Na serwer testowy PBE wprowadzona została stosunkowo mała aktualizacja przynosząc ze sobą między innymi kolejną porcje rozmaitych zmian w balansie. Przegląd zmian rozpoczniemy jednak od aktualizacji graficznej HUD-u trybu specatora, który obecnie prezentuje się w następujący sposób:
Wraz z nowym patchem do opcji gier dodana została możliwość włączenia pokazywania kosztu umiejętności na ich ikonach. Opcja ta prezentuje się w następujący sposób:
W nowej aktualizacji skórki z serii Project otrzymały tymczasową grafikę wyświetlaną w czasie loadingu screenu i choć sama grafika nie jest zbyt ciekawa to warto wspomnieć, że w plikach znajduje się odnośnik do limitowanej edycji, co może być zapowiedzią przyszłej promocji.
Teraz przejdźmy do wspomnianych na samym początku zmian w balansie.
Darius
Ogólne zmiany- Wartość przyrostu attack speedu na poziom została zwiększona z 1% do 2%

- Nazwa efektu uzyskanego po zabiciu kogoś z ulta lub nałożeniu na kogoś pięciu stacków pasywa została zmieniona z “Bloodrage” na “Noxian Might”

- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 20/40/60/80/100 do 40/65/90/115/140
Lux
Light Binding (Q)
- Koszt many został zmniejszony z 50/60/70/80/90 do 50/55/60/65/70
- Od teraz umiejętność ta zadaje pełną liczbę obrażeń drugiemu trafionemu celowi snare’ując go przy tym na pełny okres czasu – zmiana ta nie pojawiła się jeszcze w opisie umiejętności
Nocturne
Paranoia (R)
- Zasięg został zwiększony z 2000/2750/3500 do 2500/3250/4000
Zed
Shadow Slash (E)
- Naprawiony został błąd z poprzedniej aktualizacji na PBE powodujący zwiększenie bazowej liczby zadawanych obrażeń przez tą umiejętność – zatem bazowa liczba zadawanych obrażeń powróciła do wersji z serwerów live