Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Clash: Aktualizacja na sierpień 2018

W naszej ostatniej aktualizacji obiecaliśmy, że będziemy dawać wam znać na temat tego, co robimy z Clash. Dokonaliśmy pewnych postępów od tego posta, więc z radością ogłaszamy, że powracamy na PBE. Testy te mogą zawierać błędy i nie będą oddawać pełnego doświadczenia turniejowego. Pracując jednak nad pełnym wypuszczeniem Clash, potrzebujemy waszego wkładu i opinii, które są bezcenne!

Większość przeszłych problemów była spowodowana systemami, które działają za kulisami i które nie współgrały ze sobą za dobrze. Testy na PBE dadzą nam znać, jak dobrze zadziałają proponowane przez nas poprawki i usprawnienia. We wrześniu chcemy sprawdzić trzy duże ulepszenia. Oto, co zmieniliśmy i jak można się przyłączyć do testów:

Jak grać w Clash na PBE

5 września — stopniowa faza sprawdzania

Będziemy testować stopniową fazę sprawdzania, która pozwoli nam na przedłużenie czasu jej trwania w niektórych grach. Oznacza to, że mniej gier będzie się zaczynać jednocześnie. Powinno to znacząco zmniejszyć nakład na systemy, które obsługują przebieg wyboru bohaterów, pozwalając na bardziej stabilne rozpoczęcie gier.

Żeby przetestować zróżnicowaną fazę sprawdzania, stwórzcie drużyny i poczekajcie na etap zatwierdzania. Po zatwierdzeniu, zostaną znalezieni wasi przeciwnicy i gra rozpocznie się normalnie. Powinien to być dość oczywisty turniej z 4 zespołami w każdej drabince. Każdy zespół zagra więc 2 gry.


11 września — zmiany w przebiegu gry



Pozmienialiśmy trochę przebieg gry pod kątem systemowym, żeby nie psuły się mechanizmy działające razem przy rozpoczynaniu gier. Podobnie jest w poprzednim przypadku, jeżeli nasze poprawki się sprawdzą, to będzie to zwykła drabinka z 4 drużynami, które rozegrają po 2 gry. Jeżeli wszystko pójdzie pomyślnie, nie powinniście zauważyć nic, co odbiegałoby od normy.


19 września — narzędzie odzyskiwania Clash

Jednym z problemów, który dość wcześnie zauważyliśmy przy ostatnich testach Clash, jest to, że kiedy coś idzie źle, to Clash ma problem z powrotem. Oznaczało to, że musieliśmy zupełnie rozwalić turnieje, rozwiązać istniejące zespoły i zacząć nowy turniej. Zdajemy sobie sprawę, jak bolesne było to doświadczenie dla wszystkich. Nasze narzędzia odzyskiwania są teraz solidniejsze. Będą więc w stanie pomóc, gdy jakaś część Clash zawiedzie.

Dzięki nowym narzędziom będziemy w stanie łatwiej edytować takie detale turnieju jak obliczenia kręgów, weryfikacja SMS, ustawienia czatu głosowego, obostrzenia dot. honoru, użyte bilety i nagrody. Jeżeli jest jakiś problem z zatwierdzaniem, będziemy w stanie zebrać wszystkich i zrestartować grę. Jeśli natomiast pojawi się jakiś nierozwiązywalny problem z Clash, będziemy w stanie odwołać jakiś dzień turnieju bez rozwalania całego weekendu.

Gdy testy te zostaną ukończone, damy wam znać, jak poszły na forach PBE. Zarejestrujcie się na konto na PBE, żeby wziąć udział w tych testach!

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.