Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Aktualizacja bohaterki: Irelia, Tańcząca z Ostrzami

Spokojna jak morze i gniewna jak sztorm. Irelia, zaciekła obrończyni Ionii, szkoliła się w sztuce starożytnych tańców swojego ludu i przystosowała ją do potrzeb wojny. Wykorzystując swoje pełne wdzięku ruchy, by unosić w powietrzu szereg śmiercionośnych ostrzy, Tańcząca z Ostrzami wytnie w pień każdego wroga wystarczająco głupiego, by bawić się w podboje.

UMIEJĘTNOŚCI

 

 

IONIAŃSKI ZAPAŁ (Pasyw)

Trafianie wrogów umiejętnościami na kilka sekund przyznaje Irelii ładunki Ioniańskiego Zapału. Każdy ładunek dodaje jej atakom podstawowym dodatkowe obrażenia magiczne (zwiększone przeciwko tarczom). Przy maksymalnej liczbie ładunków Irelia zyskuje również prędkość ataku.

 

FALA OSTRZY (Q)

Irelia doskakuje do celu, zadając obrażenia fizyczne (zwiększone przeciwko stworom i potworom), nakładając efekty przy trafieniu i lecząc się o niewielką wartość.

Jeśli cel był oznaczony lub umrze od Fali Ostrzy, umiejętność zostanie odnowiona.

 

BUNTOWNICZY TANIEC (W)

Pierwsze użycie: Irelia zaczyna ładować swe ostrza, przez co traci możliwość atakowania i poruszania się, ale na krótką chwilę otrzymuje znaczne zmniejszenie obrażeń. Ładowanie nie może zostać przerwane.

Drugie użycie: Irelia atakuje ostrzami, zadając obrażenia fizyczne i chwilowo spowalniając wrogów. Obrażenia są tym większe, im dłużej Irelia ładowała swe ostrza.

 

OBŁĘDNY DUET (E)

Irelia wysyła ostrze w dane miejsce i może ponownie użyć Obłędnego Duetu, by wysłać drugie ostrze w inne miejsce. Potem ostrza zaczną do siebie lecieć, zadając magiczne obrażenia i ogłuszając trafionych po drodze wrogów. Obłędny Duet na kilka sekund oznacza również bohaterów i duże potwory.

 

OSTRZE OBROŃCZYNI (R)



Irelia wyzwala pełną moc swoich ostrzy w linii prostej. Jeżeli Ostrze Obrończyni trafi wrogiego bohatera, ostrza rozejdą się na zewnątrz, zadadzą obrażenia, oznaczą wrogich bohaterów oraz duże potwory i na kilka sekund utworzą barierę. Powstała ściana ostrzy zadaje obrażenia magiczne i znacznie spowalnia wrogich bohaterów, którzy przez nią przejdą. Ci sami bohaterowie zostają również rozbrojeni, przez co na kilka sekund tracą możliwość używania ataków podstawowych.

GRA JAKO IRELIA

Gdy gracie Irelią, tańczycie po całym polu bitwy niczym wirująca śmierć, skacząc od wroga do wroga w destruktywnej choreografii. Użyjcie Obłędnego Duetu do rozpoczęcia występu i tnijcie pod niespodziewanymi kątami, oznaczając oraz ogłuszając przeciwników. Rzućcie się w wir walki, gdy wasz Ioniański Zapał sięgnie zenitu, a za pomocą Fali Ostrzy bez wysiłku przemieszczajcie się od jednego znaku do drugiego.

Kiedy wrogowie spróbują się zebrać, by stawić wam czoła, rozdzielcie ich za pomocą Ostrza Obrończyni. Uwięźcie jednego wroga pośród ścian ostrzy, a w międzyczasie lawirujcie między innymi oznaczonymi waszymi rozchodzącymi się mieczami. Jeżeli w ferworze walki okaże się, że potrzebujecie chwili odpoczynku, użyty w dobrym momencie Buntowniczy Taniec odeprze nawet najpotężniejsze kontrataki. Po dramatycznej przerwie odzyskajcie rytm za pomocą kolejnej serii Fal Ostrzy i szybko zakończcie sprawę.

„Jestem zarówno spokojnym morzem, jak i sztormem”.

— Irelia

PORADY

  • Obłędny Duet ma tyle zastosowań, ile jesteście w stanie wymyślić. Nie dość, że jest on waszą najpewniejszą metodą nakładania znaków, to jeszcze jego ogłuszenie umożliwia wam zarówno rozpoczynanie walk, jak i ucieczkę. Możecie zaskoczyć wrogów poprzez zmianę kąta ataku, czasu jego przypuszczenia lub odległości jednego ostrza od drugiego.
  • Jeżeli zajdzie potrzeba dalszego unieruchomienia wroga, możecie szybko użyć Buntowniczego Tańca, by zamiast zmniejszenia obrażeń natychmiastowo spowolnić wrogów. Używajcie go, by ograniczać ruchy uciekającym wrogom lub zagwarantować sobie trafienie Obłędnym Duetem.
  • Ostrze Obrończyni ma dwa główne zastosowania — odgradza ważne cele oraz generuje znaki, z których korzysta Fala Ostrzy. Ci, którzy po mistrzowsku tańczą z ostrzami, zmuszą wrogich prowadzących do wybrania pomiędzy staniem w miejscu a byciem rozbrojonymi, jednocześnie myśląc już o swojej następnej serii doskoków. Spróbujcie uderzać mocno i szybko, zamiast wdawać się w długie pojedynki. Wykorzystujcie mobilność, by zwyciężyć w myśl taktyki „bij i wiej” (i bij i wiej, i bij, i wiej).

„Ruszam do tańca”.

— Irelia

DODATKI

 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.