Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Lista zmian dla Skarnera

Dziś RiotScruffy oficjalnie zapowiedział zmiany na PBE dla skarner Skarnera. Lada moment powinniśmy mieć możliwość zagrania nim na PBE. Zapoznajcie się z oficjalnym wpisem Scruffy’ego na temat zmian dla naszego ukochanego skorpiona.

Mam dla was dobre wieści! Zreworkowany Skarner nadejdzie na PBE wraz z następną aktualizacją. Poniżej zamieszczam listę zmian oraz krótkie wyjaśnienia do każdej z nich:

Bazowa prędkość ataku została zmniejszona o 1%

skarnerq Crystal Slash (Q):

  • Koszt many zmniejszony z 20/22/24/26/28 do 16/18/20/22/24
  • Gdy ta umiejętność trafi we wroga, skarner Skarner otrzymuje premię do szybkości ataku (wartość wynosi 4%/5%/6%/7%/8%) na 6 sekund. Efekt ten kumuluje się 3 razy (czyli maksymalna wartość może wynieść 12/15/18/21/24%)
  • Usunięto spowolnienie (przeniesiono do E)


skarnerw Exoskeleton (W):

  • Usunięto premię do prędkości ataku
  • Czas odnowienia skrócony z 18 sekund do 14
  • Maksymalna premia do prędkości ruchu została zwiększona z 15/17/19/21/23% do 24/28/32/36/40%. Premia ta powoli wzrasta poprzez 3 sekundy
  • Czas trwania nadal wynosi 6 sekund
  • Wartość tarczy zwiększona z 70/115/160/205/250 do 75/125/175/225/280
  • Przelicznik AP tarczy zwiększony z 60% do 80%

skarnere Fracture (E):

  • Koszt many został zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 30/35/40/45/50
  • Usunięto uleczenie
  • Trafione cele są teraz spowolnione o 30/35/40/45/50% na 2,5 sekundy
  • Zasięg zwiększony z 800 do 1000
  • Szerokość pocisku zmniejszona ze 120 do 90

skarnerr Impale (R):

  • Impale teraz unieruchamia cel podczas wykonywania animacji
  • Kwestie głosowe “feel my sting” itp. pojawią się w momencie udanego nadziania wroga zamiast użycia umiejętności

Wyjaśnienia:

  • Premia do prędkości ataku została przeniesiona z skarnerw W do skarnerq Q, by mechanika Skarnera stała się bardziej spójna
  • Spowolnienie zostało przeniesione z skarnerq Q do skarnere E, by zlikwidować irytujący efekt perma-slowa a także dodać mu nowe możliwości, takie jak spowalnianie przeciwników z dystansu oraz tworzenia nowych zagrań dzięki tej umiejętności
  • Premia do prędkości ruchu skarnerw W została zwiększona, by utrzymać  Skarnera na takim samym poziomie jak większość pozostałych bruiserów.
  • skarnerr R funkcjonuje w taki sposób, by przeciwnicy nie mieli możliwości ucieczki przed żądłem po rozpoczęciu animacji
  • Te zmiany nie są ostateczne. Chciałbym, by każdy zagrał nowym Skarnerem i podał mi swoją opinię na jego temat
Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.