Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Ogromna aktualizacja graficzna postaci już w następnych patchach

Jeden z pracowników Riotu – Ququroon, opublikował na oficjalnym forum League of Legends post, w którym możemy wyczytać, że w najbliższym czasie bardzo duża ilość postaci otrzyma drobne zmiany w wyglądzie. Poniżej znaleźć możecie przetłumaczoną wersję tej wypowiedzi.

Witajcie,

Jako, że VU Summoner’s Rift coraz bardziej zadomawia się na PBE, to zamierzamy dostosować wygląd i kolorystykę sporej ilości starych postaci i skórek, które były tworzone pod stary wygląd SR (który też ewoluował wraz z upływem czasu). Z tego powodu tekstury, niektórych postaci/skórek wymagają ponownego zbalansowania, dzięki któremu będą one wyglądać dobrze niezależnie do tego, na czym i obok kogo będą stać.

Mówimy tu tylko o wszystkich postaciach i skórkach, które wyszły przed 2013 rokiem (z kilkoma wyjątkami).To może brzmieć przerażająco, jednak w większości nie będą to duże zmiany, a raczej drobne poprawki. Z powodu skali tego projektu, nie wszystko wyjdzie naraz, dlatego nie martwcie się jeśli wasz ulubiony bohater nie otrzyma aktualizacji w pierwszej fali. Poniżej znaleźć możecie przykłady jak właściwie te modyfikacje będą wyglądać (stary wygląd postaci po lewej, nowy po prawej)



To prowadzi nas z powrotem do VU Summoner’s Rift, jako że jednym z naszych głównych celów obecnie jest zaktualizowanie wizualnej hierarchii w League of Legends. Krótko mówiąc, najbardziej widoczne powinny być cząsteczki, następnie bohaterowie, a dopiero później elementy otoczenia i sama mapa. Ponowne zbalansowanie kolorystyki i tekstur bohaterów/skinów pozwoli nam na wprowadzenie wspomnianej przeze mnie hierarchii.

Chcemy też zmienić hierarchię w samych modelach postaci, w taki sposób aby w oczy najbardziej rzucały się takie elementy jak głowa czy bronie . Oczywiście jak zawsze chcemy być pewni, że styl graficzny w grze jest spójny, a sama grafika stanowi tylko dodatek do gameplayu nie odwracając naszej uwagi.

Mając na uwadze te cele zamknęliśmy w pokoju kilku artystów odpowiedzialnych za grafiki postaci (nie, oni naprawdę tam są  – z dachu przygrywa im klasyczny rock, a czasem rzucamy im jedzenia albo coś w tym stylu), a oni robią wszystko by zdążyć z tą aktualizacją przed wydaniem VU Summoner’s Rift na serwerach live. Jak mówiłem, będziemy wypuszczać je na PBE stopniowo, a pierwsza fala powinna wylądować już w nadchodzącym patchu.

 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.