Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Aktualizacja przedsezonowa: Stwórz własną ścieżkę

POZNAJ NOWE RUNY

Łączymy runy i specjalizacje w jeden, elastyczny system, za pomocą którego będziecie mogli modyfikować swój styl gry na etapie wyboru bohatera. Zrekonstruowane runy pozwalają skoncentrować się na kilku opcjach, a każdy wybór ma większe znaczenie. Wszystkich 60 nowych run jest darmowych.

Precyzja

Poprawione ataki i ciągłe obrażenia

Natarcie – Atakowanie tego samego bohatera daje kumulujące się w nieskończoność obrażenia od ataku.

Zabójcze Tempo – 1,5 sek. po zadaniu obrażeń bohaterowi zyskujesz znaczną premię do prędkości ataku. Zabójcze Tempo umożliwia tymczasowe przekroczenie limitu prędkości ataku.

Zwinne Nogi – Gdy atakujesz i poruszasz się, gromadzisz ładunki energii. Po zebraniu 100 twój następny atak uleczy cię i zwiększy prędkość ruchu.

Dominacja

Obrażenia eksplozywne i dostęp do celu

Porażenie – Trafienie bohatera 3 wyjątkowymi atakami lub umiejętnościami w ciągu 2 sek. zadaje dodatkowe obrażenia magiczne.

Drapieżnik – Dodaj swoim butom efekt użycia, który przyznaje dużą premię do prędkości ruchu i powoduje, że twój następny atak lub zaklęcie zada dodatkowe obrażenia.

Mroczne Żniwa – Bohaterowie, duże stwory i duże potwory upuszczają esencję duszy w chwili śmierci. Dotykaj dusz, aby je pochłaniać, dzięki czemu twój następny atak zada dodatkowe obrażenia zależne od liczby zebranych esencji dusz.

Czarnoksięstwo

Wzmocnione umiejętności i efekty obszarowe

Przywołanie Aerie – Twoje ataki i umiejętności wysyłają Aerie do celu. Aerie sojuszników osłania tarczą, a wrogom zadaje obrażenia.

Ezoteryczna Kometa – Trafienie wrogiego bohatera zaklęciem powoduje zrzucenie na niego komety, która zadaje obrażenia.

Pęd Fazowy – Trafienie wrogiego bohatera za pomocą 3 wyjątkowych ataków lub umiejętności daje na krótko premię do prędkości ruchu.

Determinacja

Wytrzymałość i kontrola tłumu

Uścisk Nieumarłego – Co 4 sek. twój następny atak zadaje wrogim bohaterom dodatkowe obrażenia, leczy cię i na stałe zwiększa twoje zdrowie.

Opiekun – Kliknięcie PPM sojuszniczego bohatera zapewnia wam obojgu tarczę.

Reperkusje – Po unieruchomieniu wrogiego bohatera zwiększa się twoja obrona, a po chwili zadajesz wokół siebie obrażenia eksplozywne.

Inspiracja

Kreatywne narzędzia i naginanie reguł

Lodowcowe Ulepszenie – Trafienie wrogiego bohatera po raz pierwszy spowalnia go (efekt odnawia się osobno dla każdej trafionej jednostki). Spowalnianie bohaterów za pomocą przedmiotów z efektem użycia wystrzeliwuje zamrażający promień, który tworzy spowalniający obszar.

Przywoływacz Specjalista – Zdobądź Odłamki Przywoływacza i wymień je w sklepie, aby zmienić swoje czary przywoływacza.

Już wkrótce!

ZOBACZ, JAK DZIAŁAJĄ NOWE RUNY

Zrekonstruowane runy pozwalają specjalizować umiejętności bohaterów. Sprawdźcie taktycznego Jhina, najszybszego z Hecarimów oraz bombową Leonę.

STWÓRZ WŁASNY STYL GRY

Czekając na przedsezon, wykorzystajcie zawarte na oficjalnej stronie narzędzie do badania różnych kombinacji run. Aby zacząć, wybierzcie ścieżkę główną i drugorzędną, a następnie runy!

PONAD 30. POZIOM

Usuwamy ograniczenie do 30. poziomu, a nowy limit wynosi… nieskończoność! System PZ zastąpiliśmy zaś przerobionym systemem nagród, który awansuje wraz z wami.

AWANSUJ I ZDOBYWAJ ŁUPY

Zamiast otrzymywać PZ po każdej grze, za każdym razem, gdy awansujecie, dostaniecie odblokowaną skrzynię. Kapsuły zawierają odłamki bohaterów i niebieską esencję, a po osiągnięciu specjalnie oznaczonych poziomów zdobędziecie nagrody specjalne, takie jak klejnoty i rzadkie emotki.

AWANSUJ I ZDOBYWAJ ŁUPY

PZ ROBIĄ SIĘ NIEBIESKIE

Aby połączyć te modyfikacje w całość, zmieniamy system awansowania i łupów, scalając PZ i niebieską esencję w jedno. Nowsza, jeszcze bardziej niebieska esencja działa tak, jak obie waluty dotąd, w tym w łupach i w sklepie z bohaterami. W sklepie wszystko będzie kosztowało tyle samo, co w starym systemie z PZ — na przykład cena nowszych bohaterów, takich jak Kayn, to 6300 NE.

NAGRODY DLA WETERANÓW

Przebywanie na Summoner’s Rift nie jest wam obce. Pokażcie, że jesteście weteranami, używając tej wyjątkowej emotki. Im dłużej gracie w League, tym lepsza będzie emotka.

Obrońca League

Obrońca League

Czempion League

Czempion League

Zdobywca League

Zdobywca League

Runy niedługo staną się darmowe, więc chcielibyśmy docenić tych, którzy wydali na nie najwięcej. Za każdą runę lub stronę run kupioną przed rozpoczęciem sezonu 2017 otrzymacie mały, niebieski prezent. Zrefundujemy też w pełni runy kupione podczas sezonu 2017.

 

Znaki, pieczęcie i glify 3. kręgu
Znaki, pieczęcie i glify 3. kręgu – po 100 niebieskich esencji
Esencje 3. kręgu
Esencje 3. kręgu – po 300 niebieskich esencji
Strony run kupione za PZ*

Strony run kupione za PZ* – po 1500 niebieskich esencji
Strony run kupione za RP*

Strony run kupione za RP* – 1 epicka skórka za 4 strony
*W nowym systemie zachowasz swoje strony z runami.

WEJDŹ DO EMPORIUM ESENCJI

Zmiana sprawi, że część graczy będzie miała tyle niebieskiej esencji, że nie będą wiedzieli, co z nią zrobić, więc zaplanowaliśmy kilka niespodzianek. Na początku przedsezonu, już po zamianie PZ na niebieską esencję, otworzymy dla was specjalny, tymczasowy sklep. Będzie tam można kupić takie rzeczy, jak skórki totemów, Barwy i (ważne dla weteranów) kilka superrzadkich przedmiotów, jak np. skórkę URFWick.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!

Spodziewajcie się dalszych zmian w przedsezonie, w tym poprawek wyważających dla każdego bohatera w grze w związku ze Zrekonstruowanymi runami. Aby być na bieżąco, zajrzyjcie na stronę z najczęściej zadawanymi pytaniami i przeczytajcie opis patcha, który ukaże się 7 listopada, dzień przed rozpoczęciem przedsezonu.

Najczęściej zadawane Pytania

Brak limitu poziomów

Jaki jest nowy limit poziomów?

Nie ma limitu poziomów! Awansuj w nieskończoność (ale nie ponad nią — awansowanie ponad nieskończoność jest niebezpieczne).

Co dokładnie otrzymam za awans powyżej 30. poziomu?

Zamiast otrzymywać PZ po każdej grze, dostaniesz odblokowaną skrzynię za każdym razem, gdy awansujesz. Zawsze zawierają one odłamki bohaterów. Jedyne wyjątki to niektóre „kamienie milowe”, takie jak 50., 75. i 100. poziom. Gdy już zdobędziesz te poziomy, otrzymasz wyjątkowe nagrody, których możesz użyć do pochwalenia się swoim statusem innym graczom. Do nagród zaliczają się: specjalna wysoko poziomowa skórka totemu i specjalne emotki kamieni milowych, które można ulepszyć za pomocą niebieskiej esencji. Przy bardzo wysokich poziomach kamieni milowych można nawet otrzymać klejnoty.

Rozegrałem bardzo dużo gier na 30. poziomie. Czy w nowym systemie zacznę na wyższym poziomie?

Nie. Nowy system awansowania bez ograniczeń jest nastawiony przede wszystkim na to, aby zapewnić graczom więcej celów (oraz nagród za ich osiągnięcie). W związku z tym umożliwienie wielu graczom rozpoczęcia na bardzo wysokim poziomie wydało nam się bez sensu. Oznaczałoby to pozbawienie celów graczy, których ten system ma wspierać.

Czy wprowadzacie zmiany w awansowaniu na poziomach 1–30?

Tak! Skracamy czas, jaki jest potrzebny do awansowania na 30. poziom, i sprawiamy, że proces będzie dawał więcej PZ/NE. Ponieważ nie będziecie musieli wydawać waluty na runy, nowi gracze powinni mieć znacznie więcej bohaterów, gdy dotrą do 30. poziomu.

Kapsuły przed 30. poziomem są bardziej nadzorowane niż kapsuły po 30. poziomie, szczególnie na wcześniejszych poziomach. W szczególności przez pierwsze 10 poziomów, które to będą się skupiać na mniej skomplikowanych bohaterach, aby pomóc graczom nauczyć się grać w League. Potem kapsuły będą bardziej losowe. Chcemy też umożliwić nowym graczom odblokowanie kilku losowych (ale nie wyjątkowych) przedmiotów kosmetycznych takich jak skórki totemów i ikony w miarę awansowania na kolejne poziomy, ale każdy z nich będzie również dostępny dla osób powyżej 30. poziomu. Wprowadzamy także drobne poprawki w tempie odblokowywania czarów przywoływacza podczas awansowania do 30. poziomu.

Mam już 30. poziom. Czy dostanę wstecznie kapsuły za awansowanie na poziomach 1–30?

Nie. Pamiętaj, że nowy system zdobywania poziomów zastąpi PZ, które aktualnie otrzymujesz po zakończeniu gry. Gracze, którzy awansowali z 1. na 30. poziom, zostali już za to wynagrodzeni, ale w formie PZ. Nowi gracze nie otrzymają więc nic, czego nie zdobyli jeszcze ci, którzy są z nami od dawna.

Nowi gracze wciąż będą potrzebowali dużo czasu, aby awansować na 30. poziom i zdobyć 30 kapsuł. Jeżeli wolisz przeznaczyć ten czas na swoje konto na 30. poziomie, również otrzymasz kilka kapsuł oraz wykonasz znaczące postępy na drodze do odblokowania wyjątkowych i kosmetycznych nagród po zdobyciu poziomów, które są kamieniami milowymi.

Czy awansowanie w nowym systemie będzie stawało się coraz wolniejsze wraz z postępami?

Tak, ale niewiele bardziej niż teraz. Krzywa zdobywania poziomów stanie się nieco trudniejsza i bardziej powolna w miarę awansowania, ale przestanie rosnąć po osiągnięciu 150. poziomu. Awans z 151. na 175. poziom zajmie tyle samo czasu, co między 176. a 200. poziomem.

Przy każdym poziomie będzie to zależało od liczby gier, w której zwyciężono w ramach pierwszej wygranej dnia (która wkrótce zacznie przynosić jeszcze więcej dodatkowych PD). Jeżeli rozegrasz dwie gry dziennie i wygrasz tylko jedną z nich za każdym razem, do awansu będzie potrzebnych tylko 10 gier, nawet przy najostrzejszej krzywej.

Musisz zrozumieć, że poziom trudności awansowania nie będzie rosnąć w linii prostej. Zdobywanie kolejnych poziomów stanie się nieco trudniejsze, gdy zbliżasz się do kamienia milowego (co 25 poziomów), ale po osiągnięciu go znów będzie tak szybkie jak wcześniej.

Czy poziomy będą resetowane sezonowo?

Nie.

Czy w nowym systemie awansowania zmienicie tempo odblokowywania bohaterów?



Znaczna większość was będzie odblokowywała bohaterów w takim samym tempie jak w systemie z PZ — a w niektórych wypadkach będzie to szybsze. Będzie to związane z liczbą odłamków, które będziecie zdobywać z awansowania, honoru i systemu maestrii. Oczywiście ogólnie stanie się to szybsze, ponieważ nie będziecie musieli kupować run.

Jedyne osoby, które odczują trochę wolniejsze zdobywanie waluty w porównaniu ze starym systemem, to te na najwyższych poziomach (150+), które rozgrywają wiele gier dziennie. Jest to w dużej mierze związane z tym, że zamienimy pierwszą wygraną dnia na codzienną misję, która będzie dawać dodatkowe PD. Otrzymasz dużą premię do PD, a kolejne gry będą ci dawać trochę mniej.

Czy odbieracie mi możliwość odblokowania konkretnego bohatera przez system awansowania?

Nie. Nowa niebieska esencja będzie robiła wszystko to, co można było robić wcześniej za PZ i niebieską esencję. Możesz kupić każdego bohatera bezpośrednio w sklepie za pomocą niebieskiej esencji, więc nie musisz polegać na elemencie losowym, aby odblokować zawartość. Zdobycie odłamka konkretnego bohatera daje także 20% zniżki na tego bohatera w przypadku ulepszenia do trwałego bohatera. Jeżeli nie potrzebujesz danego odłamka, zawsze możesz go rozmienić i wykorzystać zdobytą w ten sposób niebieską esencję, aby odblokować innego bohatera w sklepie.

Co stanie się z dopalaczami PZ i PD?

Usuniemy dopalacze PZ ze sklepu. Dopalacze PD wciąż będą dostępne. Jeżeli posiadasz aktywny dopalacz PZ, gdy Przedsezon rozpocznie się w listopadzie, zostanie on automatycznie zamieniony na dopalacz PD.

Teraz, gdy nagrody są związane z awansowaniem, dopalacze PD będą znacznie bardziej cenne, ponieważ będą przyspieszać odblokowywanie nowej zawartości (będziesz szybciej awansować i dzięki temu szybciej zdobywać kapsuły). Aby to odzwierciedlić, zwiększymy cenę dopalaczy PD, aby była bliższa ceny dopalaczy PZ.

W sytuacji, gdy nie mam 30. poziomu. Czy powinienem przestać grać aż do Przedsezonu, aby nie stracić żadnych kapsuł?

Wszystkie PZ zdobyte między chwilą obecną i Przedsezonem zostaną zamienione na niebieską esencję, więc najlepszym sposobem na zbliżenie się do odblokowania bohaterów jest ciągłe granie!

Czy będziemy zdobywać niebieską esencję po każdej grze?

Nie. Nowy system w całości kręci się wokół odłamków bohaterów (które można zamienić na niebieską esencję) wypadających przy każdym awansie.

A co jeśli otrzymam odłamek bohatera o niskiej wartości przy awansie? Czy będzie to po prostu pech?

System zaprojektowaliśmy tak, aby nie polegał on za bardzo na szczęściu. Przy każdym awansie możesz otrzymać kilka odłamków bohaterów, więc jeśli zyskasz odłamek bohatera o niskiej wartości, np. Ashe, oprócz niego pojawiają się inne odłamki, dzięki którym kapsuła będzie miała wyższą wartość. Kapsuły są wyważone w ten sposób, aby każdy gracz po awansie na jakikolwiek poziom otrzymał nagrody o podobnej wartości, a więc losowość nie będzie miała wpływu na to, jak szybko uda ci się odblokować danych bohaterów.

 


PZ i niebieska esencja

Czy wprowadzacie jakieś zmiany do sposobu, w jaki działa rozmienianie?

Ponieważ dzięki nowemu systemowi awansowania (a także innym, niedawnym zmianom dotyczącym honoru i wydarzeń) będziecie dostawać o wiele więcej odłamków, zmniejszamy wartość esencji otrzymywanej z rozmieniania odłamków wszelkiego typu — odłamków bohaterów, skórek i skórek totemów.

Na przykład w obecnym systemie po rozmienieniu odłamka bohatera dostaniecie około jednej trzeciej NE potrzebnej do kupienia bohatera na poziomie tego odłamka. W nowym systemie będzie to 20% wymaganej ilości. Ponadto, przy tak dużej ilości odłamków bohaterów w systemie, musimy usunąć możliwość zamiany odłamków na trwałych bohaterów — ale będziemy czasem sprzedawać tajemniczych bohaterów za niebieską esencję. Z tego powodu, jeszcze zanim nadejdzie Przedsezon, powinniście wymienić lub rozmienić wszystkie odłamki, których nie chcecie ulepszyć, aby uzyskać z nich jak najwięcej esencji.

Aby wynagrodzić zmiany w tempie zdobywania esencji, zmieniamy sposób, w jaki działają skrzynki z łupami, abyście otrzymywali z nich więcej skórek. Ponadto dodamy „ochronę przed pechem”, dzięki której nie będzie wam groziła sytuacja, w której przez długi czas w skrzyniach nie pojawiają się odłamki skórek ani klejnoty.

Dlaczego postanowiliście nazwać nową połączoną walutę „niebieską esencją” zamiast „PZ”?

Nowa niebieska esencja robi to samo, co robiły PZ, ale ostatecznie zdecydowaliśmy się na niebieską esencję ze względu na powiązanie z systemem łupów. Dzięki niebieskiej esencji możemy oferować takie rzeczy, jak zniżki na bohaterów dzięki odłamkom bohaterów, kilka odłamków bohaterów przy każdym awansie oraz możliwość wykorzystania przez graczy odłamków bohaterów w ramach postępów do takich rzeczy, jak 6. i 7. poziom maestrii bohatera. Dodatkowo, odłamki otrzymane za honor lub maestrię bohaterów mogą zostać rozmienione na walutę do wykorzystania w sklepie.

Jak będą działały zwroty za bohaterów zakupionych za pomocą PZ po zmianie?

Zwroty bohaterów zakupionych za pomocą PZ będą dawać odpowiednik ich wartości w niebieskiej esencji.

Co się stanie z moją aktualną niebieską esencją?

Aby mieć pewność, że twoja aktualna niebieska esencja nie straci na wartości podczas zmiany na nową, bardziej niebieską esencję, zostanie ona pomnożona 6,5 razy i dodana do twoich PZ, aby wyliczyć całkowitą ilość niebieskiej esencji.

Co robicie dla graczy, którzy mają olbrzymie ilości NE i nic, na co mogliby ją wydać?

Wprowadzamy specjalny sklep niebieskiej esencji, którego celem jest umożliwienie wydawania esencji graczom, którzy odblokowali już wszystkich bohaterów (i mają olbrzymie ilości PZ), na bardzo fajne rzeczy. Najdroższe przedmioty ze sklepu — klejnoty i URFWick — są przeznaczone dla graczy, którzy zbierali PZ przez wiele sezonów. Na początku Przedsezonu w sklepie będą dostępne:

  • 1500 NE — Skrzynia z Tajemniczą Ikoną (gwarantowana ikona, której jeszcze nie masz)
  • 2000 NE — Barwy (zawiera wszystkie barwy, które były dostępne przez co najmniej sześć miesięcy)
  • 2500 NE — Tajemnicza Skrzynia z Ikonami Mini (dostępna wyłącznie w specjalnym sklepie NE)
  • 3950 NE — Tajemniczy Bohaterowie (gwarantowany bohater, którego nie posiadasz)
  • 4900 NE — Skrzynia z Tajemniczą Skórką Totemu (gwarantowana skórka totemu, której nie posiadasz)
  • 6000 NE — skórka Totem Runiczny (dostępna wyłącznie w sklepie NE)
  • 50 000 NE — emotka Przywołanie Deszczu (dostępna wyłącznie w sklepie NE)
  • 50 000 NE i więcej — Klejnoty (pierwszy kosztuje 50 000, drugi 75 000, trzeci 100 000. Ograniczenie do trzech na jedno konto podczas specjalnej wyprzedaży w sklepie NE).
  • 150 000 NE — skórka URFWick (teraz dostępna wyłącznie w sklepie NE)

Czy sklep NE kiedyś powróci?

Według naszych aktualnych planów sklep niebieskiej esencji powróci co najmniej raz na rok. Nie mamy pewności co do tego, co w nim znajdziecie, ale jeśli już wróci, to postaramy się wystawić na sprzedaż unikalne elementy jak skóra Runicznego Totemu i emotki.

Czy URFWick ze sklepu niebieskiej esencji różni się czymś od tego oryginalnego?

URFWick w sklepie niebieskiej esencji będzie edycją 2017, przypominając to, co zrobiliśmy z Mistrzowską Riven. Pierwotni posiadacze URFWicka otrzymają automatyczne ulepszenie oryginalnej skórki do limitowanej edycji, ramkę ekranu wczytywania ORAZ nowego URFWicka.

Czy są jeszcze jakieś nagrody dla weteranów w tym Przedsezonie?

Planujemy rozdać ekskluzywne emotki zależne od tego, ile godzin przeznaczyłeś na grę od momentu powstania League. Około 500 godzin zapewni wam emotkę Obrońcy League, około 1500 godzin — emotkę Czempiona League, a 2500 godzin — niezwykle rzadką emotkę Zdobywcy League.

Zamierzamy także stworzyć specjalną stronę profilu, która pozwoli ci pokazać innym, kiedy zacząłeś grać w League (w tym również dawne odznaki rankingowe). Mamy nadzieję wprowadzić to pod koniec tego lub na początku następnego roku.

Tajemnicze monety hextech mają zniknąć. Czemu?

Tajemnicze monety hextech wprowadzono, aby można było ulepszać swoje tokeny maestrii przy użyciu PZ. Wkrótce PZ oraz niebieska esencja zostaną połączone, więc monety stracą swoją przydatność. Ponadto jeśli bardzo lubisz losowe odłamki bohaterów, teraz otrzymasz ich znacznie więcej dzięki kapsułom zyskanym przy zdobywaniu poziomów.

Zauważyłem, że zniknie opcja wymiany odłamków bohatera. A co z wymianą odłamków skórek?

Ta opcja pozostanie dostępna jak wcześniej!

Czy powinienem zrobić coś z aktualnymi odłamkami bohaterów?

To zależy od tego, co chcesz zrobić. Jeśli chcesz uzyskać dodatkową niebieską esencję, powinieneś rozmienić je już teraz, ponieważ po rozpoczęciu Przedsezonu otrzymasz za nie mniej esencji. Oczywiście możesz również zachować je, jeśli myślisz, że odłamki przydadzą się do odblokowania konkretnego bohatera.

Czy ulepszenie do 6. i 7. poziomu maestrii bohaterów będzie kosztowało tyle samo niebieskiej esencji?

Cena zostanie powiększona 6,5 razy — tyle samo, co twoja aktualna niebieska esencja. Będą więc „kosztować” tyle samo w nowym systemie, ale liczby wszędzie będą większe.

Czy zostaną wprowadzone jakieś zmiany do transferów kont?

Aby zagwarantować, że gracze nie stracą żadnych nagród w wyniku transferu serwerów, wyłączymy transfery kont na około miesiąc przed rozpoczęciem Przedsezonu (10 października) do około dwóch tygodni po rozpoczęciu Przedsezonu (20 listopada).

Jeśli myślisz o transferze konta, masz dwie możliwości:

1. Zrobić to, zanim wyłączymy transfery 10 października.

2. Zaczekać do rozpoczęcia Przedsezonu w listopadzie, rozegrać jedną grę i odebrać nagrody, a następnie dokonać transferu. To najlepszy sposób na zagwarantowanie, że nie stracisz żadnych nagród.

 


Runy

Kupiłem dużo run w starym systemie. Czy dostanę coś za kupno starych run?

Runy niedługo staną się darmowe, więc chcielibyśmy docenić tych, którzy poświęcili czas i PZ na kupno run przez lata. Postanowiliśmy, że właściwą rzeczą będzie zwrócenie wam części PZ w zależności od tego, kiedy kupiliście runy.

Dlatego za runy kupione przed rozpoczęciem Sezonu 2017 otrzymacie 100 PZ za każdą zwykłą runę 3. kręgu i 300 PZ za każdą esencję 3. kręgu. Za każdą runę, którą kupiliście po rozpoczęciu Sezonu 2017 otrzymacie pełny zwrot PZ.

Jeżeli chodzi o strony z runami, zostaną one przeniesione do nowego systemu run, więc ich ceny nie ulegną zmianie. Słyszeliśmy jednak od niektórych graczy, że możliwość edytowania stron z runami podczas wyboru bohaterów pomniejsza wagę posiadania większej liczby stron. Dlatego za każdą stronę na runy kupioną za PZ otrzymacie 1500 niebieskiej esencji.

Chcemy także zrobić coś dla graczy, którzy kupili strony na runy, używając RP. Za każde cztery strony zakupione za pomocą RP przed 1 września przyznamy wam epicką skórkę dla posiadanego bohatera. Będziemy to zaokrąglać, więc jeśli ktoś przykładowo kupił dziewięć stron za RP, otrzyma trzy epickie skórki.

Co jeżeli nie posiadam żadnego bohatera, który mógłby otrzymać epicką skórkę?

Jeżeli jesteś jednym z tych graczy, którzy mają wszystkie skórki dla wszystkich bohaterów w grze, napisz zgłoszenie do działu Wsparcia Gracza po rozpoczęciu Przedsezonu i rozdaniu nagród. Tam się tobą zajmą.

Czemu nie oddacie mi wszystkich PZ, które wydałem na runy?

Nasz model biznesowy zakłada wykorzystanie pieniędzy ze sprzedaży dodatkowych elementów gry na rozwój gry, e-sportu, naszych serwerów i innych kwestii. Nowe runy za darmo dla wszystkich, tysiące jednostek niebieskiej esencji dla graczy oraz utrzymanie mniej więcej podobnych łupów zdobywanych przez bohaterów oznacza znacznie mniej RP wydanych na bohaterów, strony run i kosmetykę w sklepie niebieskiej esencji. To ogromna inwestycja, która jest możliwa tylko dzięki waszemu wieloletniemu wsparciu.

Zdajemy sobie sprawę, że rozdawanie za darmo zawartości, za którą część graczy musiało zapłacić, może budzić niezadowolenie, wiec ci, którzy kiedyś kupili runy, otrzymają niebieską esencję w ilościach ogłoszonych wcześniej w Riot Pls. Z drugiej strony musimy również skupić się na tym, aby zainwestować część naszych zasobów w rozwój gry. Naszym zdaniem zwrot części kosztów (a nie pełnej kwoty) przyczyni się do zachowania równowagi między dzisiejszymi i przyszłymi graczami.

Co stanie się z PZ, które wydałem na runy między 1 września 2017 r. a 8 listopada 2017 r.?

1 września ogłosiliśmy, że wszystkie runy 3. kręgu będą kosztowały 10 PZ. Strony na runy będą dostępne w nowym systemie, więc będą one dostępne w sklepie za tę samą cenę. Obecne strony na runy przejdą do nowego systemu. Wszelkie PZ wydane na runy lub strony na runy po 1 września 2017 r. nie będą zwrócone.

Co planujecie dla graczy, którzy posiadają specjalne, klasyczne runy?

Wprowadzimy specjalną skórkę totemu dla każdego, kto posiadał specjalne, klasyczne runy LUB wydał co najmniej 125 000 PZ na runy lub strony na runy* przed 1 września 2017 r. Posiadacze rzadkich run otrzymają od nas specjalną pamiątkową ikonę.

*Jeżeli kupiłeś stronę na runy za pomocą RP, każda z nich będzie się liczyła jako 6300 PZ wydanych w kierunku tej nagrody.

Kiedy i jak otrzymam swoje nagrody?

Gdy Przedsezon rozpocznie się w listopadzie, otrzymasz nagrody po zakończeniu z sukcesem jednej gry. W panelu misji znajdziesz kilka misji, które przypomną ci o tym, gdy się zalogujesz.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.