Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Aktualizacja w sprawie meczu SK-Gambit

Riot zdecydował się podzielić z nami listem wysłanym do wszystkich drużyn LCS, w którym opisane są decyzje jakie zapadły w związku z wczorajszym meczem, w którym zmierzyły się takie drużyny jak SK i Gambit. Dzięki poznaniu treści tego listu proces podejmowania decyzji przez Riot ma stać się dla nas bardziej przejrzysty (przy okazji informuje on nas właśnie o podjętych decyzjach).

Witajcie drużyny,
Jak mogliście zauważyć podczas wczorajszego meczu SK-Gambit doszło do niefortunnego incydentu bezpośrednio powiązanego z błędem związanym z jednym z bohaterów. Z tego powodu natychmiast banujemy Aatroxa zarówno z rozgrywek LCS jak i Challanger Series

Po odkryciu tego błędu poszkodowana drużyna prawidłowo zdecydowała o użyciu pauzy i wskazaniu właśnie tego błędu (który był widoczny i łatwy do zweryfikowania dzięki powtórkom). W tym momencie arbiter powinien dać poszkodowanej drużynie wybór czy chcą oni pełnego rematchu czy może wolą ją dokończyć, niestety nie zrobił on tego. Dla pełnego wyjaśnienia wybór, który powinien zostać zaoferowany w tym przypadku przeznaczony jest tylko kiedy błąd jest widoczny i możliwy do zweryfikowania i wystąpił on zaraz przed użyciem pauzy; drużyny nie mogą domagać się rematchu w momencie kiedy jest już znacznie po momencie kiedy błąd mógł zostać zauważony przez graczy.



Biorąc pod uwagę, że poszkodowany team użył pauzy i zidentyfikował błąd, jednak nie został poprawnie poinformowany o możliwości rematchu zdecydowaliśmy przeprowadzić remake tego meczu pod koniec meczów LCS w piątek 28 Marca, a co za tym idzie poprzedni wynik zostaje wymazany.

Jak zawsze zachęcamy by drużyny używały pauzy w momencie, w którym według nich jakiś aspekt gry (w tym umiejętność, któregoś championa) nie działa tak jak powinien. W czasie pauzy nasi pracownicy postarają się potwierdzić występowanie zgłoszonego błędu. Jeśli im się to uda, a bug będzie na tyle znaczący, że mógłby wpłynąć na przebieg rozgrywki poszkodowana drużyna otrzyma możliwość wyboru pomiędzy rematchem, a dokończeniem gry. Warto jednak wziąć pod uwagę, że może zdarzyć się taka sytuacja kiedy nie będziemy w stanie potwierdzić występowania takowego błędu, a w takim przypadku to arbiter zostanie uprawniony do ewentualnego nadania poszkodowanej drużynie możliwości wyboru dotyczącego właśnie rematchu. Jeśli poszkodowana drużyna nie zdecyduje się na remake meczu nie będzie ona mogła już domagać się przeprowadzenia rematchu z powodu zgłoszonego wcześniej błędu.

Jeśli macie jakiekolwiek pytania lub sprawy czujcie się swobodnie by zwrócić się z nimi do nas.

Dziękuje za uwagę,
Nick

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.