Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja przynosząca ze sobą między innymi kolejną porcję rozmaitych zmian w balansie postaci. Przegląd zmian z nowego patcha rozpoczniemy jednak od aż 6 nowych ikon przywoływacza powiązanych z nadchodzącymi skórkami z serii PROJECT. Wspomniane ikony prezentują się w następujący sposób:
W plikach serwera testowego pojawiły się specjalne wiadomości związane z PROJECT minionami, które wyświetlane będą w zależności od ilości skórek z serii PROJECT w danej grze. Wspomniane wiadomości prezentują się następująco:
- tier 1 message- One PROJECT skin: “PROJECT SYNC online: PROJECT spawn effects // Activated “
- tier2 message – Two PROJECT skins: “PROJECT SYNC online: PROJECT spawn effects // Melee and Caster PROJECT minions // Activated “
- tier3 message – Three PROJECT skins: “PROJECT SYNC online: PROJECT spawn effects // Melee and Caster PROJECT minions // Cannon and Super PROJECT minions // Activated”
Wraz z nowym patchem kilka poprawek otrzymał PROJECT: Zed, a dokładniej rzecz ujmując zmodyfikowany został wskaźnik jego ulta, a także naprawiona została animacja jego śmierci.
Teraz przejdźmy już do wspomnianych na samym początku zmian w balansie.
Darius
Decimate (Q)- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 40/65/90/115/140 do 40/70/100/130/160 – w wersji na serwerach live bazowa ilość obrażeń tej umiejętności wynosi 20/40/60/80/100
- Ilość przywracanego HP za trafienie jednego wrogiego championa została zwiększona z 10% do 15% maksymalnego HP Dariusa – maksymalna ilość przywróconego HP to nadal 30% maksymalnego HP
- Dodano nowy efekt: “Jeśli umiejętność ta zabije swój cel przywracana jest zużyta na nią mana, a także 50% czasu odnowienia”
Draven
League of Draven (Pasyw)- Opis umiejętności został zaktualizowany by odpowiadać zmianom z poprzednich patchy
Garen
Ogólne Zmiany- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 345 do 340
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 35% do 30%
- Wartość bonusu do obrażeń umiejętności została zmieniona z +1 obrażeń za każde 3.5/3/2.5 brakującego HP na +28/33/40% HP celu – zmiana ta obecnie nie została zaimplementowana do gry
Fizz
Urchin Strike (Q)- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.3 do 0.35
Janna
Monsoon (R)- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.4 do 0.5 – jest to i tak nerf względem wersji z serwerów live gdzie wartość tego przelicznika wynosi 0.6
Lux
Light Binding (Q)- Opis umiejętności został zaktualizowany by odpowiadać zmianom z poprzedniego patcha
Skarner
Ogólne Zmiany- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 345 do 335
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 61.156 do 57.156
- Ilość przyznawanej tarczy została zmniejszona z 12/13/14/15/16% do 10/11/12/13/14% maksymalnego HP
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 40/75/110/145/180 do 40/65/90/115/140
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przy wykorzystywaniu Crystal Venoma została zmniejszona z 25/50/75/100/125 do 25/35/45/55/65
- Czas odnowienia został zwiększony z 13/12.5/12/11.5/11 do 14/13.5/13/12.5/12 sekund
Syndra
Transcendent (Pasyw)- Działanie tej umiejętności zostało przywrócone do wersji z serwerów live – jeden z pracowników Riotu zapowiedział już, że zmiany do tej postaci powrócą na PBE najprawdopodobniej wraz z rozpoczęciem przygotowań do patcha 5.18
Jeśli jesteście zainteresowani listą wszystkich zmian jakie mają szansę pojawić się na serwerach live wraz z następną aktualizacją oznaczoną numerem 5.17, to zapraszamy was do lektury tego wpisu gdzie znajdziecie wszystkie nowości wprowadzone na PBE od momentu wydania patcha 5.16: Patch 5.17 Patchnotes/ zmiany Patcha 5.17
źródło: http://www.surrenderat20.net/2015/08/824-pbe-update.html