Przedmioty stanowią jeden z najważniejszych aspektów tej gry. Wielu uważa, że w LoLu ta kwestia jest zaniedbana, a item buildy zawsze takie same. Przyjrzyjmy się zmianom, jakie poczynił Riot w tym roku by urozmaicić rozgrywkę:
kolejność chronologiczna:
- W związku z usunięciem mechaniki dodge z gry, wycofany został
oraz zmieniono statystyki
został udostępniony na Summoner’s Rift oraz Twisted Treeline.
- Dodano
- Przebudowa
Stark’s Fervor – powstaje Zeke’s Herald. Stara receptura zawierała
oraz
- Pod koniec marca life steal w
dostał sporego nerfa
- Obniżenie kosztu
i dodanie
- Kwietniowy patch przyniósł ze sobą nerfy
, czyli flagowych w tamtym okresie itemów dla bruiserów. Zmniejszono również wartości zdrowia otrzymywane dzięki
i
, co miało zmniejszyć opłacalność stackowania ich.
- Nerf kosztu
- Dodano nowy przedmiot
, zaś
i
mają obniżone wartości movement speed’a.
- W lipcu znerfione zostały statystyki
oraz
- W związku z ogromnym wzrostem popularności, zasięg aury
został zmniejszony o 400 jednostek.
- Przy okazji reworku Twisted Treeline, do gry dodane zostały nowe przedmioty dostępne tylko na tej mapie:
- Następny patch usunął
z trybu Dominion, a na ich miejsce wskoczył
Jeśli przyjrzymy się tej liście, to tak naprawdę dochodzimy do wniosku, że do ostatniego patcha sezonu 3, Riot tylko niszczył najlepsze itemy, często narzucając graczom określone ścieżki rozwoju.