Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Co dalej z Clash?

Witajcie!

Dziękujemy za dotychczasową cierpliwość z Clash. Weekend wprowadzający Clash oczywiście nie przebiegł pomyślnie, więc stwierdziliśmy, że powiemy wam, co się stało, co robimy, żeby to zrekompensować i co planujemy dalej zrobić z Clash.

Co stało się w weekend startu Clash?

Jak tylko zaczęły się pierwsze turnieje Clash na Filipinach i w OCE, zdaliśmy sobie sprawę, że gry się nie rozpoczynają, a drużyny automatycznie przegrywają. Coś takiego nie miało miejsca na taką skalę w naszych wewnętrznych testach ani regionalnych betach w Wietnamie, Turcji, obu europejskich serwerach, Ameryce Północnej i Korei.

Zaczęliśmy ściągać inżynierów ze wszystkich biur Riot, żeby pomogli nam zrobić rozpoznanie, ale ponieważ Clash wychodził wszędzie na świecie, uwijaliśmy się, żeby jakoś wszystkiemu zaradzić. Niestety musieliśmy na ostatnią chwilę odwołać Clash w kolejnych regionach, w których miał się pojawić, gdy wciąż staraliśmy się pozbyć problemu.

Gdy wszelkie nadzieje na znalezienie rozwiązania w piątek upadły, a drużyny na całym świecie czekały w gotowości, żeby zacząć grę, zdecydowaliśmy się całkowicie odwołać Clash w ten weekend i zorganizować ponowny start turnieju tak szybko, jak będzie to możliwe.

Co z graczami, których to dotknęło?



Przepraszamy, że choć zebraliście drużyny i poświęciliście czas, żeby grać, to jednak w końcu nie mogliście wziąć udziału w turnieju. Rozdajemy jednorazowe upominki, żeby wam to zrekompensować. Szczegóły poniżej:

Przede wszystkim zwrócimy wam wszystkie wykorzystane bilety na konta, z których zostały użyte. Poza tym, żeby podziękować za waszą cierpliwość, chcielibyśmy zaoferować premię dla wszystkich, którzy oczekiwali lub byli on-line w składzie co najmniej dwuosobowym. Przyznamy wam Kulę Clash zawierającą dopalacz PD na 3 zwycięstwa, dwa loga drużyn Clash (jedno z MSI i jedno losowe) oraz odłamek skórki za 750 RP.

Zostaną dodane do waszych łupów do 2 czerwca.

Co dalej z Clash?

Zanim znów spróbujemy wypuścić Clash, chcemy być maksymalnie pewni, że wszystko pójdzie ok, zanim ogłosimy kolejną datę wypuszczenia Clash. Wydaje nam się, że znaleźliśmy problem, ale musimy kontynuować testy. Potrzebna nam jest dalsza diagnostyka, żeby zobaczyć, czy nasze poprawki działają. Będziemy testować Clash w jednodniowych betach w każdym regionie. Więcej szczegółów już wkrótce!

Jeszcze raz przepraszamy, że tak wyszło. Będziemy pracować nad Clash dzień i noc, żeby ze spokojną głową móc go udostępnić dla wszystkich.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.