To były intensywne dwa tygodnie i wciąż znajdujemy nowe sposoby na zepsucie – to znaczy eksperckie wyrównanie – niesamowitych czasów odnowienia Barda, nie wspominając już o przerażającym koniokopterze, który siał śmierć i zniszczenie pomimo spętanych kopyt.
Jesteśmy wdzięczni wszystkim, którzy grali w trybie URF – od weteranów League po nowych graczy, którzy dopiero co zaczęli grać. W ramach podziękowania za udział w naszym żarcie i rzucenie się na ten szalony tryb, organizujemy dla was weekend z drużynowym PZ od 17 kwietnia godz. 9:01 do 20 kwietnia godz. 8:59. Połączcie siły ze znajomymi i zdobądźcie gwarantowane dodatkowe PZ za każdy rozegrany mecz w systemie dobierania przeciwników. Z im większą liczbą znajomych gracie, tym więcej dodatkowych PZ dostaniecie. Oto rozpiska:
Liczba graczy | dodatkowe PZ |
---|---|
2 | 100% |
3 | 150% |
4 | 200% |
5 | 300% |
Ale oznacza to zakończenie trybu URF. Manat wraca do domu, do warsztatu polecanych trybów gry, a my zanurzymy się w informacjach, które otrzymaliśmy od was w ciągu ostatnich 14 dni.
Wiemy, wiemy. To zbyt szybko. Dopiero co wrócił. Ale taka rozwałka najlepiej sprawdza się w mniejszych dawkach. Oryginalny URF także nauczył nas czegoś na temat atrakcyjności trybów gry wraz z upływem czasu oraz kosztu ciągłego utrzymywania. Polecane tryby gry tracą na popularności po krótkim czasie.
Pomimo złamania złotej zasady niedotykania polecanych trybów gry po premierze, nasze poprawki wprowadzane na bieżąco, mające na celu utrzymanie równowagi w tym trybie wciąż sprawiały, że gracze zaczynali się nudzić. Nie oznacza to, że gracze nie bawią się dobrze, zanim nie poczują się znudzeni. Jednakże, ponieważ zaprojektowano go tak, by dawał dużo zabawy, frajda jest więc dwa razy większa, ale trwa dwa razy krócej.
Jeszcze raz dziękujemy za udział w naszym żarcie na prima aprilis i do zobaczenia na polu walki!
-Riot Games