logo

Zmiany w przedmiotach, poprawki w Varusie i Neeko

Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja ponownie skupiająca się praktycznie tylko i wyłącznie na rozmaitych zmianach w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:

Akali

Twilight Shroud (W)
  • Bazowy czas trwania został zwiększony z 4/4.5/5/5.5/6  do 5/5.5/6/6.5/7 sekund

Alistar

Trample (E)
  • Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 100/125/150/175/200 do 80/110/140/170/200
  • Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez auto-atak w momencie posiadania 5 stacków Trample’a została zmniejszona z 40 do 20

Aurelion Sol

Starsurge (Q)
  • Minimalny czas po jakim można ponownie wycastować tą umiejętność (by zdetonować Gwiazdę) został zmniejszony z 0.65 do 0.25 sekund

Cassiopeia

Noxious Blast (Q)
  • Koszt many został zwiększony z 50/55/60/65/70  do 50/60/70/80/90
  • Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 75/125/175/225/275 do 75/120/165/210/255

Ezreal

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość regeneracji many została zwiększona z 1.6184 do 2.4
  • Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 63
  • Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.5 do 3
  • Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 1.5 do 2.5zgodnie z wypowiedzią jednego z pracowników Riotu te zmiany dotyczyć mają tylko Nexus Blitza

Kassadin

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.6 do 1.2

Neeko

Blooming Burst (Q)
  • Bazowa ilość podstawowych obrażeń została zmniejszona z 80/125/170/215/260 do 70/115/160/205/250
  • Bazowa ilość obrażeń zadawanych przy ponownym zakwitnięciu została zmniejszona z 40/60/80/100/120 do 35/55/75/95/115

Ornn

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.4 do 1.8
Bellows Breath (W)
  • Ilość zadawanych obrażeń została przywrócona do 12/13/14/15/16% maksymalnego HP celu

Pyke

Death From Below (R)
  • Granica HP na efekt egzekucji została zmniejszona z 250 – 605 do 250-550 – pełne wartości granicy począwszy od poziomu 6 prezentują się następująco: 250/290/330/370/400/430/450/470/490/510/530/540/550

Tristana

Explosive Charge (E)
  • Minimalna ilość obrażeń została zwiększona z 60/70/80/90/100 (+0.5/0.65/0.8/0.95/1.1 AD) do 70/80/90/100/110 (+0.5/0.7/0.9/1.1/1.3 AD)

Varus

Blighted Quiver (W)
  • Bazowa minimalna ilość obrażeń zadawanych z aktywa została zwiększona z 6/7/8/9/10% (wartości te zmieniały się na 1/4/7/10/13 poziomie) do 6/8/10/12/14/16% (wartości te zmieniają się na 1/4/7/10/13/16 poziomie) brakującego HP celu
  • Bazowa maksymalna ilość obrażeń zadawanych z aktywa została zwiększona z 9/10.5/12/13.5/15% (wartości te zmieniały się na 1/4/7/10/13 poziomie) do 9/12/15/18/21/24% (wartości te zmieniają się na 1/4/7/10/13/16 poziomie) brakującego HP celu
Chain of Corruption (R)
  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 100/175/250 do 150/200/250

Warwick

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość AD została zwiększona z 63 do 65

Ardent Censer

  • Wartość efektu z Unikalnego Pasywa zwiększającego wartości tarcz i efektów leczących została zwiększona z 8% do 10%

Forbidden Idol

  • Ilość przyznawanej redukcji czasów odnowienia z Unikalnego Pasywa została zwiększona z 5% do 10%

Mikael's Crucible

  • Wartość efektu z Unikalnego Pasywa zwiększającego wartości tarcz i efektów leczących została zwiększona z 15% do 20%

Ravenous Hydra

  • Koszt złożenia tego przedmiotu z komponentów został zmniejszony z 525 do 400 sztuk złota – całkowity koszt złożenia tego przedmiotu pozostał niezmieniony w związku ze zmianami w Tiamacie

Redemption

  • Wartość efektu z Unikalnego Pasywa zwiększającego wartości tarcz i efektów leczących została zwiększona z 8% do 10%

Tiamat

  • Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 1200 do 1325 sztuk złota – koszt złożenia go z komponentów został zwiększony z 350 do 475

Titanic Hydra

  • Koszt złożenia tego przedmiotu z komponentów został zmniejszony z 700 do 575 sztuk złota – całkowity koszt złożenia tego przedmiotu pozostał niezmieniony w związku ze zmianami w Tiamacie

Zeke's Convergence

  • Ilość obrażeń zadawanych przez efekt podpalenia przyznawany auto-atakowi sojusznika przez Unikalny Pasyw została zmniejszona z 50% do 30%

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2018/12/1212-pbe-update-more-tentative-balance.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top