Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

[Aktualizacja #2] Twórcy zawartości ujawniają ogromną ilość postaci TFT z Rise of the Elements

Jako, że już jutro w nocy na PBE powinien pojawić się drugi zestaw bohaterów TFT, to dzisiaj spora liczba twórców zawartości związanych z tym trybem gry otrzymała pozwolenie od Riotu na ujawnienie postaci, które będą częścią tego zestawu.

Lista ujawnionych postaci prezentuje się następująco:

Pochodzenie: Ocean – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tego pochodzenia wszyscy sojusznicy co 3 sekundy otrzymują dodatkowe 10/25/60 many

  • Klasa: Mage – Po zebraniu 3/6 postaci, postacie z tej klasy mają przy castowaniu 50/100% szansę na wycastowanie umiejętności drugi raz
  • Umiejętność: Drain – Vladimir zadaje obrażenia przeciwnikowi, lecząc się o zadane obrażenia
  • Klasa: Mage – Po zebraniu 3/6 postaci, postacie z tej klasy mają przy castowaniu 50/100% szansę na wycastowanie umiejętności drugi raz
  • Umiejętność Hydro Sphere – Syndra wysyła Hydro Sphere w lokację celu zadając obrażenia trafionym przeciwnikom
  • Klasa: Warden – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy liczba armora tych postaci zwiększana jest o 100/250/400%
  • Umiejętność: Dark Sea Passage – Thresh rzuca swoją latarnię sojusznikowi o najmniejszej ilości HP, nakładając na niego i pobliskich sojuszników tarczę
  • Klasa: Mystic – Po zebraniu 2/4 postaci z tej klasy, wszyscy sojusznicy zyskują 70/150% Magic Resist
  • Umiejętność: Tidal Wave – Nami wysyła masywną falę w stronę losowego przeciwnika zadając obrażenia i podrzucając wszystkich trafionych wrogów i przyznając bonusowe magiczne obrażenia on-hit trafionym sojusznikom
  • Klasa: Warden – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy liczba armora tych postaci zwiększana jest o 100/250/400%
  • Umiejętność: Depth Charge – Nautilus wysyła falę uderzeniową podążającą za najdalszym wrogiem i przy uderzeniu podrzucającą go i ogłuszającą na długi czas

Pochodzenie: Shadow – Po zebraniu 2/4/6 postaci o tym pochodzeniu, postacie z tego pochodzenia zyskują 20/40/80% dodatkowej prędkości poruszania się

  • Klasa: Mage – Po zebraniu 3/6 postaci, postacie z tej klasy mają przy castowaniu 50/100% szansę na wycastowanie umiejętności drugi raz
  • Umiejętność: Primodial Burst – Veigar uderza przeciwnika magiczną energią zadając mu obrażenia Umiejętność ta natychmiastowo zabija przeciwne jednostki mające poziom mniejszy niż Veigar
  • Klasa: Mystic – Po zebraniu 2/4 postaci z tej klasy, wszyscy sojusznicy zyskują 70/150% Magic Resist
  • Klasa: Blademaster – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy, Blademasterzy mają 40% szansy by przy ataku wyprowadzić 1/2/3 dodatkowe ataki
  • Umiejętność: Meditation – Master Yi staje się nienamierzalny na 1.5 sekundy, przywracając sobie 25/50/75% HP. Następnie zyskuje on na 6 sekund 100/150/200 magicznych obrażeń on-hit
  • Klasa: Summoner – Po zebraniu 3/6 postaci z tej klasy czas przez jaki na polu bitwy pozostają przywołane jednostki jest zwiększany o 40/100%
  • Umiejętność: Dark Spirits – Malzahar otwiera portal przywołując 2/3/4 mroczne duchy. Duchy zadają 60/100/140 magicznych obrażeń na auto-atak
  • Klasa: Berserker –
    • (Bonus dostępny od razu bez względu na ilość zebranych jednostek) Berserkerowie doskakują do najbliższego wroga
    • Po zebraniu 3/6 postaci z tej klasy, Berserkowie mają 40/80% szansy na zadanie podczas ataku obszarowych obrażeń
  • Umiejętność: ???

Pochodzenie: Infernal – Postać podpala ziemię pod przeciwnikiem zadając mu procentowe obrażenia w przeciągu 5 sekund

  • Klasa: Summoner – Po zebraniu 3/6 postaci z tej klasy czas przez jaki na polu bitwy pozostają przywołane jednostki jest zwiększany o 40/100%
  • Umiejętność: ??? – Przywołuje na rogach planszy dwa nienamierzalne Flame Spittery, które atakują najbliższych przeciwników
  • Klasa: Summoner – Po zebraniu 3/6 postaci z tej klasy czas przez jaki na polu bitwy pozostają przywołane jednostki jest zwiększany o 40/100%
  • Umiejętność: Tibbers! – Annie przywołuje w daną lokację Tibbersa zadając wszystkim przeciwnikom w obszarze 2 hexów 100/200/300 magicznych obrażeń. Tibbers następnie walczy na polu bitwy przez określony czas, a jego auto-ataki zadają 150/300/999 obrażeń
  • Klasa: Assasin – Po zebraniu 3 /6 postaci z tej klasy szansa na trafienie krytyczne jest zwiększana o 10/20%, a ilość obrażeń przez nie zadawana jest zwiększana o 75/150%
  • Umiejętność: Flamewall – Diana tworzy trzy orby, które krążą wokół niej i wybuchają przy kontakcie z przeciwnikiem zadając mu 60/100/140 magicznych obrażeń. Dodatkowo Diana tworzy na 3 sekundy tarczę blokującą maksymalnie 150/250/350 obrażeń
  • Dodatkowe pochodzenie: Shadow
  • Klasa: Ranger – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy, postać posiada 30/65/100% szans na podwojenie Attack Speedu na następne 3 sekundy
  • Umiejętność: Dance of Arrows – Wilk atakuje cel Kindred zadając mu 150/325/500 magicznych obrażeń, podczas gdy Owca odskakuje od przeciwnika
  • Klasa: Ranger – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy, postać posiada 30/65/100% szans na podwojenie Attack Speedu na następne 3 sekundy
  • Umiejętność: Piercing Arrow – Varus ładuje umiejętność przez 1.5 sekundy, a nasttępnie wystrzeliwuje przebijającą strzałę zadającą 225/450/675 magicznych obrażeń wszystkim trafionym wrogom

Pochodzenie: Light – Po zebraniu 3/6/9 postaci o tym pochodzeniu, za każdym razem gdy postać o tym pochodzeniu zginie, wszystkie pozostałe Light championy zyskują 10/25/50% Attack Speedu i przywracają sobie 25% maksymalnego HP

  • Klasa: Blademaster – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy, Blademasterzy mają 40% szansy by przy ataku wyprowadzić 1/2/3 dodatkowe ataki
  • Umiejętność – Aatrox uderze w obszar przed nim zadając wszystkim znajdującym się tam przeciwnikom 250/500/750 obrażeń
  • Klasa: Warden – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy liczba armora tych postaci zwiększana jest o 100/250/400%
  • Umiejętność: Fury of the Dawn – Nasus tymczasowo wścieka się, zyskując dodatkowe HP i zadając obrażenia wszystkim pobliskim wrogom w każdej sekundzie trwania umiejętności
  • Klasa: Berserker –
    • (Bonus dostępny od razu bez względu na ilość zebranych jednostek) Berserkerowie doskakują do najbliższego wroga
    • Po zebraniu 3/6 postaci z tej klasy, Berserkowie mają 40/80% szansy na zadanie podczas ataku obszarowych obrażeń
  • Umiejętność: Counter Strike – Jax zaczyna unikać ataków przez następne 2 sekundy, następnie wyprowadzając uderzenie zadające 50/250/350 obrażeń pobliskim wrogom i ogłuszające ich na 1.5 sekundy
  • Klasa: Ranger – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy, postać posiada 30/65/100% szans na podwojenie Attack Speedu na następne 3 sekundy
  • Umiejętność: Silver Bolts – (Pasyw) Kiedy Vayne trafi ten sam cel trzykrotnie, zada mu ona dodatkowe nieuchronne obrażenia równe 8/12/16% jego maksymalnego HP
  • Klasa: Mystic – Po zebraniu 2/4 postaci z tej klasy, wszyscy sojusznicy zyskują 70/150% Magic Resist
  • Umiejętność: ??? – Soraka przywołuje obszar uciszający wrogów, nie pozwalając in na zdobywanie many czy rzucanie zaklęć
  • Klasa: Summoner – Po zebraniu 3/6 postaci z tej klasy czas przez jaki na polu bitwy pozostają przywołane jednostki jest zwiększany o 40/100%
  • Umiejętność: Sheperd of the Souls – Yorick nakłada błogosławieństwo na  3/5/10 sojuszników o małej ilości HP (sojusznikami tymi nie mogą być jego Ghoule). Kiedy błogosławiona jednostka zginie, odrodzi się ona jako Ghoul posiadający  500/900/2000 HP i 75/150/225 AD. Ghoule otrzymują bonus do Attack Speedu z pochodzenia Light

Pochodzenie: Woodland – Po zebraniu 3 postaci z tego pochodzenia, losowy champion z Woodland klonuje się

  • Klasa: Druid – Po zebraniu 2/4 postaci z tej klasy, na początku gry przywoływany jest kamienny golem posiadający pochodzenie Mountain i kopiujący przedmioty znajdujące się na druidzie z najwyższego tieru
  • Umiejętność: Triggerseed – Ivern przyznaje sojusznikowi tarczę sprawiając, że staje się on niewrażliwy na obrażenia i że jego auto-ataki zadają dodatkowe 40/60/160 magicznych obrażeń on-hit
  • Klasa: Mage – Po zebraniu 3/6 postaci, postacie z tej klasy mają przy castowaniu 50/100% szansę na wycastowanie umiejętności drugi raz
  • Klasa: Assasin – Po zebraniu 3 /6 postaci z tej klasy szansa na trafienie krytyczne jest zwiększana o 10/20%, a ilość obrażeń przez nie zadawana jest zwiększana o 75/150%
  • Umiejętność: Ethereal Chains – LeBlanc wystrzeliwuje łańcuchy w stronę losowego przeciwnika zadając mu 200/450/700 obrażeń i po krótkiej chwili ogłuszając go na 1.5 sekundy
  • Klasa: Druid – Po zebraniu 2/4 postaci z tej klasy, na początku gry przywoływany jest kamienny golem posiadający pochodzenie Mountain i kopiujący przedmioty znajdujące się na druidzie z najwyższego tieru
  • Umiejętność: Sap Magic – Po tym jak Maokai zostanie trafiony przez wrogą umiejętność, nastepny auto-atak Maokaia przywróci mu 100/200/300 HP
  • Klasa: Druid – Po zebraniu 2/4 postaci z tej klasy, na początku gry przywoływany jest kamienny golem posiadający pochodzenie Mountain i kopiujący przedmioty znajdujące się na druidzie z najwyższego tieru
  • Umiejętność – ???

Pochodzenie: Desert – Po zebraniu 2/4 postaci o tym pochodzeniu, postacie te zyskują 50/90% Armor Penetration

  • Klasa: Summoner – Po zebraniu 3/6 postaci z tej klasy czas przez jaki na polu bitwy pozostają przywołane jednostki jest zwiększany o 40/100%
  • Umiejętność: ??? – Azir przywołuje Sand Soldierów na 6 sekund. Przy każdym ataku Azira, również Sand Soldierzy wyprowadzają atak zadając obrażenia wszystkim wrogom w linii
  • Klasa: Assasin – Po zebraniu 3 /6 postaci z tej klasy szansa na trafienie krytyczne jest zwiększana o 10/20%, a ilość obrażeń przez nie zadawana jest zwiększana o 75/150%
  • Umiejętność: Void Massacre – Kha’Zix wchodzi w ukrycie i po 2/1.5/0.5 sekundy atakuje wroga z najmniejszą ilością HP, uderzając krytycznie i przywracając sobie 5/10/15 many
  • Klasa: Berserker –
    • (Bonus dostępny od razu bez względu na ilość zebranych jednostek) Berserkerowie doskakują do najbliższego wroga
    • Po zebraniu 3/6 postaci z tej klasy, Berserkowie mają 40/80% szansy na zadanie podczas ataku obszarowych obrażeń
    • Umiejętność: ??? – Renekton wymachuje swoim ostrzem zadając 150/275/400 fizycznych obrażeń pobliskim wrogom i przywracając sobie 150/250/350 HP za każdego trafionego wroga
  • Klasa: Blademaster – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy, Blademasterzy mają 40% szansy by przy ataku wyprowadzić 1/2/3 dodatkowe ataki
  • Umiejętność: Ricochet – Przez następne 5 sekund auto-ataki Sivir mogą się odbić do 10 razy. Każde odbicie zadaje 100/125/150% obrażeń i nakłada efekty on-hit

Pochodzenie: Electric – Po zebraniu 2/3/4 postaci o tym pochodzeniu, za każdym razem gdy pobliscy wrogowie zadają obrażenia lub otrzymują uderzenia krytyczne są oni rażeni przez te postacie otrzymując 60/200/500 obrażeń

  • Klasa: Summoner – Po zebraniu 3/6 postaci z tej klasy czas przez jaki na polu bitwy pozostają przywołane jednostki jest zwiększany o 40/100%
  • Klasa: Assasin – Po zebraniu 3 /6 postaci z tej klasy szansa na trafienie krytyczne jest zwiększana o 10/20%, a ilość obrażeń przez nie zadawana jest zwiększana o 75/150%
  • Umiejętność: Live Flash – Zed tworzy swojego idealnego klona za obecnym celem. Klon może nałożyć efekt pochodzenia i dziedziczy wszelkie atrybuty, przedmioty i obecną ilość HP Zeda
  • Klasa: Warden – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy liczba armora tych postaci zwiększana jest o 100/250/400%
  • Umiejętność: Electrifying Breath – Ornn uwalnia błyskawice w obszarze stożka przed nim zadając 100/200/300 magicznych obrażeń wszystkim trafionym wrogom i zwiększając szansę na uderzenie krytyczne o 20% na 4 sekundy

Pochodzenie: Poison – Po zebraniu 3 postaci o tym pochodzeniu, za każdym razem gdy zadają one obrażenia zatruwają one swój cel sprawiając, że jego koszty many zwiększane są o 50%

  • Klasa: Alchemist – (Bonus dostępny od razu bez względu na ilość zebranych jednostek) – Postać ta ignoruje kolizje z jednostkami i nigdy się nie zatrzymuje
  • Umiejętność: Poison Trail – Singed zostawia za sobą trujący ślad. Jeśli przeciwnik wejdzie w ten ślad zatruje się on, otrzymując 400/800/1200 obrażeń rozłożonych w czasie 4 sekund
  • Klasa: Ranger – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy, postać posiada 30/65/100% szans na podwojenie Attack Speedu na następne 3 sekundy
  • Umiejętność: Spray and Pray – Twitch zyskuje nieograniczony zasięg na 8 sekund, zwiększając jednocześnie ilość swojego AD o 100/125/150%. W tym czasie wszystkie jego ataki lecą na maksymalną odległość przebijając wszystkie napotkane cele. Umiejętność ta nakłada efekty on-hit.
  • Klasa: Berserker –
    • (Bonus dostępny od razu bez względu na ilość zebranych jednostek) Berserkerowie doskakują do najbliższego wroga
    • Po zebraniu 3/6 postaci z tej klasy, Berserkowie mają 40/80% szansy na zadanie podczas ataku obszarowych obrażeń
  • Umiejętność: Adrenaline Rush – Dr.Mundo tworzy wokół siebie trującą chmurę pozostającą na polu bitwy przez 8 sekund i zadając w każdej sekundzie obrażenia równe  40/110/160 (+1.25% jego maksymalnego HP), Mundo jednocześnie leczy się o 100/150/200% zadanych obrażeń
  • Klasa: Predator – Po zebraniu 3 postaci z tej klasy, Predator zadając obrażenia wrogowi posiadającemu 25% HP lub mniej, wykonuje na nim egzekucję od razu go zabijając
  • Umiejętność: Living Artillery – Kog’Maw wystrzeliwuje w powietrze pocisk, który po krótkim opóźnieniu trafia losowego wroga zadając mu 125/275/425 obrażeń

Pochodzenie: Glacial – ???

  • Klasa: Warden – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy liczba armora tych postaci zwiększana jest o 100/250/400%
  • Umiejętność: Unbreakable – Braum wznosi swoją tarczę w kierunku najdalszego przeciwnika, redukując otrzymywane obrażenia i blokując nadlatujące z tamtej strony pociski
  • Klasa: Ranger – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy, postać posiada 30/65/100% szans na podwojenie Attack Speedu na następne 3 sekundy
  • Umiejętność: Mystic Shot – Ezreal wypuszcza pocisk wycelowany we wroga o najmniejszym HP, który nakłada efekty on-hit
  • Klasa: Predator – Po zebraniu 3 postaci z tej klasy, Predator zadając obrażenia wrogowi posiadającemu 25% HP lub mniej, wykonuje na nim egzekucję od razu go zabijając
  • Umiejętność: Infinite Duress – Warwick doskakuje do przeciwnika z najmniejszą ilością HP, ogłuszając go i zadając mu 150/225/300 obrażeń
  • Klasa: Predator – Po zebraniu 3 postaci z tej klasy, Predator zadając obrażenia wrogowi posiadającemu 25% HP lub mniej, wykonuje na nim egzekucję od razu go zabijając
  • Umiejętność: ???
  • Dodatkowe pochodzenie: Electric
  • Klasa: Berserker –
    • (Bonus dostępny od razu bez względu na ilość zebranych jednostek) Berserkerowie doskakują do najbliższego wroga
    • Po zebraniu 3/6 postaci z tej klasy, Berserkowie mają 40/80% szansy na zadanie podczas ataku obszarowych obrażeń
  • Umiejętność: ???

Pochodzenie: Crystal – Po zebraniu 2/4 postaci o tym pochodzeniu, postacie o tym pochodzeniu mogą otrzymać na raz maksymalnie 100/60 obrażeń od wrogiej jednostki

  • Klasa: Warden – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy liczba armora tych postaci zwiększana jest o 100/250/400%
  • Umiejętność: Cosmic Radiance – Po pewnym opóźnieniu, Taric i wszyscy pobliscy sojusznicy stają się niewrażliwi na obrażenia na kilka sekund
  • Klasa: Ranger – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy, postać posiada 30/65/100% szans na podwojenie Attack Speedu na następne 3 sekundy
  • Umiejętność: Ranger’s Focus – Na 5 sekund Ashe zyskuje 50/75/100% Attack Speedu, a jej auto-ataki stają się grupą 5 strzał, z czego każda zadaje 50/85/120% obrażeń
  • Klasa: Predator – Po zebraniu 3 postaci z tej klasy, Predator zadając obrażenia wrogowi posiadającemu 25% HP lub mniej, wykonuje na nim egzekucję od razu go zabijając
  • Umiejętność – ???

Pochodzenie: Steel – Po zebraniu 2/3/4 postaci o tym pochodzeniu, gdy HP jednostki o tym pochodzeniu spadnie poniżej 50% zyska ona niewrażliwość na 2/3/4 sekundy

  • Klasa: Assasin – Po zebraniu 3 /6 postaci z tej klasy szansa na trafienie krytyczne jest zwiększana o 10/20%, a ilość obrażeń przez nie zadawana jest zwiększana o 75/150%
  • Umiejętność: Umbral Blades (Pasyw) – Co trzeci atak Nocturne’a jest wzmacniany by zadawać obrażenia wszystkim pobliskim wrogom i by wyleczyć Nocturne’a o 75/100/125% zadanych obrażeń
  • Klasa: Predator – Po zebraniu 3 postaci z tej klasy, Predator zadając obrażenia wrogowi posiadającemu 25% HP lub mniej, wykonuje na nim egzekucję od razu go zabijając
  • Umiejętność: Furious Bite – Rek’Sai zadaje 200/550/900 wrogowi

Pochodzenie: Wind – Po zebraniu 2/3/4 postaci o tym pochodzeniu, wszyscy sojusznicy zyskują 25%/40%/55% szansy na uniknięcie ataku

  • Klasa: Mystic – Po zebraniu 2/4 postaci z tej klasy, wszyscy sojusznicy zyskują 70/150% Magic Resist
  • Umiejętność: Monsoon – Janna tworzy podmuch wiatru, który pozostaje na polu bitwy przez 3 sekundy, lecząc sojuszników o 30/40/80% ich maksymalnego HP i ogłuszając pobliskich wrogów na 1 sekundę
  • Klasa: Blademaster – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy, Blademasterzy mają 40% szansy by przy ataku wyprowadzić 1/2/3 dodatkowe ataki
  • Umiejętność: Last Breath – Yasuo doskakuje, podrzuca przeciwnika z największą liczbą przedmiotów, wyprowadzając w niego 3/5/7 ataków

Pochodzenie: Mountain – Po zebraniu 2 postaci o tym pochodzeniu, losowy sojusznik zyskuje kamienną tarczę wchłaniającą 1500 obrażeń

  • Klasa: Warden – Po zebraniu 2/4/6 postaci z tej klasy liczba armora tych postaci zwiększana jest o 100/250/400%
  • Umiejętność: Unstoppable Force – Malphite skacze w stronę losowego wroga zadając 125/200/275 obrażeń, podrzucając wszystkich pobliskich wrogów i ogłuszając ich na 2/2.5/3 sekundy
  • Klasa: Mage – Po zebraniu 3/6 postaci, postacie z tej klasy mają przy castowaniu 50/100% szansę na wycastowanie umiejętności drugi raz
  • Umiejętność: Sejsmic Punch – Taliyah powoduje, że ziemia unosi się pod przeciwnikiem z największą ilością many zadając mu 150/325/500 i popychając go do Taliyah (jeśli wróg jest zasięgowy) lub od niej (jeśli walczy wręcz)

Pochodzenie: Variable – Na początku gry postać losowo wybiera pochodzenie z puli Wind, Inferno, Ocean i Woodland

  • Klasa: Assasin – Po zebraniu 3 /6 postaci z tej klasy szansa na trafienie krytyczne jest zwiększana o 10/20%, a ilość obrażeń przez nie zadawana jest zwiększana o 75/150%
  • Umiejętność: Edge of Ixtal – Qiyana doskakuje do swojego celu i wystrzeliwuje pocisk wiatru przechodzący przez niego, zadając obrażenia i ogłusuzając trafionych wrogów

Pochodzenie: ??? – Postać przemienia się pomiędzy formami 10 żywiołów

  • Klasa: Avatar – ???
  • Umiejętność: Final Spark – Lux wystrzeliwuje wiązkę światła zadającą 600/900/1200 obrażeń i przywracającą 50 many przy zabójstwie

źródło: =https:/reddit.com/r/TeamfightTactics/comments/dl6lz0/set_2_all_champions_we_know_so_far/

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.