Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Zmiany balansujące Teamfight Tactics, poprawki w Sylasie

Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja skupiająca się tylko i wyłącznie na zmianach w balansie, zarówno skupionych wokół Teamfight Tactics jak i standardowego trybu gry.

Przegląd nowości z tego patcha rozpoczniemy od zmian balansujących TFT:

  • Ashe
    • Naprawiony został błąd sprawiający, że jej strzała nie nakładała efektu Ogłuszenia
  • Blitzcrank
    • Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 100-300 do 100-600
    • Prędkość pocisku została zwiększona z 1800 do 3000
    • Prędkość przyciągania została zwiększona z 1800 do 3000
  • Darius
    • Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 150-300 do 150-250
  • Draven
    • Obecnie nie wprowadzone zostały żadne zmiany, ale pracownicy Riotu podkreślają, że jest on jednym z poważniejszych kandydatów do otrzymania nerfa
  • Gangplank
    • Obrażenia zadawane przez beczki zostały zmienione z 100-200 do 150-400
  • Graves
    • Wartość bonusu do AD została zmniejszona z 10-20% do 5-15%
  • Leona
    • Do jednostek ogłuszonych przez Leonę dodany został odpowiedni wskaźnik
  • Mordekaiser
    • Koszt many został zwiększony z 75 do 100
    • Ilość zadawanych obrazeń została zwiększona z 150-350 do 200-450
  • Volibear
    • Zasięg łuku błyskawicy została zmniejszona z 2 do 1
    • Maksymalna ilość odbić została zwiększona z 3-5 do 3-7

Teraz pozostaje już tylko omówić zmiany w balansie, dotyczące tradycyjnych trybów gry:

Karma

Inspire (E)
  • Czas przez jaki pozostaje aktywna tarcza został przywrócony do 2.5 sekundy
  • Czas trwania bonusu do prędkości poruszania się został zmniejszony z 2.5 do 1.5 sekundy

Leona

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 576.16 do 580
  • Bazowa ilość Many została zwiększona z 302.2 do 320
  • Bazowa ilość AD została zmniejszona z 60.04 do 60
  • Bazowa prędkość poruszania się została zwiększona z 335 do 340

Ornn

Volcanic Rupture (Q)
  • Wartość przelicznika z AD została zwiększona z 1.0 do 1.1

Sejuani

Ogólne Zmiany
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 105 do 95
Winter's Wrath (W)
  • Wartość przelicznika z maksymalnego HP Sejuani na obrażenia zadawane przez pierwsze użycie tej umiejętności została przywrócona do 2%
  • Wartość przelicznika z maksymalnego HP Sejuani na obrażenia zadawane przez drugie użycie tej umiejętności została zmniejszona z 5.25% do 5% – na serwerach live wartość ta wynosi 6%

Sivir

Ogólne Zmiany
  • Bazowa wartość regeneracji Many na 5 sekund została zmniejszona z 8.012 do 8
  • Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.11 do 3
Ricochet (W)
  • Koszt many został zwiększony z 60 do 75

Sona

Hymn of Valor (Q)
  • Wartość przelicznika z AP na obrażenia zadawane z aktywa została przywrócona do 0.5

Sylas

Ogólne Zmiany
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 95
  • Bazowa ilość AD została zwiększona z 58 do 61
Kingslayer (W)
  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/90/120/150/180 do 65/100/135/170/205

Tristana

Ogólne Zmiany
  • Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 3.11 do 3.3
  • Bazowa ilość Many została zwiększona z 246.76 do 250
  • Bazowa wartość regeneracji Many na 5 sekund została zmniejszona z 7.206 do 7.2
Rocket Jump (W)
  • Bazowa ilość obrażenia została zwiększona z 85/135/185/235/285 do 95/145/195/245/295

Essence Reaver

  • Receptura została zmieniona na: B.F. Sword + Caulfield’s Warhammer + Cloak of Agility + 100 sztuk złota
  • Całkowity koszt zakupu tego przedmiotu została zwiększona z 3200 do 3300 sztuk złota

Randuin's Omen

  • Całkowity koszt zakupu tego przedmiotu została przywrócona do 2900 sztuk złota – koszt złożenia go z jego komponentów została przywrócona do 900 sztuk złota
  • Ilość przyznawanego Armora została zwiększona z 60 do 70

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2019/06/619-pbe-update-continued-tft-testing.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.