Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Błąd, który przesądził o przegranej Fnatic

Wszystko wskazuje na to, że jedną z przyczyn porażki Fnatic z chińskim OMG był bug, który zadecydował o losach rozgrywki.

Mianowicie gdy SoaZ backdoorował bazę przeciwników w celu zakończenia rozgrywki został powstrzymany przez Kha’zixa. Tymczasem LoveLing grający tą postacią otrzymał obrażenia od Kog’Mawa na 0,1 sekundy przed zakończeniem powrotu do bazy. Co prawda recall nie powinien zostać przerwany, jednakże postać powinna być traktowana jako znajdująca się podczas walki. W związku z tym bonus do movement speedu od homeguarów nie powinien wystąpić, a gracz Fnatic dysponowałby odpowiednią ilością czasu, aby zakończyć spotkanie

bug

 

Najbardziej zastanawiające jest, że taka sytuacja zdarzyła się na Mistrzostwach Świata, najbardziej prestiżowym turnieju League of Legends, w meczu, który w dużym stopniu decydował o awansie do ćwierćfinału.

Tutaj możecie obejrzeć całą, niesamowicie ekscytującą końcówkę tego spotkania: Końcówka OMG vs Fnatic

A co Wy o tym myślicie?

Edit: Oficjalne stanowisko Riotu

źródło: http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/2hm1au/spoilerin_the_game_between_fnc_and_omg_happend_a

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.