowym patchem na serwer testowy PBE dodano nową skórkę na wardy zwaną God Fist Ward, która prezentuje się w następujący sposób:
God Fist Ward – 640 RP
Warto również wspomnieć iż wraz z nowym patchem z PBE zniknęły sklepowe grafiki dla wariantów chrome’a Brolafa, które zostały dodane w jednej z aktualizacji z poprzedniego cyklu.
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Alistar
Triumphant Roar (Pasyw)
- Od teraz umiejętność ta leczy wszystkich pobliskich sojuszniczych championów, a nie tylko jednego
Trample (E)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 16/15.5/15/14.5/14 do 12/11.5/11/10.5/10 sekund
- Wartość przelicznika z poziomu postaci do obrażeń zadawanych przez wzmocniony auto-atak została zwiększona z 10 do 15
Bard
Traveler's Call (Pasyw)
- Dodano nowy efekt: “Bard zyskuje 15 dodatkowych obrażeń do swoich auto-ataków wzmocnionych meepami wraz z wchodzeniem na kolejne tiery chime’ów”
- Wartość bonusu za zebranie 10 chime’ów została zmieniona z +25 obrażeń na +1 meep
- Wartość bonusu za zebranie 15 chime’ów została zmieniona z +1 meep na efekt AoE przy wzmocnionym auto-ataku
- Wartość bonusu za zebranie 20 chime’ów została zmieniona z +25 obrażeń na skrócony czas ładowania meepów
- Wartość bonusu za zebranie 25 chime’ów została zmieniona z efektu AoE przy wzmocnionym auto ataku na +20% do wartości spowolnienia (w sumie 45%)
- Wartość bonusu za zebranie 30 chime’ów została zmieniona z +30 obrażeń na +1 meep
- Wartość bonusu za zebranie 35 chime’ów została zmieniona z krótszego czasu ładowania meepów na zwiększony zasięg efektu AoE
- Wartość bonusu za zebranie 40 chime’ów została zmieniona z +30 obrażeń na krótszy czas ładowania meepów
- Wartość bonusu za zebranie 45 chime’ów została zmieniona z +20% do wartości spowolnienia (w sumie 45%) na +15% do wartości spowolnienia (w sumie 60%)
- Wartość bonusu za zebranie 50 chime’ów została zmieniona z +35 obrażeń na +1 meep
- Wartość bonusu za zebranie 55 chime’ów została zmieniona z +1 meep na szybszy czas ładowania meepów
- Wartość bonusu za zebranie 60 chime’ów została zmieniona z +35 obrażeń na +10% do wartości spowolnienia (w sumie 70%)
- Wartość bonusu za zebranie 65 chime’ów została zmieniona z zwiększonego zasięgu efektu AoE na +1 meep
- Wartość bonusu za zebranie 70 chime’ów została zmieniona z +35 obrażeń na szybsze ładowanie się meepów
- Wartość bonusu za zebranie 75 chime’ów została zmieniona z szybszego ładowania się meepów na +1 meep
- Wartość bonusu za zebranie 80 chime’ów została zmieniona z +35 obrażeń na +5% do wartości spowolnienia (w sumie 75%)
- Wartość bonusu za zebranie 85 chime’ów została zmieniona z +15% do wartości spowolnienia (w sumie 60%) na +1 meep
- Wartość bonusu za zebranie 90 chime’ów została zmieniona z +30 obrażeń na +5% do wartości spowolnienia (w sumie 80%)
- Wartość bonusu za zebranie 100 chime’ów została zmieniona z +30 obrażeń na +1 meep (w tym momencie osiągana jest maksymalna ilość 9 meepów)
- Wartość bonusu za zebranie 105 chime’ów została zmieniona z szybszego ładowania się meepów na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 110 chime’ów została zmieniona z +30 obrażeń na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 115 chime’ów została zmieniona z +10% do wartości spowolnienia (w sumie 70%) na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 120 chime’ów została zmieniona z +25 obrażeń na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 125 chime’ów została zmieniona z szybszego czasu ładowania się meepów na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 130 chime’ów została zmieniona z +25 obrażeń na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 135 chime’ów została zmieniona z +5% do wartości spowolnienia (w sumie 75%) na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 140 chime’ów została zmieniona z +20 obrażeń na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 145 chime’ów została zmieniona z +5% wartości spowolnienia (w sumie 80%) na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 150+ chime’ów została zmieniona z +20 obrażeń na +10 obrażeń
Jarvan IV
Golden Aegis (W)
- Wartość zyskiwanej tarczy została zmieniona z 50/80/110/140/170 (+20/40/60/80/100 za każdego pobliskiego wrogiego championa) na 65/90/115/140/165 (+2/2.5/3/3.5/4% maksymalnego HP Jarvana za każdego pobliskiego wrogiego championa)
Jinx
Zap! (W)
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta może uderzyć krytycznie”
Kassadin
Nether Blade (W)
- Naprawiony został błąd, który pozwalał auto-atakom wzmocnionym przez tą umiejętność być anulowanymi jeśli cel wyszedł poza zasięg po wyprowadzeniu ataku
Force Pulse (E)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 6 do 4 sekund
Riftwalk (R)
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.2 do 0.3
Katarina
Death Lotus (R)
- Czas odnowienia został zmieniony z 90/60/45 na 135/75/15 sekund
Lissandra
Ice Shard (Q)
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.65 do 0.7
Frozen Tomb (R)
- Dodano nowy efekt: “Użycie tej umiejętności na siebie przywraca dodatkowo 15% brakującej many Lissandry w trakcie działania tego spella”
Lux
Final Spark (R)
- Dodano nowy efekt: “Jeśli umiejętność ta zabije wrogiego championa, jej czas odnowienia jest skracany o 30/40/50% czasu odnowienia”
Talon
Noxian Diplomacy (Q)
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/100/120/140/160 do 60/85/110/135/160
Volibear
Thunder Claws (R)
- Maksymalna ilość przeciwników, których uderzyć może jeden piorun została zwiększona z 4 do 8
- Poprawiona została logika wyboru celów, na które przeskoczyć ma piorun
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/03/321-pbe-update.html