Podczas wczorajszego meczu Gambit Gaming kontra Sk Gaming w rozgrywkach europejskiej ligi LCS napotkano na dość istotny błąd, który w dużym stopniu wpłynął na rozgrywkę. Jak wiecie dzięki swojemu W Aatrox co trzeci atak wywołuje konkretny efekt (albo leczy obrażenia, albo zadaje dodatkowe obrażenia tracąc przy tym własne życie). Niestety błąd sprawił, że podczas rozgrywanego meczu efekt ten występował co drugi, a nie co trzeci atak, co prowadziło do znacznej przewagi Dariena grającego
Aatroxem przeciwko
Renektonowi. Sytuacja ta została zauważona przez jego przeciwnika, a sytuację możecie oglądać na filmiku poniżej:
Swojej frustracji nie mógł ukryć freddy122 – w końcu z powodu błędu linia poszła zupełnie nie po jego myśli, a bug znacznie wytrącił go z równowagi:
W związku z pojawieniem się błędu na profesjonalnej scenie, zadecydowano o wyłączeniu Aatroxa na dziesiąty tydzień LCSu:
Czy nie uważacie, że za błędy które w tak istotny sposób wpływają na rozgrywkę Riot powinien zabrać się znacznie wcześniej, a nie w momencie w którym jeden z graczy zdobywa nienaturalną przewagę nad drugim?