Dziś RiotScruffy oficjalnie zapowiedział zmiany na PBE dla Skarnera. Lada moment powinniśmy mieć możliwość zagrania nim na PBE. Zapoznajcie się z oficjalnym wpisem Scruffy’ego na temat zmian dla naszego ukochanego skorpiona.
Mam dla was dobre wieści! Zreworkowany Skarner nadejdzie na PBE wraz z następną aktualizacją. Poniżej zamieszczam listę zmian oraz krótkie wyjaśnienia do każdej z nich:
Bazowa prędkość ataku została zmniejszona o 1%
Crystal Slash (Q):
- Koszt many zmniejszony z 20/22/24/26/28 do 16/18/20/22/24
- Gdy ta umiejętność trafi we wroga,
Skarner otrzymuje premię do szybkości ataku (wartość wynosi 4%/5%/6%/7%/8%) na 6 sekund. Efekt ten kumuluje się 3 razy (czyli maksymalna wartość może wynieść 12/15/18/21/24%)
- Usunięto spowolnienie (przeniesiono do E)
Exoskeleton (W):
- Usunięto premię do prędkości ataku
- Czas odnowienia skrócony z 18 sekund do 14
- Maksymalna premia do prędkości ruchu została zwiększona z 15/17/19/21/23% do 24/28/32/36/40%. Premia ta powoli wzrasta poprzez 3 sekundy
- Czas trwania nadal wynosi 6 sekund
- Wartość tarczy zwiększona z 70/115/160/205/250 do 75/125/175/225/280
- Przelicznik AP tarczy zwiększony z 60% do 80%
Fracture (E):
- Koszt many został zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 30/35/40/45/50
- Usunięto uleczenie
- Trafione cele są teraz spowolnione o 30/35/40/45/50% na 2,5 sekundy
- Zasięg zwiększony z 800 do 1000
- Szerokość pocisku zmniejszona ze 120 do 90
Impale (R):
- Impale teraz unieruchamia cel podczas wykonywania animacji
- Kwestie głosowe “feel my sting” itp. pojawią się w momencie udanego nadziania wroga zamiast użycia umiejętności
Wyjaśnienia:
- Premia do prędkości ataku została przeniesiona z
W do
Q, by mechanika Skarnera stała się bardziej spójna
- Spowolnienie zostało przeniesione z
Q do
E, by zlikwidować irytujący efekt perma-slowa a także dodać mu nowe możliwości, takie jak spowalnianie przeciwników z dystansu oraz tworzenia nowych zagrań dzięki tej umiejętności
- Premia do prędkości ruchu
W została zwiększona, by utrzymać Skarnera na takim samym poziomie jak większość pozostałych bruiserów.
R funkcjonuje w taki sposób, by przeciwnicy nie mieli możliwości ucieczki przed żądłem po rozpoczęciu animacji
- Te zmiany nie są ostateczne. Chciałbym, by każdy zagrał nowym Skarnerem i podał mi swoją opinię na jego temat