Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 8.5. Aktualizacja ta przyniosła ze sobą między innymi nową bohaterkę Kai’Sę, od której zaczniemy przegląd nowości z tej aktualizacji:
Kai’Sa, Daughter of the Void
Statystyki i umiejętności
- Bazowa prędkość poruszania się: 335
- Zasię auto-ataków: 500
- Bazowa ilość HP: 554.4
- Wartość przyrostu HP na poziom: 80
- Bazowa wartość regeneracji HP: 1.24
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.15
- Bazowa ilość Many: 344
- Wartość przyrostu Many na poziom: 38
- Bazowa ilość Magic Resist: 30
- Wartość przyrostu Magic Resist na poziom: 0.5
- Bazowa ilość Armora: 33.04
- Wartość przyrostu Armora na poziom: 3
- Bazowa ilość AD: 62.46
- Wartość przyrostu AD na poziom: 1
- Bazowa ilość Attack Speeda: 0.644
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 1.8
Second Skin (Pasyw):
- Caustic Wounds – Auto-ataki Kai’Sy nakładają stacki Plazmy, które zadają 7-12(+0.1 AP, [+1-9(+0.05 AP) za każdy stack]) dodatkowych magicznych obrażeń. Ataki Kai’Sy detonują plazmę po uzbieraniu 4 stacków zadając bonusowe obrażenia równe 15-20(+2.5 za każde 100 AP)% brakującego HP celu (maksymalnie 400 obrażeń przeciwko potworom).
- Unieruchamiające efekty sojuszników również nakładają 1 stack Plazmy
- Living Weapon – Przedmioty kupowane przez Kai’Sę ulepszają jej podstawowe umiejętności by te były jeszcze jeszcze potężniejsze
Icathian Rain (Q):
- Koszt many: 55
- Czas odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund
- Kai’Sa wystrzeliwuje 6 pocisków, które rozkładają się na pobliskich przeciwników, a każdy pocisk zadaje 45/61.25/77.5/93.75/110 (+0.4 bonusowego AD,+0.3 AP) fizycznych obrażeń. Dodatkowe pociski trafiające w championa lub potwora zadają 30% obrażeń (maksymalna ilość obrażeń to 113/153/194/234/275(+1.0 bonusowego AD,+0.75 AP))
- Living Weapon: Przy 100 bonusowego AD, Icathian Rain wystrzeliwuje 12 pocisków – po tym ulepszeniu maksymalna ilość zadawanych obrażeń rośnie zatem do 194/263/333/403/473 (+1.72 bonusowego AD,+1.29 AP)
- Miniony mające mniej niż 35% HP otrzymują 200% obrażeń
Void Seeker (W):
- Koszt many: 55/60/65/70/75
- Czas odnowienia: 22/20/18/16/14 sekund
- Kai’Sa wystrzeliwuje pocisk energii z pustki, który przyznaje wizję na pierwszy trafiony cel, zadając mu 20/45/70/95/120(+1.5 całkowitego AD,+0.65 AP) magicznych obrażeń i nakłada 2 stacki Plazmy
- Living Weapon: Przy 100 AP, Void Seeker nakłada 3 stacki Plazmy i zwraca 50% czasu odnowienia przy trafieniu we wrogiego championa
Supercharger (E):
- Koszt many: 30
- Czas odnowienia: 16/15.5/15/14.5/14 sekund
- Kai’Sa spędza 1.5 sekundy ładując swoją energię z pustki. W czasie ładowania ona otrzymuje 40/45/50/55/60% prędkości poruszania się, a po naładowaniu otrzymuje ona 40/50/60/70/80% Attack Speeda na 5 sekund
- Living Weapon:Przy 100% Attack Speedu, Supercharge przyznaje niewidzialność na 0.5 sekundy
- Auto-ataki Kai’Sy skracają czas odnowienia Superchargera o 0.5 sekundy. Czas castowania i wartość bonusu do prędkości poruszania się Superchargera poprawia się wraz z Attack Speedem
Killer Instinct (R):
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 110/90/70 sekund
- Zasięg: 1500/2000/2500
- Kai’Sa przenosi się do lokacji znajdującej się w pobliżu wrogiego championa naznaczonego Plazmą, zyskując tym samym tarczę absorbującą 75/100/125(+1.0/1.5/2.0 całkowitego AD,+0.75 AP) obrażeń, która pozostaje aktywna przez 3 sekundy
Głos
Kwestia wypowiadana podczas wybierania: “Are you the hunter… or the prey?”
Kwestia wypowiadana podczas banowania: “You wouldn’t last a day in the void.”
Historia
Póki co w kliencie gry znajduje się placeholder tej historii, którą znaleźć możecie poniżej:
“Kai’Sa is the Daughter of the Void.”
Premierowa Skórka – Bullet Angel Kai’Sa – 1350 RP
Wraz z nowym patchem na PBE dodano również nową skórkę dla Illaoi, która prezentuje się następująco:
Resistance Illaoi – 1350 RP
Bullet Angel Kai’Sa
Battlecast Cho’Gath
Resistance Illaoi
Jeśli najedziemy na nick gracza, który tworzył takie lobby na liście znajomych możemy zobaczyć kto jeszcze znajduje się obecnie z nim w grupie, dzięki czemu przypadkowo nie trafimy do lobby z osobą, z którą nie chcemy grać.
By dołączyć do lobby wystarczy najechać na nick gracza, który stworzył taką grupą i nacisnąć odpowiedni przycisk.
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Galio
Justice Punch (E)- Czas odnowienia został zwiększony z 12/11/10/9/8 do 16/14/12/10/8 sekund
Nocturne
Shroud of Darkness (W)- Dodano nowy efekt: “Aktyw od teraz powoduje, że potwory zaczynają uciekać.”
- Dodano nowy efekt: “Przestraszenie potworów (a także zablokowanie umiejętności) powoduje, że wartość bonusu do Attack Speedu z pasywa jest podwajana na 3 sekundy” – dotychczas tylko blokowanie umiejętności przyznawało ten bonus
- Czas trwania
podwojonegobonusu do Attack Speedu został zmniejszony z 5 do 3 sekund
- Czas przez jaki wizja przeciwników jest redukowana został zwiększony z 4 do 6 sekund
Olaf
Vicious Strikes (W)- Czas trwania aktywa został zwiększony z 6 do 7 sekund
- Wartość bonusu do Armora i Magic Resist została zwiększona z 20/30/40 do 20/35/50
- Czas trwania aktywa został zwiększony z 6 do 7 sekund
- Wartość przyznawanego bonusu do AD została zwiększona z 40/60/80 do 40/70/100
Tristana
Ogólne Zmiany- Zasięg auto-ataków został zmniejszony z 550 do 525
- Wartość bonusu do Attack Speeedu została zwiększona z 30/50/70/90/110% do 70/80/90/100/110%
- Czas trwania aktywa został zmniejszony z 7 do 3/4/5/6/7 sekund
- Czas odnowienia został zmniejszony z 120/110/100 do 100 sekund
Duskblade of Draktharr
- Ilość obrażeń zadawanych z Unique Pasywa została zmniejszona z 65-320 do 50-220
- Do Unique Pasywa – Blackout dodano nowy efekt: “Auto-ataki wyprowadzone wręcz od razu zniszczą te urządzenia”
- Od teraz zasięgowe auto-ataki nie mają osobnych obrażeń zadawanych z Unique-Pasywa
Shurelya's Reverie (Powracający przedmiot)
- Koszt budowy: 2100 sztuk złota
- Receptura: Kindlegem + Aether Wisp + 450 sztuk złota
- +40 AP
- +200 HP
- Unique: +10% redukcji czasów odnowienia
- Unique Pasyw: +8% prędkości poruszania się
- Unique Aktyw: Przyznaj sobie i pobliskim sojusznikom+40% prędkości poruszania się na 3 sekundy (60 sekund czasu odnowienia)
Ancient Coin
- Dodano nowy efekt: “Zabicie miniona lub potwora wyłącza wypadanie monet i generowanie złota na 12 sekund”
- Od teraz przedmiot ten nie przyznaje efektu Bandita
Frostfang
- Ilość złota otrzymywanego jednorazowo z Unique Pasywa – Tribute została zwiększona z 15 do 20
- Efekt został zmieniony z “Zabicie miniona lub nie-epickiego potwora spowalnia generowanie Tributów” na “Zabicie miniona lub nie-epickiego potwora zatrzymuje generacje, konsumpcje Tributów, a także generowanie złota na 12 sekund za każdą zabitą jednostkę”
Nomad's Medallion
- Ilość złota otrzymywanego za jedną monetę została zwiększona z 40 do 45
- Przewidywana częstotliwość wypadania monet została zmniejszona z 9 na 10 minut do 8.5 na 10 minut
- Dodano nowy efekt: “Zabicie miniona lub potwora wyłącza wypadanie monet i generowanie złota na 12 sekund”
- Od teraz przedmiot ten nie przyznaje efektu Bandita
Relic Shield
- Dodano nowy efekt: “Zabicie miniona lub potwora bez posiadania ładunku lub pobliskiego sojusznika zatrzymuje generację i konsumpcję ładunków, a także efekt generowania złota na 12 sekund”
Remnant of the Ascended
- Ilość złota otrzymywanego za jedną monetę została zwiększona z 40 do 45
- Od teraz przedmiot ten nie przyznaje efektu Bandita
Remnant of the Aspect
- Ilość złota generowanego na 10 sekund została zwiększona z 2 do 4
Remnant of the Watchers
- Ilość złota otrzymywanego jednorazowo z Unique Pasywa – Tribute została zwiększona z 15 do 20
- Od teraz przedmiot ten nie przyznaje efektu Bandita
Spellthief's Edge
- Efekt został zmieniony z “Zabicie miniona lub nie-epickiego potwora spowalnia generowanie Tributów” na “Zabicie miniona lub nie-epickiego potwora zatrzymuje generacje, konsumpcje Tributów, a także generowanie złota na 12 sekund za każdą zabitą jednostkę”
Targon's Brace
- Ilość złota generowanego na 10 sekund została zwiększona z 2 do 4
- Dodano nowy efekt: “Zabicie miniona lub potwora bez posiadania ładunku lub pobliskiego sojusznika zatrzymuje generację i konsumpcję ładunków, a także efekt generowania złota na 12 sekund”
Conquerer (Nowa Kluczowa Runa, Ścieżka Precyzji)
- Pierwszy auto-atak wyprowadzony w championa po 4 sekundach przebywania w starciu przyzna ci 10-60 AD na 4 sekundy konwertując w tym okresie 20% zadawanych przez ciebie obrażeń na obrażenia nieuchronne
- Tylko postacie walczące wręcz: Zadanie obrażeń wrogiemu championowi odświeża ten buff
Dragon Slayer
- Buff przyznawany przez Cloud Drake’a został zmieniony z “+25/50/75 prędkości poruszania się poza starciem” na “2/4/6% prędkości poruszania się, efekt ten jest potrajany gdy znajdujemy się poza starciem”
źródło: http://www.surrenderat20.net/2018/02/221-pbe-update.html