Jeden z pracowników Riotu ponownie przedstawił kilka informacji związanych z odrzuconymi prototypowymi wersjami umiejętności postaci.
Według jego informacji w jednej z wersji obecne ulti Talona było jego W zadając przy tym zmniejszoną ilość obrażeń. Wersja ta zostało porzucona bo w niej Talon był zdecydowanie zbyt mocny.
Inna anegdota dotyczy wczesnej wersji ulta Nami, które w prototypie było umiejętnością globalną nadchodzącą z boku mapy, obejmującą jej całość i podróżując popychając rozmaite rzeczy w stronę, w którą poruszała się fala. O ile sam koncept na papierze brzmi ciekawie to według słów Riotera w samej rozgrywce wypadał on już dość średnio, a dodatkowo powodował wiele problemów technicznych prowadząc nawet do całkowitego crashowania się gry.
źródło: =https://twitter.com/RiotZiegler/status/1203046494556704769 https://twitter.com/RiotZiegler/status/1203145399831130112?s=19