Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Zmiany Leony,Renektona – Aktualizacja PBE 18.03

Najnowsza aktualizacja na serwerze testowym PBE okazała się na tyle duża iż mimo sporej ilości newsów, które zdążyliśmy już w związku z nią opublikować, nadal zawiera ona jeszcze kilka nie omówionych nowości. Bez przedłużania przejdźmy więc od razu do tychże nowości:

Riot wprowadził pewne techniczne zmiany w krzakach, które powinny naprawić takie błędy jak:
– Niemożność zobaczenia przeciwnika w zakrzywionych krzakach (kiedy stoimy na drugim końcu tegoż krzaka)
– Niektóre części krzaków nie mogły być odkryte przez wardy

Zaktualizowana została także czcionka użyta do pokazania ilości złota zdobywanego za zabicie miniona, a także obrażeń przy trafieniu krytycznym

Oczywiście w najnowszym patchu nie mogło zabraknąć kolejnych zmian w balansie, a więc oto i one:
Leona:
– Bazowa regeneracja HP zmniejszona z 1.8 do 1.4 na sekundę
Eclipse (W) – zmniejszono bonusowy armor i magic resist z 25/35/45/55/65 do 20/30/40/50/60

Renekton:
Dominus (R) – dodatkowe HP zostało zmienione z 300/450/600 do 200/400/800/ obrażenia na sekundę zostały zmienione z 40/70/100 do 30/60/120

Farsight Orb:
– Zasięg zwiększono z 3000 do 4000

Scrying Orb:
– Zasięg zwiększono z 1500 do 2500
– Zasięg po 9 poziomie zwiększono z 2500 do 3500



Feral Flare:
– Zgodnie z przypuszczeniami po premierze patcha 4.4 item ten wraca na PBE

Dangerous Game (Masteries):
– Od teraz także asysty przywracają 5% brakującego HP i many

Exhaust: (wprowadzone zostały zapowiedziane zmiany w summoner spellach)

– Zmniejszono redukcje MS z 30% do 25%
– Zwiększono redukcje obrażeń z 30% do 50%
– Zwiększono zasięg z 550 do 650

Heal:
– Maksymalna ilość leczonych bohaterów zostanie zmniejszona z 5 do 2 – tylko rzucający i sojusznik stojący najbliżej jego kursora (w maksymalnej odległości wynoszącej 700) zostaną uleczeni (jeśli w odpowiedniej odległości nie zostanie znaleziony żaden sojusznik uleczony zostanie ten, który będzie najbardziej ranny)
– Cooldown zostanie zmniejszony z 300 do 240
– Ilość przywracanego zdrowia zostanie zwiększona z 90-345 do 90-495 – ilość nie będzie się zwiększać liniowo (zwiększanie się jej będzie większe kiedy będziemy mieli wyższy level)
– Po uleczeniu sojusznika usuwane będą wszystkie redukcje uzdrawiania na niego nałożone
– Uleczony sojusznik będzie otrzymywał bonusowe 30% MS na 2 sekundy

Ignite:

– Po nałożeniu na cel będzie on widoczny dla naszej drużyny przez cały okres trwania tegoż spella (wizja nie będzie przyznawana jeśli cel będzie niewidzialny)

Dragon: (po raz kolejny przywrócono zmiany w Dragonie)
– Zmniejszono bazowy damage ze 145 do 110
– Usunięto nakładanie redukcji AS
– Dodano nakładanie redukcji leczenia się

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.