Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Ujawnienie bohatera: Urgot, Motor Agonii

URGOT

MOTOR AGONII

Jako były Kat Noxusu Urgot myślał, że wie, czym jest prawdziwa siła. Został jednak zdradzony przez Swaina i spętany łańcuchami, w wyniku czego trafił do zauńskich kopalni jako niewolnik. Tam odkrył nowy rodzaj siły: ból. Rozkoszuje się chaosem cierpienia, wiedząc, że to właśnie czyni go silnym. Teraz — gdy jego ciało zostało wzmocnione maszynowo — wie, że w Noxusie nigdy nie będzie rządzić siła, dopóki ktokolwiek w nim rządzi. Pragnie wyeliminować przywódców Zaun i ogłosić wszystkim, którzy ocaleją: nie ma rządzących, są jedynie ocaleni.

Umiejętności

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: WTÓRNY OGIEŃ

Zaatakowanie w stronę, w którą skierowana jest jedna z nóg Urgota, powoduje, że wystrzeliwuje ona płomienie, zadając wrogom obrażenia fizyczne na obszarze w kształcie stożka. Następnie dana noga musi się odnowić. Kolejne trafienia w ciągu kilku kolejnych sekund zadają mniejsze obrażenia.

Q: POCISK ŻRĄCY

Wystrzeliwuje ładunek wybuchowy w wybrane miejsce, zadając obrażenia pobliskim wrogom i spowalniając ich.
Trafieni wrodzy bohaterowie zostają namierzeni.

W: CZYSTKA

Urgot osłania się tarczą i rozpoczyna błyskawiczny ostrzał najbliższego wroga, priorytetowo traktując wrogów, na których jest namierzony i aktywując Wtórny Ogień przy każdej możliwej okazji. Podczas strzelania Urgot porusza się wolniej, ale zyskuje odporność na spowolnienia.
W tym czasie Urgot może przenikać przez jednostki niebędące bohaterami i nie może atakować za pomocą podstawowych ataków.

E: POGARDA

Urgot szarżuje w wybranym kierunku. Jeżeli wpadnie na wrogiego bohatera, zatrzyma się, pochwyci go i przerzuci za siebie, zadając obrażenia i namierzając go.
Jednostki niebędące bohaterami, stratowane przez Urgota w trakcie szarży, otrzymują takie same obrażenia i zostają odrzucone na bok.

R: STRACH PONAD ŚMIERĆ

Urgot wystrzeliwuje hextechowe wiertło, które przebija pierwszego trafionego wrogiego bohatera, namierzając go, zadając obrażenia fizyczne i spowalniając.
Gdy cel jest przebity, a jego zdrowie spadnie poniżej określonego poziomu, Urgot może ponownie użyć Strachu ponad Śmierć, aby przygwoździć cel, powoli przyciągnąć go do siebie, i wreszcie — kiedy cel do niego dotrze — wykończyć go. Po ponownym użyciu umiejętności Urgota ani jego ofiary nie można obrać za cel, a efekt może być przerwany wyłącznie przez zabicie Urgota.
Jeżeli Urgotowi uda się wykończyć cel, przerazi wszystkich pobliskich wrogów.

GRA JAKO URGOT

Urgot jest czystą siłą zniszczenia — niepowstrzymanym molochem, który rozstrzeliwuje, przyciąga i mieli przeciwników. Jego siła jest wyraźnie widoczna i przeciwnicy nigdy nie powinni go ignorować. Zawsze możliwa jest też ucieczka.

Urgot chce stawiać czoła swoim wrogom w bezpośredniej walce. Jego umieszczone w kolanach działa sieją prawdziwe zniszczenie, gdy uda mu się podejść blisko i uruchomić wszystkie. Znajdź słabe punkty swoich wrogów — lub stwórz je — a następnie owiń ich łańcuchami i wykończ. Zignoruj zwinnych, ulotnych wrogów — są słabi i wolą uciekać niż walczyć. Co innego, gdy ktoś zdecyduje się stawić ci czoła. Właśnie wtedy możesz pokazać prawdziwą siłę.

„Skuli mnie łańcuchami. Dali mi broń”.

— Urgot

PORADY

Dystansowe podstawowe ataki Urgota oraz Wtórny Ogień umożliwiają mu skuteczne nękanie walczących w zwarciu górnych, ale mają długi czas odnowienia we wczesnej fazie gry. Jako że nie ma żadnej zdolności do utrzymywania się w alei, nękanie jest jego jedynym sposobem na wygrywanie wojen na wyniszczenie.

Nogi Urgota nie obracają się, gdy skręca, więc będziecie musieli odpowiednio manewrować wokół przeciwników, aby jak najlepiej wykorzystać Wtórny Ogień. Pogarda pomaga wykorzystać Urgotowi tylne nogi i zadawać maksymalne obrażenia, podczas gdy Czystka pozwala mu skorzystać z umiejętności biernej wiele razy w krótkim czasie (ale spowalnia go). Ustawiaj się odpowiednio, aby zrobić użytek z wszystkich sześciu nóg.



Strach ponad Śmierć może zostać użyty do zainicjowania walki drużynowej, ale najlepiej sprawdza się w wykańczaniu rannych wrogów. Zwinne cele, które w innej sytuacji mogłyby uciec z niskim poziomem zdrowia, nie zdołają uciec przed jego maszynką do mięsa, gdy zostaną przebite!

„Jestem silniejszy od człowieka, silniejszy od maszyny. Jestem IDEĄ”.

— Urgot

DODATKI

https://lolstatic-a.akamaihd.net/frontpage/apps/prod/rg-urgot-update-2017/pl_PL/c4a6c5ff7c1506d096b3c8ae1b4579bd5fc4124b/assets/img/base-wallpaper.jpg

https://4.bp.blogspot.com/-l45fCpUosZM/WV_YrrSeEbI/AAAAAAAAomw/YL66EiDoy78ynZgWnQm4F9rNrX0aF73IACLcBGAs/s1600/crabgot-wallpaper-1920X1080.jpg

https://1.bp.blogspot.com/-CelowzSYyZ4/WV_YrvBa2JI/AAAAAAAAom8/tgswnZ_oSGgGnSD05fsAKyUVDOwHMD3awCLcBGAs/s1600/battlecast-wallpaper1920X1080.jpg

https://3.bp.blogspot.com/-IrprHyi9Pv8/WV_YrvNQEfI/AAAAAAAAom0/HwSmZ7a-vDowmM9rewgeWyQxKHqTUMjJwCLcBGAs/s1600/butcher-wallpaper-1920X1080.jpg

 

 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.