Poppy
Zastanawia mnie obecne ulti Poppy. Niektórzy uważają, że jest to toksyczna umiejętność, ale czy naprawdę nie jesteście w stanie zmodyfikować w jakiś sposób tego spella aby był on zdrowszy dla rozgrywki?
Przykro mi, że muszę to powiedzieć ale obecne ulti Poppy nie zostanie w grze po jej reworku. Jest to wprawdzie dość unikalna umiejętność ale ilość frustracji/zdezorientowania, którą wnosi ona do gry znacznie przewyższa fajny/interesujący gameplay, który ona dostarcza.
Mam nadzieję, że nowe ulti nad którym pracujemy okaże się znacznie bardziej ekscytujące i interesujące, a przy tym nie przyniesie ono ze sobą tak wielu negatywnych rzeczy. Poczekajcie jeszcze trochę dłużej i dajcie nam znać co o tym sądzicie kiedy skończymy nad tym prace.
Szczerze mówiąc jestem dość zdziwiony, że to słyszę. Myślałem, że tak jak w przypadku Siona zostawicie jakieś elementy jej kitu , a według mnie jej ult jest zdecydowanie najbardziej ikoniczną jej umiejętnością. Rozumiem jednak przy tym co skłoniło was do podjęcia takiej decyzji.
Zostawimy kilka elementów z jej obecnego kitu (E jest głównym takim elementem, ale zamierzamy zostawić również jej wytrzymałość przy małej ilości HP).
Jej obecny pasyw jest bardzo denerwujący. Sprawia on, że Poppy jest praktycznie niewrażliwa na burst, a więc stąd moje pytanie czy zamierzacie sprawić że będzie się stawała ona bardziej wytrzymała wraz ze spadkiem ilości HP, czy może raczej zatrzymacie obecny pasyw?
Zamierzamy zastąpić obecny pasyw Poppy. Zamierzamy jednak zachować część mechaniki bycia wytrzymałym przy małej ilości HP w jej kicie, jednak mechanika ta będzie obecna w znacznie bardziej widoczny i zbalansowany sposób.
Jak dla mnie Poppy jest nieustępliwym małym yordlem nienawiści, czy zamierzacie to zachować czy może przeobrazi się ona w kolejnego bruisera?
Chcemy zachować jej obecną osobowość, co oznacza że będzie ona zdeterminowana, bohaterska, szczera itp.
Ok, kiedyś powiedzieliście że jej ult jest obecnie powodem, przez który nie możecie wzmocnić jej fazy lane’owania. Czy usunięcie tej umiejętności z jej kitu oznacza, że wzmocnicie jej bazowe statystyki, dacie jakiś sustain i waveclear?
Mogę to potwierdzić. Z nowym zdrowszym ultem, jej faza lane’owania, koszty many, zdolność do CS’owania mogą zostać znacząco wzmocnione.
Jako ktoś kto gra Poppy w jungli chciałbym wiedzieć czy po zmianach nadal postać ta będzie grywalna właśnie w lesie?
Głównie wspieramy Poppy na topie i w jungli. Być może będzie ona w stanie występować na innych pozycjach, jednak nie będziemy się skupiać na tym by było to możliwe.
Taric
Planujecie w ogóle w jakiś sposób zająć się Tariciem? GG potraficie wyskoczyć z reworkiem Fiory ale nie potraficie zrobić tego samego dla Tarica.
Właściwie prace nad nowym designem Tarcia zostały zakończone we wcześniejszej fazie tego roku, ale nadal pozostało jednak sporo roboty jako, że jego rework obejmuje aktualizacje dla takich elementów jak: model, animacje, efekty, dźwięk, historia, ikony, gameplay.
Jego rework będzie najprawdopodobniej takiej samej skali co aktualizacja Siona, w związku z czym powinna się ona pojawić pod koniec tego roku lub na początku następnego.
Niech zgadnę zamiast zachować to co definiowało tą postać zdecydowaliście się stworzyć kompletnie nowego bohatera, który nie ma wiele wspólnego z obecnym leczącym tankiem, który stackuje armor?Nowy Taric pewnie będzie magiem występującym głównie na środkowej alei, który będzie miał sporo skill shotów wywołujących trzęsienia ziemi i podbijających przeciwników.
Nowy Taric:
- Nadal leczy (wydaje mi się, że nawet bardziej niż obecny)
- Nadal ma buff do armora
- Nadal ma przelicznik z armora
Ale prawdopodobnie powinienem z niego zrobić burst maga wywołującego trzęsienia, ten pomysł brzmi znacznie lepiej.
Jestem ciekawy jaką właściwie rolę przewidujecie dla nowego Tarica. Czy możesz nam to zdradzić?
Taric pozostanie gościem będącym jednocześnie supportem i tankiem.
Quinn
Jako, że ostatnio bardziej skupiacie się na zmianach w balansie, czy istnieje może szansa że zajmiecie się również w najbliższym czasie Quinn i Valorem?
Właściwie obecnie pracuje nad zmianami w Quinn. Jedną z rzeczy, na których chce poprawić, jest fakt że Harrier (Pasyw) zdaje się mnie wręcz oszukiwać kiedy czasem gram tą postacią. Powinniśmy być prawdziwymi partnerami, więc Valor zacznij zaznaczać bardziej użyteczne cele. Proszę przestań marnować czas na zaznaczanie tych rzeczy Valor, a i Quinn ludzie może traktowali by twoje ataki bardziej na serio jeśli czuli by oni, że ich zamiarem jest kogoś zranić.
Ogólnie takie jest moje obecne podejście do Quinn.
Nie jestem jeszcze na etapie, w którym moglibyśmy rozmawiać o szczegółach ale wiedzcie, że ta postać znajduje się wysoko na mojej osobistej liście championów do zmiany.
Talon
Zastanawiam się co sądzicie o pasywie Talona, który według mnie jest dość słaby ponieważ:
- Talon nie wyprowadza za wielu auto-ataków
- Talon ma tylko jedną umiejętność, która nakłada pasywa
- Zwiększenie obrażeń jest wręcz tragiczne… tylko 10% podczas gdy Corki zadaje 10% bonusowego true damage’a bez potrzeby spowalniania, a Shaco zadaje 20% bonusowych obrażeń atakując od tyłu.
Właściwie sądzę, że pasyw skupiony na auto-atakach ma sens w przypadku Talona. Jednak nie twierdzę, że obecna wersja tej umiejętności jest dobra, czy zabawna w użyciu. Talon ma tylko jedną umiejętność, która nakłada pasywa, co przy tak słabej nagrodzie sprawia, że przez większość czasu wydaje się jakby w ogóle nie miał on pasywa.
Byłoby naprawdę fajnie jeśli udałoby nam się wymyślić sposób na takie zmodyfikowanie jego pasywa, żeby był on dobry i lepiej nagradzał poprawne jego użycie, ponieważ w obecnym stanie satysfakcja płynąca z jego użycia jest praktycznie zerowa.
Miss Fortune
Czy planujecie wprowadzić jakieś zmiany w Miss Fortune, które poprawią jej sytuację po ostatniej aktualizacji?
Tak, Statikk pracuje obecnie nad tym, jednak nie mamy jeszcze zbyt wielu szczegółów do omówienia.
Czy to oznacza, że planujecie jeszcze ją wzmocnić?
Z tego co wiem chcemy się skupić na jej tożsamości biegającego i strzelającego AOE marksmana, jednak nie jestem w posiadaniu większej ilości informacji.
Trundle
Czy rozważaliście może zwiększenie zasięgu auto-ataków Trundle’a, jako że jego gameplay bardzo przypomina zmienianych obecnie Juggernautów.
Jeśli okaże się, że Trundle potrzebuje wzmocnień to wolałbym skupić się na rzeczach takich jak prędkość poruszania się, ogólna ilość zadawanych przez niego obrażeń, zdolność do osłabiania wytrzymałości tanków, czy bazowa wytrzymałość zamiast zwiększać jego zasięg auto-ataków.
edit: po przemyśleniu dochodzę do wniosku, że jego główny problemem jest problem z dojściem/przyklejeniem się do celu, więc moglibyśmy się zdecydować na wzmocnienie istniejących do tego narzędzi w jego kicie jak E czy W by temu zaradzić.