Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Zmiany w ulepszeniach butów i summoner spell’i – patch 4.5/4.6

Mimo iż dopiero co odbyła się premiera patch’a 4.4 to Riot już teraz zdradził nam pewne zmiany jakie pojawią się w patchu 4.5 lub 4.6. Mają one dotyczyć zarówno summoner spelli, jak i ulepszeń butów.

Jeśli chodzi o buty to zmiany spowodowane są zbytnią (w stosunku do innych ulepszeń) popularnością Homeguardów, która powoduje zbytnie wydłużenie końcowej fazy gry. W założeniu zmiany mają osłabić odrobinę Homeguardy przy okazji wzmacniając resztę ulepszeń, dzięki czemu będziemy mieli znacznie większy (i bardziej sensowny) wybór podczas kupowania właśnie ulepszeń do butów. Oto planowane zmiany:

Enchantment: Homeguard
– Nie będą regenerować już do pełna HP i Many po aktywacji
– Będą za to regenerować 35% HP i Many na sekundę podczas przebywania w bazie

Enchantment: Alacrity
– Bonusowy MS zostanie zwiększony z 15 do 20

Enchantment: Furor
– Koszt zostanie zmniejszony z 650 do 475



Enchantment: Captain
– Bonusowy MS otrzymywany przez naszych sojuszników zostanie zwiększony z 8% do 10%
– Koszt zostanie zmniejszony z 750 do 600

Enchantment: Distortion
– Redukcja cooldownu na Ghost/Flash/Teleport zostanie zmniejszona z 25% do 20%
– Zostaną dodane dodatkowe efekty na te właśnie summoner spelle:

  • Ghost – Bonusowy MS zostanie zwiększony z 28% do 35%/ Czas trwania zostanie zwiększony z 10 sekund do 12 sekund
  • Flash – Dystans zostanie zwiększony z 400 do 480
  • Teleport – Po wycastowaniu (udanym) tego spella będziemy otrzymywać 30% bonusowego MS na 3 sekundy

Zmiany summoner spelli mają spowodować iż defensywni supporci nie będą zmuszeni wybierać pomiędzy Ignitem a Exhaustem, a będą mogli wybrać także Heala, który znacznie bardziej odpowiada ich naturze.

Heal:
– Maksymalna ilość leczonych bohaterów zostanie zmniejszona z 5 do 2 – tylko rzucający i sojusznik stojący najbliżej jego kursora (w maksymalnej odległości wynoszącej 700) zostaną uleczeni.
– Cooldown zostanie zmniejszony z 300 do 240
– Ilość przywracanego zdrowia zostanie zwiększona z 90-345 do 90-495
– Po uleczeniu sojusznika usuwane będą wszystkie redukcje uzdrawiania na niego nałożone
– Uleczony sojusznik będzie otrzymywał bonusowe 30% MS na 2 sekundy

Ignite:
– Po nałożeniu na cel będzie on widoczny dla naszej drużyny przez cały okres trwania tegoż spella (wizja nie będzie przyznawana jeśli cel był niewidzialny)

Exhaust:
– Redukcja MS zostanie zmniejszona z 30% do 25%
– Redukcja obrażeń zadawanych przez cel zostanie zwiększona z 30% do 50%
– Zasięg zostanie zwiększony z 550 do 650

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.