Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Umiejętności Senny, nowe skórki True Damage, zmiany balansujące patcha 9.22

Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja przynosząca ze sobą między innymi nową postać Sennę, od której zaczniemy przegląd nowości z tego patcha.

Statystyki i Umiejętności

Statystyki

  • Bazowa ilość MR: 30
  • Wartość przyrostu MR na poziom: 0.5
  • Bazowa ilość AD: 63
  • Wartość przyrostu AD na poziom: 0 (jest to związane z sposobem działania pasywa)
  • Bazowa ilość Armor: 28
  • Wartość przyrostu Armora na poziom: 3.5
  • Bazowa ilość HP: 520
  • Wartość przyrostu HP na poziom: 85
  • Bazowa wartość regeneracji HP: 0.7
  • Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.11
  • Bazowa ilość Many: 350
  • Wartość przyrostu Many na poziom: 45
  • Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 2.5
  • Bazowa prędkość poruszania się: 330
  • Zasięg auto-ataków: 600

Umiejętności

Absolution (Pasyw):

  • Senna może wyprowadzić atak w duszę zmarłych wrogów by pochłonąć znajdującą się w nich Mgłę. Może ona również wyssać Mgłę z wrogich championów, których zaatakowała ona dwa razy zadając im przy tym bonusowe fizyczne obrażenia równe 1-16% ich obecnego HP (efekt ten posiada 4 sekundy czasu odnowienia na cel) – dokładne wartości efektu bonusowych obrażeń to 1/2/3/4/5/6/8/10/12/14/16, gdzie największą wartość osiąga się na 12 poziomie
  • Każdy zebrany stack Mgły przyznaje 1 AD, a co 20 stack Mgły przyznaje dodatkowo 25 zasięgu auto-ataku i 15% szansy na uderzenie krytyczne. 35% nadmiarowej szansy na uderzenie krytyczne przekształcane jest w Lifesteal.
  • Relic Cannon: Ataki Senny potrzebują dodatkowego czasu na wystrzelenie, ale zadają one bonusowe fizyczne obrażenia on-hit równe 0 (+0.2 AD) i na krótko przyznają Sennie bonus do prędkości poruszania się równy 10-20% prędkości poruszania się celu –prędkość ataków to 10% na 1 poziomie, 15% na 6 poziomie i 20% na 10 poziomie
  • Senna zyskuje statystyki Adaptive zamiast AP z Spell Thief’s Edgea i jego rozwinięćefekt ten obecny będzie tylko w patchu 9.22 i jest on związany z faktem, że Senna była przygotowana pod kątem nowych przedmiotów dla supportów
  • Dusze mają mniejszą szansę na pojawienie się w przypadku wrogów, których zabiła Senna, ale zawsze będą one pojawiać się z wrogich championów, dużych minionów i potworów. Senna nie zyskuje AD wraz z poziomem. Uderzenia krytyczne Senny zadają 35% mniej obrażeń
  • Statystyki zyskiwane z pasywa są przedstawiane w formie buffa

Piercing Darkness (Q):

  • Koszt Many: 70/80/90/100/110
  • Czas Odnowienia: 15 sekund
  • Senna wystrzeliwuje pocisk przebijającego cienia, który przechodzi przez przeciwników i sojuszników. Trafieni wrogowie otrzymują 50/80/110/140/170 (+0.5 bonusowego AD) fizycznych obrażeń, a sojuszniczy championi są leczeni o 40/60/80/100/120 (+0.25 AP, +0.4 bonusowego AD)
  • Auto-ataki skracają czas odnowienia Piercing Darkness o 1 sekundę. Zasięg Piercing Darkness jest identyczny z zasięgiem auto-ataków Senny, a jego czas castowania skaluje się z ilością posiadanego Attack Speedu. Umiejętność tą można użyć na wszystkim, a na wrogich championów dodatkowo nakładane są efekty on-hit

Last Embrace (W):

  • Koszt Many: 50/55/60/65/70
  • Czas Odnowienia: 11 sekund
  • Senna wysyła do przodu czarną mgłę zadając 70/115/160/205/250 (+0.7 bonusowego AD) pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Po 1 sekundowym opóźnieniu, wszyscy wrogowie znajdujący się w pobliżu celu są unieruchamiani na 1.45/1.65/1.85/2.05/2.25 sekundy

Curse of the Black Mist (E)

  • Koszt Many: 70
  • Czas Odnowienia: 26/24.5/23/21.5/20 sekund
  • Senna przemienia się w chmurę mgły na 6/6.5/7/7.5/8 sekund stając się Zjawą. Sojuszniczy championowie, którzy wejdą w chmurę otrzymają Kamuflaż, a po wyjściu z niej staną się Zjawami. Zjawy zyskują 20% bonus do prędkości poruszania się. Zjawy są niewybieralne i ukrywają swoją tożsamość do momentu, w którym wrogi champion nie zbliży się za bardzo.

Dawning Shadow (R)

  • Koszt Many: 100
  • Czas Odnowienia: 160/140/120 sekund
  • Senna wystrzeliwuje globalny promień światła. Trafieni wrodzy championowie otrzymują od niego 250/375/500 (+0.4 AP, +1.0 bonusowego AD) fizycznych obrażeń. Sojuszniczy championowie trafieni przez szerszy obszar zyskują na 3 sekundy tarczę zdolną pochłonąć 120/160/200 (+0.4 AP, +1.5 za każdy stack Mgły) obrażeń. Siła tarczy skaluje się z ilością zebranej Mgły.

Historia

“Cursed from childhood to be haunted by the supernatural Black Mist, Senna joined a sacred order known as the Sentinels of Light, and fiercely fought back — only to be killed, her soul imprisoned in a lantern by the cruel wraith Thresh. But refusing to lose hope, within the lantern Senna learned to use the Mist, and reemerged to new life, forever changed. Now wielding darkness along with light, Senna seeks to end the Black Mist by turning it against itself – with every blast of her relic weapon, redeeming the souls lost within.”

Głos

Głos Senny został ujawniony już wcześniej i może zostać znaleziony tutaj

Premierowa Skórka

True Damage Senna

1350 RP“Senna rose to fame with her stunning vocal range and iconic sense of style, but when a shady adversary from her past imprisoned her in a restrictive record deal that took away her creative independence, she vanished from the spotlight. After years of living in the shadows, she now emerges as the lead singer of True Damage with her mind set on defining her legacy on her own terms.”

Wraz z nowym patchem na PBE wprowadzono sporą liczbę innych skórek z serii True Damage, które prezentują się następująco:

True Damage Akali

1350 RP

“After the worldwide success of K/DA, Akali made it her mission to recruit accomplished and up-and-coming artists to form a new supergroup: True Damage. Never before has a crew been comprised of such diverse talent, ranging from natural lyricists to renowned producers to legendary vocalists… all ready to disrupt the music industry.”

True Damage Ekko

1820 RP

“A boy genius from the rough streets, Ekko turned to music as a way to express himself. His prodigious lyricism and technological savvy could have bought him a way out, but instead, he chose to stay and uplift his neighborhood. Now, he fiercely resists the temptations of fame and glory, garnering a following among the young and hopeful who see him as an avatar for their own potential.”


True Damage Qiyana

1350 RP

“Qiyana is the daughter of Latin music royalty. With her family’s esteemed reputation, she has an easy path to superstardom… and yet, she has her eyes set on something grander. With her brash confidence and rebellious persona, she is determined to change the game in not just music, but the entirety of pop culture.”

True Damage Qiyana Prestige Edition

Tokeny

“Always a fixture in the spotlight, Qiyana dressed to impress at True Damage’s sold-out concert in Paris. While the paparazzi swarmed her with photos and questions, she reveled in the attention, knowing this was only the beginning of her empire of celebrity.”

[Images when this skin is available in the store!]

True Damage Yasuo

1350 RP

“As enigmatic as he is skilled, Yasuo is the veteran producer all others turn to for inspiration. His beats transcend genre, painting whole universes with wild textures of sound. Notoriously selective about his collaborations, Yasuo sees True Damage as his platform to revolutionize how society experiences music.”

W nowym patchu część nowych skórek otrzymała również swoje warianty chrome’a

True Damage Akali

True Damage Yasuo

True Damage Senna

True Damage Ekko

W nowej aktualizacji na PBE dodano sporą liczbę ikon przywoływacza związanych z nową bohaterką i nowymi skórkami

True Damage Akali Border Icon, True Damage Yasuo Border Icon, True Damage Ekko Border Icon

True Damage Senna Border Icon, True Damage Qiyana Border Icon

True Damage Yasuo Chroma Icon, True Damage Senna Chroma Icon, True Damage Akali Chroma Icon

True Damage Ekko Chroma Icon, True Damage Icon

Little Legend Ossia Icon, Little Legend Melisma Icon, Little Legend QiQi Icon

Nowa aktualizacja przyniosła ze sobą nową skórkę na wardy

True Damage Ward

Do gry dodano również dwie nowe emotki

No Sweat!, Animated Unimpressed!

W nowej aktualizacji dodano kolejną serię Małych Legend

Little Legends Series 5 True Damage Egg

Ossia
“Ossia embodies cool. It commands rhyme and rhythm with an effortless flow that makes even the greatest Little Legends jealous.”

Beatmaker Ossia

Pop Queen Ossia

Prodigy Ossia

Pumped Up Ossia

Soloist Ossia

QiQi
“QiQi’s hobbies include looking good and turning heads. Whether it’s music, fashion or battling fierce enemies, QiQi always takes center stage.”

Bass Queen QiQi

Beatmaker QiQi

Hardhitter QiQi

Prodigy QiQi

Soloist QiQi

Melisma
“Melisma stays true to the beat. No matter the occasion, it stands ready to drop the hottest track you never knew you wanted.”

Beatmaker Melisma

Hardhitter Melisma

Pop Queen Melisma

Prodigy Melisma

Shadow Beat Melisma

Nowa aktualizacja przyniosła ze sobą również cztery rodzaje aren TFT związanych z poszczególnymi smokami, jednak część z nich przedstawiana jest obecnie przez placeholderowy obrazek.

Draconic Cloud , Draconic Infernal

Draconic Mountain, Draconic Ocean

Wraz z premierą Senny zaktualizowane zostały specjalne interakcje Luciana

Nowa aktualizacja przyniosła ze sobą sporą liczbę grafik prezentujących zawartość warsztatu hextech związaną ze skórkami True Damage

  • True Damage Akali Icon + Border
  • True Damage Akali (Freestyle Chroma) + Icon
  • True Damage Ekko Icon + Border
  • True Damage Ekko (Freestyle Chroma) + Icon
  • True Damage Qiyana Icon + Border
  • True Damage Senna Icon + Border
  • True Damage Senna (Freestyle Chroma) + Icon
  • True Damage Yasuo Icon + Border
  • True Damage Yasuo (Freestyle Chroma) + Icon
  • True Damage Jackpot
  • True Damage Orb

Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:

Ashe

Volley (W)
  • Koszt many został zwiększony z 50 do 70

Blitzcrank

Rocket Grab (Q)
  • Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 80/135/190/245/300 do 80/130/180/230/280

Kai'Sa

Icathian Rain (Q)
  • Ilość obrażeń zadawanych przez wielokrotne uderzenia tego samego celu została zmniejszona z 30% do 25% obrażeń zadawanych przez każdy pocisk – maksymalna ilość obrażeń zadawanych pojedyńczowi celu została zmniejszona o 10% w przypadku niewyewoluowanej umiejętności i 13% w przypadku wyewoluowanej umiejętności

Kalista

Sentinel (W)
  • Ilość obrażeń zadawanych przez detonację znacznika została zwiększona z 5/7.5/10/12.5/15% do 10/12/14/16/18% maksymalnego HP
  • Czas przez jaki znacznik pozostaje aktywny został zwiększony z 3 do 4 sekund

Kayle

Radiant Blast (Q)
  • Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 70/115/160/205/250 do 60/100/140/180/220
Celestial Blessing (W)
  • Koszt many został zwiększony z 60/70/80/90/100 do 70/80/90/100/110

Nautilus

Depth Charge (R)
  • Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 200/325/450 do 150/275/400

Pantheon

Comet Spear (Q)
  • Wartość efektu redukcji obrażeń zadawanych minionom została zwiększona z 20% do 30%
Shield Vault (W)
  • Usunięto efekt sprawiający, że prędkość doskoku była zwiększana przez buty

Sylas

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 7 do 9
  • Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom została zmniejszona z 1 do 0.9
  • Bazowa ilość Magic Resist została zwiększona z 36.1 do 39
Kingslayer (W)
  • Koszt many został zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 40/45/50/55/60

Xayah

Deadly Plumage (W)
  • Wartość bonusu do Attack Speedu została zmniejszona z 40/7.5/55/62.5/70% do 35/40/45/50/55% 

Efekt Energized

  • Od teraz efekty Energized stackują się

Rapid Firecannon

  • Ilość przyznawanego Attack Speedu została zwiększona z 30% do 35%
  • Wartość efektu zwiększającego maksymalny zasięg została zwiększona z 150 do 200
  • Ilość obrażeń zadawanych przez efekt Energized została zmniejszona z 60-140 do 50
  • Usunięto efekt sprawiający, że przedmiot ten przyspieszał szybkość ładowania się efektu Energized

Sanguine Blade - nowy przedmiot

  • Koszt zakupu tego przedmiotu: 3000 sztuk złota
  • Receptura: Serrated Dirk + Vampiric Scepter + 1000 sztuk złota
  • +45 AD
  • +12% Lifesteala
  • +13 Lethality
  • Unikalny Pasyw – Unquenched: W momencie gdy w pobliżu ciebie znajduje się jeden lub mniej widocznych wrogich championów, zyskaj 40-100% bonusu do Attack Speedu (wartość ta zależy od poziomu postaci), bonus ten maleje do zera w czasie 3 sekund po tym jak inni wrodzy championowie podejdą zbyt blisko

Statikk Shiv

  • Ilość obrażeń zadawanych przez efekt Energized została zwiększona z 60-140 do 140
  • Dodano nowy efekt: “Wszystkie ataki Energized podłączają się do celów błyskawicy”

Stormrazor 

  • Całkowity koszt zakupu tego przedmiotu został zwiększony z 3100 do 3200 sztuk złota
  • Receptura została zmieniona na: BF Sword + Cloak of Agility + Kircheis Shard + 500 sztuk złota
  • Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 60 do 50
  • Od teraz przedmiot ten przyznaje 25% szansy na uderzenie krytyczne
  • Wartość efektu unikalnego pasywa została zmieniona z “Moc efektów Energized zwiększana jest o 35%” na “Efekty Energized ładują się o 35% szybciej”

Prototype: Omnistone (Runa Kluczowa, Ścieżka Inspiracji)

  • Runa została przemianowana z “Kaleidostone” na ” Prototype: Omnistone “

Teamfight Tactics

Obrażenia zadawane graczom

  • Ilość obrażeń zadawanych graczom została zmniejszona 2/3/4/6/8/10 do 2/3/4/5/6/7

Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Cloud

  • Przyznawana szansa na uniknięcie auto-ataku została zmniejszona z 20/35/50% do 20/30/40%

Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Electric

  • Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 60/200/500 do 70/250/500

Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Light

  • Wartość efektu leczącego została zwiększona z 20% do 25%

Bonus za zebranie postaci z klasy Warden

  • Ilość przyznawanego Armora została zwiększona z 100/250/400% do 125/275/450%

Bonus za zebranie postaci z klasy Mystic

  • Ilość przyznawanych Magic Resist została zmniejszona z 70/150 do 60/140

Bonus za zebranie postaci z klasy Ranger

  • Szansa na aktywację efektu została zmniejszona z 30/65/100% do 30/60/100%

Bonus za zebranie postaci z klasy Summoner

  • Zmiana powodująca, że przywoływane jednostki są w stanie zadawać graczom obrażenia równe jednostce jej przywołującej została zaimplementowana do testowania

Hand of Justice

  • Wartość efektu została zwiększona z 40% obrażeń lub 40 HP przywracanych on-hit do 50% obrażeń lub 50 HP przywracanych on-hit

Runaan’s Hurricane

  • Ilość zadawanych bonuswych obrażeń została zmniejszona z 75% do 60%
  • Dodano nowy efekt: “Przedmiot ten przyznaje dodatkowy pocisk za każdą kopię Hurricane’a”

Statikk Shiv

  • Ilość obrażeń zadawanych przez odbicie została zmniejszona z 120 do 100

Thieves Gloves

  • Poprawiona została jakość przedmiotów przyznawanych postaciom z 8 i 9 poziomu

Ashe

  • Ilość obrażeń zadawanych przez strzałę z grupy wystrzeliwanych w ramach umiejętności została zmniejszona z 0.4/0.45/0.5 do 0.25/0.3/0.35 AD
  • Wartość bonusu do Attack Speedu przyznawanego przez umiejętność została zwiększona z 50/75/100% do 50/75/250%

Braum

  • Wartość efektu redukcji obrażeń została zwiększona z 60/75/90 do 70/80/90

Dr.Mundo

  • Bazowa ilość AD została zwiększona z 55 do 60
  • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 40/100/160 do 50/100/150
  • Wartość efektu uleczenia została zmniejszona z 1/1.5/2 do 1/1.25/1.5

Janna

  • Bazowa ilość HP została zmniejszona z 650 do 600
  • Bazowa ilość Many została zmniejszona z 75/125 do 50/125
  • Wartość efektu leczącego została zwiększona z 30/40/80% do 30/40/100%

Jax

  • Bazowa ilość AD została zwiększona z 45 do 50

Kha'Zix

  • Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.75 do 0.8
  • Bonusowa ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 75/150/225 do 100/200/500

Kog'Maw

  • Czas castowania umiejętności został zmniejszony z 0.5 do 0.25 sekundy

Lux

  • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 500/800/1100 do 500/800/9999

Malphite

  • Czas trwania nakładanego ogłuszenia została zwiększona z 2/2.5/3 do 2/2.5/5 sekund

Master Yi

  • Ilość bonusowych obrażeń przyznawanych przez umiejętność została zwiększona z 60/90/120 do 60/90/500

Nami

  • Ilość bonusowych obrażeń przyznawanych sojusznikom została zmieniona z 50/75/100 na 25/50/300

Olaf

  • Bazowa ilość Armoru została zwiększona z 30 do 35
  • Wartość bonusu do Attack Speedu przyznawanego przez umiejętność została zwiększona z 75/100/125% do 100/150/300%
  • Wartość Lifestalu przyznawanego przez umiejętność została zmieniona z 20/40/60% na 50%

Rek’Sai

  • Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 65

Renekton

  • Bazowa ilość AD została zwiększona z 55 do 60

Singed

  • Bazowa ilość HP została zmniejszona z 1100 do 1050
  • Wartość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się zostąłą zmniejszona z 75/95/115% do 75%

Sion

  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 800 do 850
  • Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 65

Skarner

  • Bazowa ilość AD została zwiększona z 50 do 60

Syndra

  • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 150/325/500 do 175/350/525

Taliyah

  • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 150/325/500 do 150/350/550

Taric

  • Bazowa ilość HP została zmniejszona z 900 do 850
  • Czas trwania efektu niewrażliwości została zwiększona z 3 do 3/3/5 sekund

Thresh

  • Zasięg auto-ataków został zwiększony z 1 do 2 hexów
  • Czas castowania umiejętności został zmniejszony z 0.5 do 0.25 sekund

Twitch

  • Ilość bonusowego AD przyznawanego przez umiejętność została zmieniona z 50/75/100% na 25/50/200%

Vladimir

  • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 175/300/425 do 200/350/500

Volibear

  • Bazowa ilość AD została zwiększona z 55 do 60

Yorick

  • Ilość jednostek objętych umiejętnością zostałą zwiększona z 2/3/4 do 2/3/12

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2019/10/1029-pbe-update-senna-redeemer-true.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.