Mimo niedawnej premiery patcha 8.17, w którym sporą uwagę poświęcono trybowi gry Nexus Blitz, pracownicy Riotu zdecydowali się na wprowadzenie kolejnej mini-aktualizacji poświęconej balansowi rozgrywki w tym trybie.
Jeśli chodzi o wprowadzone zmiany to ich lista prezentuje się następująco:
- Buffy
- Lulu
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 74 do 90
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 46 do 51
- Bazowa ilość Armoru została zwiększona z 28 do 32
- Tahm Kench
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 95 do 110
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 2.5 do 3.5
- Bazowa ilość Armoru została zwiększona z 47 do 52
- Zed
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 584 do 630
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 3.4 do 4
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 2.1 do 3
- Lulu
- Nerfy
- Graves
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 92 do 85
- Ilość posiadanego Armoru została zmniejszona z 33 (+3.4 za każdy poziom) do 30 (+3 za każdy poziom)
- Brand
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 80 do 75
- Ilość posiadanego Armoru została zmniejszona z 22 (+3.5 za każdy poziom) do 18 (+3 za każdy poziom)
- Ziggs
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 92 do 78
- Wartość przyrostu Armoru na poziom została zmniejszona z 3.3 do 3
- Vel’Koz
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 88 do 75
- Wartość przyrostu Armoru na poziom została zmniejszona z 3.5 do 3
- Lux
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 85 do 75
- Wartość przyrostu Armoru na poziom została zmniejszona z 4 do 3
- Nasus
- Ilość stacków otrzymywanych za każde zabójstwo została zmniejszona z 3 do 2
- Wukong
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 4 do 3
- Wartość przyrostu Armoru na poziom została zmniejszona z 3.5 do 3
- Yasuo
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.2 do 2.5
- Wartość przyrostu Armoru na poziom została zmniejszona z 3.4 do 3
- Graves
Nie są to jednak jedynie nowości wprowadzone w tym mikro-patchu, jako że wykorzystano go również do naprawienia pewnych błędów pojawiających się w tym trybie gry. Mowa tu o takich błędach jak:
- Loot Veigar (Kasiasty Veigar) nie występujący w ogóle w grze
- Nagroda Guardian Angela nie chroniąca przed ultem Pyke’a
- Loot Veigar/Teemo nie aktualizujący tabeli wyników
- Błędne stwierdzanie w jakich sytuacjach postacie będące pod wpływem nagrody dającej stealtha mogą auto-atakować pozostając niewidzialnymi
źródło: =https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/uORAKHlQ-nexus-blitz-week-3-feedback-and-patch-notes?comment=001f https://twitter.com/danielzklein/status/1035342408186130432