Na serwer testowy wprowadzona została kolejna aktualizacja przynosząca ze sobą przede wszystkim sporą porcję kolejnych zmian w balansie związanych przede wszystkim z postaciami. Zanim jednak przejdziemy do tych zmian warto wspomnieć jeszcze, że nowa ikona Randuin’s Omena została zaimplementowana do gry:
Teraz przejdźmy do wspomnianych na samym początku zmian w balansie.
Alistar
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 102 do 106
Amumu
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu armoru na poziom została zwiększona z 3.3 do 3.6
Bard
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 89
Blitzcrank
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu armoru na poziom została zwiększona z 3.5 do 4
Braum
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu armoru na poziom została zwiększona z 4 do 4.5
Darius
Decimate (Q)- Koszt many został zmniejszony z 40 do 30
- Wartość spowolnienia została zwiększona z 40/50/60/70/80% do 90%
Elise
Neurotoxin (Q) - umiejętność ta została zreworkowana- Zatruj przeciwnika na 3 sekundy zadając mu 20/30/40/50/60 (+0.15 AP) magicznych obrażeń na sekundę. W przypadku użycia umiejętności na potwory zatrucie będzie działało przez 6 sekund.
- Czas odnowienia został zmniejszony z 6 do 1 sekundy
Garen
Perseverance (Pasyw)- Ilość regenerowanego HP na sekundę na 16 poziomie została przywrócona do 2% maksymalnego HP
- Dodano nowy efekt: “Garen przesuwa się o 50 jednostek w stronę celu kiedy używa Decisive Strike z maksymalnego zasięgu auto-ataku”
- Maksymalna ilość bonusu do Armora/Magic Resist została zwiększona z 10/15/20/25/30 do 30
- Wartość przyrostu Armora/Magic Resist za zabójstwo została zwiększona z 0.2 do 0.3
- Od teraz zabicie wrogiego championa/dużego potwora przyznaje tyle samo Armora/Magic Resist co zabicie zwykłej jednostki
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 12/16/20/24/28 do 20/25/30/35/40
- Garen nie jest już dłużej spowalniany podczas poruszania się w stronę wrogich championów, których uderza on z tej umiejętności
- Umiejętność ta od teraz zadaje 25% zredukowanych obrażeń podczas uderzania wielu jednostek
- Umiejętność ta od teraz nie zadaje już dłużej zmniejszonych obrażeń minionom
Lee Sin
Dragon's Rage (R)- Obrażenia z nowego efektu zostały zmniejszone z 15/18/21% do 12/15/18% bonusowego HP celu
Leona
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu armoru na poziom została zwiększona z 3.1 do 3.6
Mordekaiser
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.5 do 61
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 20/25/30% do 25/30/35% maksymalnego HP celu
Nami
Surging Tides (Pasyw)- Bazowa wartość bonusu do prędkości poruszania się dla sojuszników została zwiększona z 40 do 60
- Dodano nowy efekt: “Sojusznicy trafieni falą otrzymują dwukrotność bonusu do prędkości poruszania się z pasywa”
Nautilus
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu armora na poziom została zwiększona z 3.25 do 3.75
Rammus
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu armora na poziom została zwiększona z 3.8 do 4.3
Skarner
Ogólne Zmiany- Bazowa prędkość poruszania się została przywrócona do 345
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 84.25 do 90
- Zasięg działania kryształów został zwiększony o około 63%
- Wartość bonusu do Attack Speedu została zwiększona z 35% (+ 5% za każdy poziom) do 42% (+6% za każdy poziom)
- Czas potrzebny do przejęcia kryształu został zwiększony z 10 do 15 sekund
- Czas w którym po przejęciu kryształy zapewniają danej drużynie wizję został zmniejszony z 10 do 1.5 sekundy
- Kryształy nie mogą od teraz być przejęte do 1:30
- Wartość przelicznika z całkowitego AD została zwiększona z 0.32/0.34/0.36/0.38/0.4 do 0.33/0.36/0.39/0.42/0.45
- Koszt many został zmieniony z 50/55/60/65/70 na 55
- Czas trwania spowolnienia został przywrócony do 2.5 sekund
Tahm Kench
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu armora na poziom została zwiększona z 3 do 3.5
Taric
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu armora na poziom została zwiększona z 3.2 do 3.7
Thresh
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 89 do 93
Dead Man's Plate
- Przedmiot ten od teraz jest dostępny do zakupu na Summoner’s Rift w normalnych trybach gry
źródło: http://www.surrenderat20.net/2015/08/86-pbe-update.html