Wszystko wskazuje na to, że jedną z przyczyn porażki Fnatic z chińskim OMG był bug, który zadecydował o losach rozgrywki.
Mianowicie gdy SoaZ backdoorował bazę przeciwników w celu zakończenia rozgrywki został powstrzymany przez Kha’zixa. Tymczasem LoveLing grający tą postacią otrzymał obrażenia od Kog’Mawa na 0,1 sekundy przed zakończeniem powrotu do bazy. Co prawda recall nie powinien zostać przerwany, jednakże postać powinna być traktowana jako znajdująca się podczas walki. W związku z tym bonus do movement speedu od homeguarów nie powinien wystąpić, a gracz Fnatic dysponowałby odpowiednią ilością czasu, aby zakończyć spotkanie
Najbardziej zastanawiające jest, że taka sytuacja zdarzyła się na Mistrzostwach Świata, najbardziej prestiżowym turnieju League of Legends, w meczu, który w dużym stopniu decydował o awansie do ćwierćfinału.
Tutaj możecie obejrzeć całą, niesamowicie ekscytującą końcówkę tego spotkania: Końcówka OMG vs Fnatic
A co Wy o tym myślicie?
Edit: Oficjalne stanowisko RiotuIf you check in game, Homeguard is based on taking damage, not being in combat. Kha took no damage, as it was blocked by Maw. Results stand.
— Nick Allen (@RiotNickAllen) September 27, 2014
źródło: http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/2hm1au/spoilerin_the_game_between_fnc_and_omg_happend_a