Swain jest wizjonerskim przywódcą noxiańskiego imperium, który z linii frontu wydaje rozkazy korpusom wojennym. Mimo że podczas wojen z Ionią doznał poważnego uszczerbku na zdrowiu, przejął władzę nad Noxusem dzięki bezwzględnej determinacji i nowej, demonicznej dłoni. Teraz Wielki Generał wychodzi marszem naprzeciw nadchodzącej ciemności, którą tylko on może zobaczyć.
UMIEJĘTNOŚCI
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: KRWIOŻERCZE STADO
Krwiożercze: Swain może od czasu do czasu kliknąć prawym przyciskiem na pobliskiego unieruchomionego wrogiego bohatera, by wyrwać mu Skrawek Duszy, zadając obrażenia i przyciągając go do siebie.
Stado: Wrodzy bohaterowie pozostawiają Skrawek Duszy, kiedy giną. Mroczne kruki zbierają pobliskie Skrawki Duszy, lecząc Swaina o część jego maksymalnego zdrowia. Swain może posiadać wiele Skrawków naraz.
Q: RĘKA ŚMIERCI
Swain wystrzeliwuje kilka pocisków nieziemskiej mocy przed siebie, a każdy zadaje obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi. Wrogowie mogą zostać trafieni wieloma pociskami, ale pełne obrażenia otrzymują tylko od pierwszego. Pociski przebijają jednostki, które zabiją, przywracając Swainowi część many.
W: WIZJA IMPERIUM
Swain otwiera oko demona w wybranym miejscu, które po pewnym opóźnieniu zadaje obrażenia i spowalnia wszystkich wrogów na danym obszarze.
Wizja Imperium zadaje dodatkowe obrażenia bohaterom dotkniętym wybuchem, ujawnia ich i daje Swainowi Skrawek Duszy za każdego trafionego bohatera.
E: NIGDYRUCH
Swain wysyła swoją demoniczną rękę do przodu, zadając obrażenia wszystkim wrogom na jej drodze. Następnie ręka powraca do Swaina i wybucha na pierwszym trafionym wrogu, zadając obrażenia i unieruchamiając wszystkich wrogów trafionych wybuchem.
R: DEMONICZNE WZEJŚCIE
W momencie użycia Swain zyskuje dużo pkt. zdrowia i przez dłuższy czas wysysa życie pobliskich wrogów (priorytetowo traktuje bohaterów).
Kiedy Demoniczne Wzejście się skończy, Swain zużywa swoje Skrawki Duszy, by rzucić Rozszczepienie Duszy — eksplozję demonicznej energii, która zadaje obrażenia wrogom znajdującym się najbliżej niego. Im więcej zużyje Skrawków Duszy, tym wyższe będą obrażenia Rozszczepienia Duszy.
Po wyssaniu wystarczająco dużej ilości zdrowia Swain może zakończyć Demoniczne Wzejście i wcześniej rzucić Rozszczepienie Duszy.
GRA JAKO SWAIN
Grając Swainem, stajecie się generałem czarnoksiężnikiem, który na polu bitwy zabiera życie — i dusze — wrogów. Zdobądźcie przewagę nad wrogami za pomocą Nigdyruchu oraz Wizji Imperium i podetnijcie im skrzydła, przełamując ich szyki.
Kiedy wasze plany zaczną się układać, udajcie się na linię frontu i siejcie zniszczenie dzięki Ręce Śmierci, a potem zakpijcie sobie z kontrataków, wysysając zdrowie za pomocą Demonicznego Wzejścia. Kiedy poziom zdrowia wrogów będzie niski, zdruzgotajcie ich formację Rozszczepieniem Duszy i odnieście zwycięstwo na chwałę Noxusu.
„Noxianin zna swoje miejsce i wie, co musi robić”.
— Swain
PORADY
- Długi czas działania Demonicznego Wzejścia i krótki czas odnowienia Ręki Śmierci pozwalają Swainowi na branie udziału w ukochanych przez niego przeciągających się potyczkach, ale z upływem czasu miewa problemy z trzymaniem się blisko wrogów. Mistrzowie Swaina powinni robić użytek z run i przedmiotów, które temu zaradzą.
- Ogromny zasięg rzucenia Wizji Imperium pozwala na wywieranie wpływu na wielkie połaci mapy. Wypatrujcie okazji do „gankowania” dla współgraczy poza ekranem, śledźcie wrogiego dżunglera lub sprawdzajcie, co dzieje się w pobliżu celów, gdzie brak wam totemów.
- Swain dzięki Krwiożerczemu Stadu może chwytać wrogich bohaterów unieruchomionych przez dowolny efekt, niekoniecznie jego własny. Współpracujcie ze swoimi sojusznikami — często uda wam się znaleźć lepsze cele przez podążanie za ich efektami kontroli tłumu, niż próbując zdziałać coś na własną rękę.
„Kruki i wrony rozdziobują kości po bitwie”.
— Swain
DODATKI