Umiejętności pasywne oraz aktywne są unikalne nie bez powodu – gdyby jakimś sposobem przedmioty te stackowałyby się równowaga League of Legends byłaby wręcz niemożliwa do zachowania. Poniżej znajdziecie listę “potworków”, jakie można by uzyskać bez założenia unikatowości aktywów/pasywów na przedmiotach.
6x Rabadon's Deathcap
- 720AP * (130%)6 = 3478 AP
- W tym przypadku ulti Karthusa zadałoby + (0.6 * 3478) = 2636 obrażeń magicznych, a trucizna Singeda zadawałaby 70 + (0.3 * 3478) = 1113 magicznych obrażeń co sekundę.

- 6000 dodatkowej many, a łączny mana pool wynosiły około 7000 many
- 6* (60 + 7000*0.03) AP = 1620 AP
- Wartość shielda zapewnianego przez umiejętność aktywną wyniosłaby 6065 HP
- Build wręcz idealnie sprawdzałby się na
Ryze – przykładowo jego
Q zadawałoby 160 + (0.4 * 1620) + (0.065 * 7000) 1263 obrażeń przy 3,5s cooldownie

- 480 AP
- 1500 Many
- 6 * (50 + 360) = 2460 obrażeń po każdym użyciu umiejętności
- Ciekawy build na wiele postaci, w przypadku Poppy jej umiejętności zadawałyby 375 + 2460 + 288 + 115 = 3238 obrażeń przy czterosekundowym czasie odnowienia

- + 300% Attack Speed
- 360 AP
- 6* (15 + 54) = 414 magicznych obrażeń przy każdym ataku
- Gdyby nie istniał górny limit prędkości ataku Teemo wyprowadzałby 3,14 ataku na sekundę, a każdy zadawałby 414 + 99 + (50 + 108) + 120 + 144 = 935 obrażeń mieszanych. Równałoby się to 2935.9 obrażeń co sekundę.

- 100% szansy na trafienie krytyczne
- 420 dodatkowego AD (sumaryczne AD około 520)
- (1.25)6 * 200%= 762% obrażeń krytycznych, w efekcie dających 3962 obrażeń co autoatak.

- Dodatkowe 6000 HP dające łączną wartość zdrowia na poziomie 8000 Hp
- Regeneracja 480 HP co pięć sekund
- Jeśli połączy się to z Dr. Mundo to w rzeczywistości będzie mógł chodzić gdzie będzie chciał

- 6000 dodatkowej many, w efekcie łączny manapool wynosi 7000
- 6 * (20 + 140) AD = 960 AD
- Przy pełnej manie zadaje 210 dodatkowych obrażeń
- Na Urgocie obrażenia wyniosą 130 + (0.85 * 960) +210 = 1156 z Q przy 2 sekundowym cooldownie

- +420% Attack Speed
- Aż do 26 = 64 wystrzeliwanych pocisków w tym samym czasie
- W przypadku Twitcha (jeśli pomijamy górny limit prędkości ataku) mógłby on osiągnąć 3.9 prędkości ataku, co dawałoby łącznie (48 * 3.9 * 64) = 11980 obrażeń na sekundę z samego pasywa

- Dodatkowe 450 AD (łącznie około 550AD)
- 60% Lifesteal
- Jeśli aktywujesz 6 razy specjalną zdolność będąc otoczonym przez 5 przeciwników zadasz 5 * 6 * 80% * 550 AD = 13200 obrażeń (2640 dla każdego przeciwnika) oraz wyleczysz się za 7920 HP.

- 1800 HP
- 300 AP
- 12% (24%) aktualnego życia zadawane w obrażeniach co sekundę
- Aby zobaczyć obrażenia przyjmijmy, że przeciwnik wchodzi na grzyba Teemo dysponując 2500 HP:
- Pierwsza sekunda (112,5 + 60) obrażeń od
grzybów Teemo + 600 obrażeń od Liandry’s
- Druga sekunda: (112,5 + 60) obrażeń od
grzybów Teemo + 414 obrażeń od Liandry’s
- Trzecia sekunda: (112,5 + 60) obrażeń od
grzybów Teemo + 274 obrażeń od Liandry’s
- Czwarta sekunda: (112,5 + 60) obrażeń od
grzybów Teemo + 167 obrażeń od Liandry’s
- Piąta sekunda: 42 obrażeń od Liandry’s
- Szósta sekunda: 37 obrażeń od Liandry’s
- Siódma sekunda: 33 obrażeń od Liandry’s
- W efekcie cel zostałby na 243 życia (łącznie jeden grzyb zadał 2257 obrażeń).
- 720 AP
- 40% Skrócenia czasu odnowienia
- Umiejętności aktywna zadaje łącznie 90% obrażeń i zwiększa obrażenia magiczne o (1.2)6 -1 = 198%.
- Dla przykładu pełne Combo Ziggsa zadałoby ( 687 (q) + 462(w) + 356(e) + 918(r)) * 298% = 7220 obrażeń (aby przeżyć to cel musiałby posiadać 72 200 HP).

- 600 Pancerza
- 180% Zwracanych obrażeń przeciwnikowi
- 600 Pancerza zredukowałoby przychodzące obrażenia do 1/7, co byłoby mnożone przez 1,8 (z powodu sześciu pasywów). Jeśli ADC chciałby zadawać więcej obrażeń niż otrzymywać (pomijając lifesteal) musiałby mieć 1160 odporności na magię.

- 3000 HP
- 480 AP
- Spowolnienie przy czarach obszarowych: 63%
- Spowolnienie przy jednym celu 93%
- Zakładając, że dysponujesz 350 prędkości poruszania, a przed Tobą biegły Singed potrzebowałbyś 2 minut i 10 sekund aby dostać się z bazy do bazy. Jeśli jakiś champion byłby w stanie aplikować Ci nieustannie spowolnienie z umiejętności single target na podobny wyczyn potrzebowałbyś 10 minut i 15 sekund.

- Każdy gracz może wyeliminować wieże na 15 sekund. Cały team może wyeliminować wieże na 75 sekund, a następnie poczekać 45 sekund, aby ponownie zacząć ją eliminować.
http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1xhjdc/if_uniques_on_items_werent_unique/