Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja skupiająca się przede wszystkim na rozmaitych zmianach w balansie postaci. Przegląd nowości z tego patcha zaczniemy jednak od systemu 10 banów, który został właśnie udostępniony do testowania.
Wraz z nowym patchem do testowania udostępniono również system, który ponownie pozwoli na zakup skórek do postaci z poziomu champion select.
Warto również wspomnieć iż w nowej aktualizacji zmieniono odrobinę kształt przycisku odpowiedzialnego za wyszukiwanie meczy [Porównanie]
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Ahri
Fox-Fire (W)
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.4 do 0.3

- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.5 do 0.6

- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.3 do 0.25
Caitlyn
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość posiadanego Attack Speedu została zmniejszona z 0.568 do 0.521
- Wartość opóźnienia ataków została zwiększona z 0.1 do 0.2

- Wartość przyznawanego bonusu do Attack Speedu została zwiększona z 10% do 20%
- Od teraz umiejętność ta nie otrzymuje kilku stacków na raz za atak w momencie posiadania Hurricane’a w ekwipunku
Kindred
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 1.7 do 2.26
Lucian
Piercing Light (Q)
- Koszt many został zwiększony z 50/55/60/65/70 do 50/60/70/80/90 – podobna zmiana (zmieniająca koszt many na 60/70/80/90/100) została wprowadzona już w poprzedniej aktualizacji, jednak wtedy nie została ona zaimplementowana do gry
Malzahar
Zmiany w Voidlingach- Ilość posiadanego HP została zwiększona z 3 do 65 (+8 za każdy poziom)
- Ilość posiadanego AD została zmieniona z 30/35/40/45/50 (+0.4 bonusowego AD)[wartości te zależą od poziomu W] na 5 (+3.5 za każdy poziom postaci)
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 0% do 2%
- Ilość posiadanego Armora została zmieniona z 30 na 16 (+2 za każdy poziom)
- Ilość posiadanego Magic Resist została zmniejszona z 50 do 8 (+1 za każdy poziom)
- Ilość złota otrzymywanego za zabicie Voidlinga została zmniejszona z 5 do 2
- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 451 do 400
- Czas przez jaki Voidlingi pozostają na polu bitwy został zmniejszony z 12 do 8/8/9/9/10 sekund
- Od teraz auto-ataki championów i wrogich wież zabijają Voidlingi od razu, a pozostałe obrażenia są w normalny sposób zmniejszane o posiadaną ilość Armora/Magic Resist
- Usunięto efekt zwiększający prędkość poruszania się Voidlingów o 100% gdy porusza się on w stronę priorytetowych celów
- Usunięto efekt modyfikujący prędkość poruszania się w zależności od odległości Voidlingów od Malzahara

- Czas castowania został zmniejszony z 0.5 do 0.25 sekundy
- Opóźnienie po wycastowaniu zostało zwiększone z 0 do 0.4 sekundy
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.8

- Koszt many: 40/45/50/55/60
- Czas odnowienia: 8 sekund
- Zasięg castowania: 150
- Pasyw: Castowanie innych umiejętności przyznaje Malzaharowi stacki W (maksymalna ilość posiadanych stacków to 2)
- Aktyw: Malzahar przywołuje 1 (+1 za każdy stack W) Voidlinga na pole bitwy. Auto-ataki Voidlingów zadają magiczne obrażenia zwiększane o 12/14/16/18/20 (+0.4 bonusowego AD, +0.2 AP)

- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.8

- Ilość obrażeń zadawanych przez Strefy Nicości co sekundę została zmniejszona z 25/35/45% (+7.5% za każde 100 AP) do 10/15/20% (+2.5% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu
- Ilość obrażeń zadawanych przez promień został zwiększony z 0 do 125/250/375 (+1.15 AP) – zmiany w tej postaci zostały dodane już w poprzednim patchu, jednak wtedy nie były one zaimplementowane do gry
Yasuo
Sweeping Blade (E)
- Czas odnowienia został przywrócony do 0.5/0.4/0.3/0.2/0.1 sekund – zmiana ta została dodana już w poprzednim patchu, jednak wtedy nie była ona zaimplementowana do gry
Zac
Stretching Strikes (Q)
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 40/60/80/100/120 do 30/40/50/60/70 – ta zmiana została już wprowadzona na serwery live wraz z hotfixem
Blade of the Ruined King
- Wszystkie zmiany związane z Unique Pasywa zostały wycofane
- Ilość posiadanego Lifesteala została zmniejszona z 15% do 12% – zmiany w tym przedmiocie pojawiły się już w poprzedniej aktualizacji, jednak wtedy nie były one jeszcze zaimplementowane do gry
Guardian Angel
- Wszystkie zmiany w tym przedmiocie zostały wycofane – zmiana ta pojawiła się w poprzednim patchu, jednak wtedy nie była ona jeszcze zaimplementowana do gry
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/05/522-pbe-update.html