Jeden z pracowników Riotu zdradził na oficjalnym forum League of Legends jakich zmian możemy się spodziewać w nadchodzącym patchu 8.8.
Jeśli chodzi o listę zmian, które najpewniej znajdą się w tej aktualizacji to prezentuje się ona następująco:
Zmiany, które najpewniej ukażą się w tym patchu:
- Zmiany w dystrybucji nagród za zabicie przeciwnika znajdującego się na kill streaku, o których już wspomnieliśmy (nagrody solo zamiast drużynowych)
- Wcześniej omawiane już zmiany w kitach Ahri i LeBlanc
- Pewne poprawki w trinketach. Na pewno przynajmniej sprawimy, że Oracle’s będzie dostępne od 1 poziomu zamiast Sweeping Lensa. Oryginalnie nie chcieliśmy tego robić, gdyż baliśmy się że taka zmiana zaoferuje zbyt dużą kontrolę krzaków na linii, ale obecnie wierzymy, że będziemy w stanie zapobiec temu sprawiając iż czas trwania Oracle będzie skalował się z poziomem. Rozważamy również inne zmiany takie jak chociażby wydłużenie czasu życia wardów z żółtego trinketa kosztem zwiększenia czasu odnowienia (taka zmiana przyznałaby dłuższy okres bezpieczeństwa w momencie gdy odpowiednio wykorzystujemy ten trinket).
- Nerf Tahm Kencha mający na celu przyznanie przeciwnikom sposobów by poradzić sobie z nim w momencie gdy ratuje on przeciwników.Obecnie testujemy wersję, w której nie dostaje on bonusu do prędkości poruszania się w momencie gdy porusza się on wraz z połkniętym sojusznikiem w stronę przeciwnika. Dodając ten efekt chcieliśmy zachęcić graczy Tahma do do bardziej agresywnego wykorzystania połknięcia, jednak ostatecznie poskutkowało tym, że w większości przypadków Tahm może po prostu uciec szybciej dzięki temu, że na jego linii odwrotu prawie zawsze znajduje się jakiś wróg (lub jest wystarczająco blisko tej linii, jako że system dość łagodnie podchodzi do kwestii kątów).
Drobniejsze poprawki w balansie (lub rzeczy, które badamy). Nie wszystkie z nich w ogóle zostaną wydane, a inne wyjdą w późniejszym terminie:
- Buffy Pantheona (zmiany związane z wprowadzoną jakiś czas temu modyfikacją sposobu działania aggro minionów), Spellbinder Orba (nie radzi sobie tak dobrze jak pozostałe opcje dla postaci AP), Nautilusa (postać ta potrzebuje też większych zmian, ale jest też ona obecnie po prostu słaba), Vi
- Nerfy Arcahngela (nowa receptura i statystyki sprawiły, że przedmiot ten jest odrobinę zbyt mocna), Janny, Xayah, Warwicka, Brauma, Siona, Koga (jednak w tej kwestii musimy sprawdzić jak postać ta będzie radzić sobie po nerfach Guinsoo z patcha 8.7).
Dodatkowo Riot przygotował na patch 8.8 również pewne zmiany w Varusie, które pierwotnie zostały zapowiedziane już około rok temu, jednak od tego czasu nie było dane nam o nich usłyszeć. Dokładniej rzecz ujmując zmiany te polegają na dodaniu do W tej postaci aktywa, który na poziomie 1 prezentuje się następująco:
Aktyw: Następne Piercing Arrow (Q) użyte przez Varusa zada dodatkowe magiczne obrażenia równe 6-9& brakującego HP celu (wartość ta skaluje się ze stopniem naładowania Q). 40 sekund czas odnowienia. Brak kosztu many.
Na maksymalnym poziomie ilość obrażeń rosnąc ma do 12-18%, jednak póki co liczby te nie są finalne, jako że zmiany te nadal przechodzą przez ostatnią serię testów.Jako, że zmiana ta jest buffem to w zależności od tego jak Varus będzie prezentował się po zmianach Guinsoo może okazać się, że wraz z tą modyfikacją Riot zdecyduje się na zabranie Varusowi mocy w innym miejscu.
źródło: https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/na3Ko02t-quick-gameplay-thoughts-march-30