Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

[Aktualizacja] Zaprezentowano plany na zmiany balansujące patcha 9.20

Powoli zbliża się moment premiery patcha 9.20, w związku z czym rozmaici Rioterzy podzielili się pierwszymi informacjami związanymi ze zmianami w balansie, jakich spodziewać możemy się we wspomnianej aktualizacji.

W przypadku zmian na Summoner’s Rift tradycyjnie już przedstawiono listę elementów gry, które docelowo mają zostać zmienione i ta prezentuje się następująco:

  • Buffy
    • Locket of the Iron Solari
    • Ivern
    • Viktor
    • Shaco
    • Garen
    • Rengar – ogłoszenie tej zmiany spotkało się z gwałtowną reakcją społeczności, więc pracownik Riotu dostarczył dodatkowej informacji o tym, że zmiana ta ma pomóc Rengarowi tylko na słabym poziomie rozgrywek pozostawiając jego moc na tym samym poziomie w pozostałych grach
    • Lissandra
    • Varus
  • Nerfy
    • Qiyana
    • Pantheon
    • Blitzcrank

Dostarczono również trochę informacji związanych z balansem TFT, tu jednak zaprezentowano tylko największą z planowanych zmian związaną z bonusem za zebranie postaci o klasie Gunslinger. Liczba dodatkowych strzałów wystrzeliwanych przez te postacie ma zostać mianowicie zwiększona z 1/2/3 do 1/3/5

źródło: =https://twitter.com/Mortdog/status/1178854524984811520?s=19 https://twitter.com/MarkYetter/status/1178796465692405761?s=19 https://twitter.com/MarkYetter/status/1178826640672952320?s=19

Aktualizacja: Pracownik Riotu zaprezentował dokładniejszą listę zmian dla poszczególnych postaci i ta prezentuje się nastepująco:

  • Buffy
    • Locket of the Iron Solari – zmiany zostały już wprowadzone na PBE
    • Ivern – zasięg auto-ataków zostanie zwiększony z 125 do 475
    • Viktor –większa lista zmian jest już od dawna testowana na PBE
    • Shaco –większa lista zmian jest już od dawna testowana na PBE
    • Garen –większa lista zmian jest już od dawna testowana na PBE
    • Rengar – zmiany w tej postaci zostały wycofane i mogą one powrócić w momencie gdy postać ta nie będzie aż tak potężna
    • Lissandra – bazowa ilość Armora zostanie zwiększona z 20.216 do 22, wartość przelicznika z AP w Pasywie zostanie zwiększona z 0.3 do 0.5, wartość przelicznika z W zostanie zwiększona z 0.5 do 0.7
    • Varus – bazowa ilość AD zostanie zwiększona z 59 do 61, bazowa wartość regeneracji many zostanie zwiększona z 7.34 do 8
  • Nerfy
    • Qiyana – bazowa ilość obrażeń z Q zostanie zmniejszona z 80-160 do 60-160
    • Pantheon – bazowa ilość obrażeń z Q zostanie zmniejszona z 75-235 do 75-215
    • Blitzcrank – bazowa ilość Armora zostanie zmniejszona z 44 do 40, wartość przyrostu Armora na poziom zostanie zmniejszona z 4 do 3.5

źródło: =https://twitter.com/MarkYetter/status/1179209327359516673

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.