Kolejna aktualizacja, skupiająca się w dużym stopniu na zmianach w balansie dotykających głównie bohaterów, została wprowadzona na serwer testowy PBE. Zanim jednak przejdziemy do sedna czyli do wspomnianych zmian w balansie, przyjrzyjmy się nowej ikonie przywoływacza przedstawiającej logo jednej z nowych drużyn w LCS.NA – Gravity, a także zaktualizowanej wersji ikony z logiem innego teamu z tych rozgrywek, a mianowicie Counter Logic Gaming. Obie wspomniane ikony prezentują się następująco:
W nowym patchu Tyrant Swain otrzymał zaktualizowane tekstury, a nowe tekstury Nightblade Irelii zostały lekko zmodyfikowane w taki sposób, że sama skórka jest trochę mniej fioletowa. Poniżej znaleźć możecie nowy wygląd tychże skórek:
Teraz zajmijmy się już długą listą zmian w balansie wprowadzonych w najnowszym patchu:
Alistar
Headbutt (W)
- Usunięto zmiany z wczorajszego patcha – Jeden z pracowników Riotu dostarczył informacji, że wprowadzona wczoraj zmiana funkcjonalności tej umiejętności była tylko jednym z wewnętrznie przeprowadzanych eksperymentów, który przypadkiem znalazł się na PBE, co wyjaśnia także skąd bardzo duża ilość błędów jakie można było w tym skillu zaobserwować.
Akali
Crescent Slash (E)
- Umiejętność ta nie zużywa już dłużej znaku nałożonego przez Mark of the Assassin (Q)
Annie
Molten Shield (E)
Summon: Tibbers (R)
- Ilość bonusowego armora i magic resist została zmniejszona z 20/30/40/50/60 do 10/20/30/40/50
- Od teraz jeśli Annie użyje Molten Shielda (E) w momencie kiedy Tibbers jest aktywny to otrzyma on tarczę i krótkotrwały bonus do prędkości poruszania się
Fizz
Urchin Strike (Q)- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 10/40/70/100/130 (+0.6 AP) do 10/25/40/55/70 (+0.3 AP)
- Ilość obrażeń zadawanych przez 3 sekundy pasyw została zmieniona z 30/40/50/60/70 (+0.35 AP, +4/5/6/7/8% brakującego HP celu) na 20/30/40/50/60 (+0.45 AP)
- Ilość obrażeń zadawanych przez aktyw została zmieniona z 10/15/20/25/30 (+ 0.25 AP) na 10/20/30/40/50 (+4/5/6/7/8% brakującego HP celu)
- Z aktywa usunięto nakładanie Grievous Wounds
- Trafienie tą umiejętnością będzie od teraz zwiększało obrażenia zadawane przez Fizza danemu celowi przez najbliższe 6 sekund o 20% – Ilość obrażeń zadawanych przez samo ulti Fizza nie będzie zwiększana
- Zmieniony został wskaźnik tej umiejętności, jego nową wersję zobaczyć możecie poniżej:
Nidalee
Prowl (Pasyw)
- Od teraz debuff “Hunt” może być nałożony również na potwory z jungli
Rek'Sai
Queen's Wrath (Q)
- Ilość bazowych obrażeń została zmniejszona z 15/30/45/60/75 do 15/25/35/45/55
- Ilość bazowych obrażeń została zmniejszona z 60/110/160/210/260 do 40/80/120/160/200
Tristana
Explosive Charge (E)
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.7 do 0.5
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 1.2 do 1.0
Aether Wisp
- Koszt zbudowania tego przedmiotu został zmniejszony z 515 do 415 (całkowity koszt tego przedmiotu zmalał z 950 do 850)
Hextech Gunblade
- Ilość AD została zmniejszona z 45 do 40
- Ilość AP została zwiększona z 65 do 80
- Ilość lifesteala zostanie zmniejszona z 12% do 10%
Zz'Rot Portal
- Bazowe statystyki Voidspawna zostały zmniejszone :
- Ilość armora została zmniejszona z 115 do 60
- Ilość HP została zmniejszona z 50 do 40
- Ilość MR została zmniejszona z 40 do 20
- Od teraz co czwarty Voidspawn zadaje dodatkowe obrażenia równe 100% naszego Armora/MR (wcześniej co trzeci Voidspawn otrzymywał dodatkowe obrażenia równe 50% naszego Armora/MR)