Jako, że w ostatnim okresie bardzo duża liczba koreańskich graczy, będących dotychczas gwiazdami w swoim regionie, decyduje się na dołączenie do drużyn posiadających prawo występu w chińskim LPL to Riot zdecydował się zorganizowanie w nadchodzącym sezonie angielskojęzycznych transmisji z tychże rozgrywek.
Wszystko wskazuje na to, że jednym z casterów zmagań chińskiego turnieju będzie niedawno zatrudniony przez Riot Richard “Pulse” Kam, którego możecie kojarzyć między innymi z komentowania EU Expansion Tournamentu. Drugim komentatorem ma zostać Julian “Pastrytime” Carr, który po raz pierwszy zaprezentował się szerszej publiczności podczas Battle of Atlantic 2013 kiedy to wywarł on bardzo dobre wrażenie na dyrektorze Riotu do spraw e-sportu. Miało to zaowocować zatrudnieniem Carra do komentowania LCS.NA, jednak ostatecznie problemy z wizą przeszkodziły mu w przyjęciu tej posady. W związku z tym, że studio odpowiedzialne za castowanie rozgrywek LPL ma być położone w jego ojczystym kraju, czyli Australii nic już nie powinno stanąć mu na przeszkodzie w zostaniu oficjalnym komentatorem Riotu.
Podjęcie takiej decyzji przez Riot Games oznacza, że osoby dotychczas odpowiedzialne za organizowanie fanowskich streamów z LPL w angielskiej wersji językowej będą musiały zaprzestać działania na własną rękę. Jednakże otrzymały one ofertę podjęcia współpracy z Riotem podczas organizowania oficjalnej transmisji z tych rozgrywek . Wspomnianymi osobami są Kelsey Moser, Ryanne “Froskurinn” Mohr i Devin “PiraTechnics” Younge. Niemniej wiadomo także, że Moser nie otrzymała oferty pracy w charakterze komentatora, a co za tym idzie nie dołączy ona do ekipy LPLa. W przypadku pozostałych dwóch osób sprawa ma się trochę inaczej, PiraTechnics obecnie znajduje się w trakcie rozmów o pracę więc niewykluczone, że jego będziemy mogli zobaczyć w trakcie streamów z chińskich rozgrywek, natomiast “Froskurinn” uważana jest za osobę wystarczająco kompetentną do objęcia odpowiedniego stanowiska, jednak żeby tak się stało Riot wymaga od niej zmiany sposobu, w jaki prezentuje się w social mediach.