Jesteś znudzony typowymi grami? Chciałbyś się nieco rozkręcić lub rozerwać ze znajomymi? Seria „Wombo Combo” będzie prezentować Ci wyjątkowe połączenia Bohaterów, Summoner Spellów oraz Przedmiotów, które mają ze sobą niezwykłą synergię. W trzecim artykule przedstawiam dla Was połączenie Thresha ze
Skarnerem.
To połączenie oferuje niesamowite zdolności zmieniania położenia przeciwnika. W mgnieniu oka możemy kogoś przenieść ze środka alei tuż pod naszą wieżę, na drugą stronę muru albo wprost do centrum fontanny.
- Rzuć
latarnią Thresha pod nogi Skarnera lub w kierunku, do którego się zbliża
- Za pomocą
Impale złapmy przeciwnika. Potem jako Skarner kliknijmy w Latarnię, a jako Thresh oddalmy się najdalej jak to będzie możliwe
- Następnie jako Thresh użyjmy
Q przeciągając przeciwnika przez półtorej sekundy. Pod koniec czasu trwania hooka reaktywujemy umiejętność, by się przenieść ku rywalowi
- Używamy
R jako Thresh oraz za pomocą
E przerzucamy przeciwnika w jedną ze ścian, najlepiej w takim kierunku, by utrudnić mu ucieczkę. W międzyczasie Skarner atakuje przeciwnika swoimi autoattackami oraz
Q
Za pomocą tego połączenia łatwo manipulujemy położeniem przeciwnika. Jeśli uda nam się przenieść wroga pod naszą wieżę, to na 99% możemy liczyć na łatwe zabójstwo (w najgorszym wypadku na spalenie ważnych umiejętności przeciwnika).
Wskazówka: Skarner może użyć Flasha, by użyć R na przeciwniku z zaskoczenia, a Thresh tuż po kliknięciu Skarnera w latarnię, by się oddalić i odrobinę zwiększyć dystans. Jest to ryzykowna taktyka, lecz mogąca przynieść znakomite efekty.
Co zyskamy dzięki temu połączeniu:
- Niesamowitą zdolność do rozdzielenia jednego przeciwnika od reszty drużyny w czasie walki drużynowej
- 3 sekundy nieziemsko mocnego CC
- Linia ta jest bardzo wytrzymała oraz przy odpowiednim pozycjonowaniu umożliwia całkiem niezły escape
- Ulti Skarnera jest traktowane jako suppression (przygwożdżenie), poprzez co nie może ono zostać przerwane. Jeśli dorwiemy przeciwnika – nie ma on szans na ucieczkę (chyba, że zaktywuje
Quicksilver Sasha/Rtęciową Szarfę)
Wady tego połączenia:
- Thresh powinien odgrywać rolę AD Carry. Jest to dość ryzykowne ze względu na jego niski zasięg oraz ostatnie nerfy
- Skarner jest uzależniony od niskiego zasięgu
- Dość duże CD na ulti u obu championów
- Cała kombinacja wymaga sporo praktyki oraz świetnego zgrania. Zalecam komunikację głosową
Jeśli nadal nie przekonuje Was to połączenie, zamieszczam poniżej filmik wideo:
Ten artykuł został napisany na podstawie sugestii jednego z czytelników. Macie własny pomysł na kolejne części Wombo Combo? Dajcie znać w komentarzach!