logo

Ujawniono kolejne szczegóły związane z aktualizacją Azira

Na oficjalnym forum League of Legends pojawił się kolejny wpis z serii opisującej najnowsze przemyślenia związane z potencjalnymi zmianami w gameplayu, w którym to poznaliśmy między innymi prawdopodobne momenty premier aktualizacji kilku postaci.

I tak po kolejnej udanej rundzie testów pracownik Riotu stwierdził, że już praktycznie na pewno aktualizacji Azira spodziewać możemy się w patchu 7.19 i dla przypomnienia na czym polegać będą te zmiany opisał je on w następujący sposób:

Zmiany nie zawierać będą zastępowania żadnej z jego umiejętności, więc tak naprawdę znajdują się one gdzieś pomiędzy bardzo dużymi zmianami w balansie, a mini aktualizacją. Jak już wspomnieliśmy w przeszłości dużą uwagę poświęciliśmy w tych zmianach zmniejszeniu zasięgów Azira, co poprawia możliwości na jego skontrowanie i zmusza go do podjęcia większego ryzyka, a następnie na przeniesieniu tej mocy w inne miejsca.

Jeden z graczy zapytał Riotera o większą ilość szczegółów na temat tej aktualizacji, a ten odpowiedział na to w następujący sposób:

Część bardziej szczegółowych zmian może jeszcze ulec zmianie. Jednak lista buffów, które najpewniej znajdą się w tej aktualizacji prezentuje się następująco:

  • +10 bazowej prędkości poruszania się
  • Zmniejszony czas odnowienia Q w późnej fazie gry
  • Zmniejszony czas odnowienia W we wczesnej fazie gry
  • Bonus do Attack Speedu w momencie gdy Azir ma na polu bitwy trzech lub więcej żołnierzy
  • Do wartości tarczy dodany zostanie przelicznik AP, jednak sama tarcza będzie trwała krótszy okres czasu

Istnieje również spora szansa, że w tej samej aktualizacji doczekamy się również aktualizacji Xin Zhao i w jego przypadku zmiany mają polegać na:

Będzie to mniejsza aktualizacja zawierająca poprawki do jego niektórych umiejętności i statystyk, zachowując przy tym funkcjonalność większości jego kitu. Kilka umiejętności/animacji postaci otrzyma poprawki w wyglądzie, ale ogólnie rzecz biorąc zarówno wygląd jak i odgłosy tego championa nie zmienią się za bardzo (jest to mała aktualizacja gameplayu, a nie pełne VGU).

Rioter nie ma natomiast dobrych informacji dla ludzi wyczekujących aktualizacji LeBlanc, według niego nadal nie udało się znaleźć odpowiedniego zestawu zmian, który rozwiązałby problemy tej postaci i obecnie wydaje się prawie niemożliwe, że doczekamy się premiery tych modyfikacji przed tegorocznym przed-sezonem (Listopad), a najprawdopodobniej przyjdzie nam poczekać do roku 2018. Do tego autor wpisu zapowiedział również, że jeśli nie pojawią się jakieś ogromne problemy w balansie tej postaci to do tego czasu nie mamy co liczyć również na mniejsze zmiany, które mogłyby chwilowo zmienić sytuację tego championa.

W tym wpisie pracownik Riotu przyznał również, że obecnie trwają dyskusję czy dobrym rozwiązaniem nie było zmienienie sposobu wydawania patchy na jakiś okres. Dla wyjaśnienia obecnie wszystkie aktualizacje są do siebie stosunkowo podobne, a według tych planów otrzymalibyśmy cykl przeplatających się dużych i małych patchy. W małych patchach otrzymalibyśmy tylko pilne zmiany w balansie (dla bardzo silnych lub bardzo słabych postaci), czy poprawki które nie wymagają zbyt wiele uwagi i testowania. W większych aktualizacjach spodziewać natomiast moglibyśmy się większych zmian w balansie, mini aktualizacji, zmian w przedmiotach, poprawek w runach itp. W ogólnym rozrachunku liczba wprowadzanych zmian pozostałaby prawie niezmieniona, ale takie rozwiązanie pozwoliłoby na efektywniejsze rozdysponowanie czasu (poświęcenie większej ilości czasu na istotniejsze projekty i mniejszej na te które tak istotne już nie są).

źródło: https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/ZAdYKnhP-quick-gameplay-thoughts-september-1

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top