Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Trzy nowe skórki z serii Star Guardian, nowe przedmioty TFT

Na serwer testowy PBE wprowadzony został patch rozpoczynający przygotowania do wydania na serwerach live aktualizacji 9.18. W ramach tego patchu na PBE wprowadzono pięć nowych skórek z serii Star Guardian, które prezentują się następująco:

Star Guardian Neeko

1350 RP

Star Guardian Neeko Prestige Edition

[Skórka ta nie została jeszcze wprowadzona na PBE]

Star Guardian Rakan

1820 RP (Skórka Legendarna)

Star Guardian Xayah

1820 RP


Star Guardian Zoe

1350 RP

Wraz z nowym patchem na PBE dodano aż szesnaście nowych ikon przywoływaczy takich jak:

Star Guardian 2019 Icon, Saki Icon, Riku Icon

Ran Icon, Towa Icon, Star Guardian Xayah Icon

Star Guardian Rakan Icon

DJ Sona Iconta ikona może zostać zdobyta poprzez zakup merchu

Golden Spatula Drumstick Icon, Laman Master Volibear Iconta ikona może zostać zdobyta poprzez wykonanie misji w ramach eventu upamiętniającego 8 rocznice premiery LoL-a w Chinach

Claw Machine Blitzcrank Icon ikona ta może zostać zdobyta poprzez zakupu nowego zestawu związanego z rolą

Support Welcome Poro, Jungle Welcome Poro, Mid Welcome Poro – Ikony te są częścią nowych zestawów związanych z danymi rolami

Top Welcome Poro, Bot Welcome Poro – Ikony te są częścią nowych zestawów związanych z danymi rolami

Wraz z nowym patchem na PBE wprowadzono również nową skórkę na wardy

W nowej aktualizacji na PBE dodano również cztery nowe emotki

SG Emote Ran, SG Emote Riku, SG Emote Saki, SG Emote Towa

Warto również wspomnieć, że w najnowszej aktualizacji do testowania na PBE udostępniono tryb gry ARURF. W stosunku do ostatniego momentu kiedy ten tryb gry był dostępny wprowadzono w nim następujące zmiany i nowe elementy:

  • Postacie
    • Wartość leczenia Pyke’a została zmniejszona z 100% do 80%
    • Ilość obrażeń Pyke’a została zmniejszona z 100% do 95%
    • Wartość leczenia Sony została zmniejszona 100% do 82%
  • Systemy
    • Moment pojawiania się Elder Dragona został zmieniony z 5 do 8 minuty
    • Buff przyznawany przez Elder Dragona został osłabiony zarówno jeśli chodzi o bazowy efekt jak i efekt zwiększający działanie zwykłych Smoków. A dokładniej rzecz ujmując
      • Czas trwania bazowego efektu został zmniejszony z 150 do 120 sekund
      • Czas trwania efektu zwiększającego działania Smoków został zmniejszony z 300 do 180 sekund
    • Plate’y w wieżach zostały tak rozłożone by łatwiej było zniszczyć kilka pierwszych wież, a dokładniej rzecz ujmując:
      • Ilość HP plate’ów została zmieniona z 1000 do 500-1500 w zależności od plate’a
    • Wartość bonusu otrzymywanego za każdy Plate został zwiększony z 160 do 300 sztuk złota
  • Runy
    • Transcendence
      • Granica aktywacji efektu przyznającego statystyki Adaptive została zwiększona z 10% do 15% redukcji czasu odnowienia
      • Ilość statystyk Adaptive przyznawanych za każdy procent redukcji czasu odnowienia ponad granicą została zmniejszona z 2 do 0.5
    • Gathering Storm
      • Czas co jaki aktywowany jest efekt został zwiększony z 4.5 do 6 sekund

Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:

Annie

Molten Shield (E)
  • Dodany zosta; nowy efekt: “Annie zyskuje 50% bonusu do prędkości poruszania się malejący do zera w przeciągu 1.5 sekundy”
  • Wartość efektu redukcji obrażeń została zmniejszona z 16/22/28/34/40 do 8/11/14/17/20C
  • zas odnowienia został zwiększony z 10 do 15 sekund
  • Koszt many został zwiększony z 20 do 40

Garen

Ogólne Zmiany
  • Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 2.9% do 3%
Perseverance (Pasyw)
  • Usunięty został efekt podwajający efekt pasywa w momencie spadnięcia poniżej 25/50% HP
  • Czas odnowienia został zmieniony z 9/4 do 6 sekund
  • Efekt sprawiający, że nie-epickie potwory nie przerywają działania pasywa jest od teraz aktywny od początku gry, a nie jak dotychczas od 11 poziomu
  • Wartość efektu leczącego została zmieniona z 2/8% na 2.5/2.75/3/2.35/3.5/3.75/4.5/5.25/6/6.75/7.5/8.25/9/9.25/9.5/9.7510/10.25%
Courage (W)
  • Ilość przyznawanego Armora/Magic Resist za stack została zmniejszona z 0.33 do 0.25
  • Maksymalna ilość przyznawanego Armora/Magic Resist zosta; zmniejszona z 50 do 30
  • Ilość minionów do zabicia by uzyskać maksymalną ilość stacków została zwiększona z 150 do 160
Judgment (E)
  • Ilość uderzeń została zmieniona z 5 (+1 za każde 3 poziomy)[maksymalna wartość to 10] na 8 (+1 za każde 20% Attack Speedu)
  • Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 14/18/22/26/30 do 9/15/21/27/33
  • Wartość przelicznika z AD została zmniejszona z 0.36/0.37/0.38/0.39/0.4 do 0.26/0.295/0.33/0.365/0.4
  • Ilość uderzeń potrzebnych do nałożenia efektu redukcji Armora została zwiększona z 4 do 6
  • Usunięty został efekt zwiększający obrażenia w momencie trafiania tylko jednego celu
  • Dodany został nowy efekt: “Umiejętność ta zadaje obrażenia zwiększone o 25% i nakłada efekty on-hit (zadając z nich 50% obrażeń) najbliżej stojącemu przeciwnikowi”
Demacian Justice (R)
  • Usunięty został pasyw tej umiejętności naznaczający jednego z przeciwników
  • Rodzaj zadawanych obrażeń został zmieniony z magicznych na nieuchronne
  • Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 175/350/525 (+28.6/33.3/40% brakującego HP celu) do 150/300/450 (+20/25/30% brakującego HP celu)

Teamfight Tactics

Sparring Gloves - Nowy Komponent

  • +10% Szansy na uniknięcie Auto-ataku
  • +10% Szansy na uderzenie krytyczne

Arcane Gauntlet - Nowy Przedmiot

  • Receptura: Sparring Gloves + Needlessly Large Rod
  • Twoje umiejętności mogą uderzyć krytycznie

Backhand - Nowy Przedmiot

  • Receptura: Sparring Gloves + Giant’s Belt
  • Postać nosząca ten przedmiot rozpoczyna starcie z tarczą przeciwko umiejętnością. Zużycie tej tarczy powoduje jej zepsucie na bardzo długi czas, ale za to nakłada efekt ogłuszenia na przeciwnika, który ją zużył.

Hand of Justice - Nowy Przedmiot

  • Receptura: Sparring Gloves + Tear of the Goddess
  • Na początku fazy planowania postać nosząca ten przedmiot zyskuje 40% bonusu do zadawanych obrażeń lub efekt przywracający 40 HP on-hit do końca rundy

Iceborne Gauntlet - Nowy Przedmiot

  • Receptura: Sparring Gloves + Chain Vest
  • W momencie uniknięcia auto-ataku postać tworzy rozszerzającą się sferę zmniejszającą ilość Attack Speedu o 30%

Infinity Edge - Przedmiot ten został zreworkowany

  • Receptura: Sparring Gloves + BF Sword
  • Uderzenia krytyczne zadają 200% więcej obrażeń

Last Whisper - Nowy Przedmiot

  • Receptura: BF Sword + Recurve Bow
  • Auto-ataki nie mogą nie trafić i zadają dodatkowe nieuchronne obrażenia równe 5% maksymalnego HP celu

Lord's Edge - Nowy Przedmiot

  • Receptura: BF Sword + BF Sword
  • Postać posiadająca Lord’s Edge nie może posiadać żadnego innego przedmiotu poza przedmiotami przyznawanymi przez ten przedmiot. Lord’s Edge nie może być przyznane postaci posiadającej już inny przedmiot. Przy każdym zabójstwie/asyście zyskaj B.F Sworda do końca rundy – B.F Swordy łączą się dalej w kolejne egzemplarze Lord’s Edge

Mittens - Nowy Przedmiot

  • Receptura: Sparring Gloves + Golden Spatula
  • Postać zyskuje dodatkowe 10% Szansy na uderzenie krytyczne i 10% szansy na uniknięcie auto-ataku (dodatkowe w stosunku do statystyk przyznawanych przez komponenty). Postać nosząca ten przedmiot jest również Yordlem

Neeko's Help - Nowy Przedmiot

  • Przedmiot ten po wstawieniu go na postać zostanie pochłonięty by przyzwać do twojego ekwipunku pierwszo-poziomową kopię tej postaci – jeśli w ekwipunku nie ma obecnie wolnego miejsca przedmiot wróci do nas

Quicksilver - Nowy Przedmiot

  • Receptura: Sparring Gloves + Negatron Cloak
  • Przedmiot ten blokuje następny efekt CC nałożony na postać go noszącą. Następnie przedmiot ten musi się ładować przez 5 sekund

Rapidfire Cannon

  • Usunięty został efekt sprawiający, że auto-ataki nie mogą nie trafić

Repeating Crossbow - Nowy Przedmiot

  • Receptura: Sparring Gloves + Recurve Bow
  • Kiedy postać nosząca ten przedmiot zginie, Repeating Crossbow jest przekazywane kolejnej postaci przyznając jej dodatkowe 20% szansy na uderzenie krytyczne i 20% Attack Speedu. Efekt ten stackuje się wraz z kolejnymi przekazaniami przedmiotu

Thief's Gloves - Nowy Przedmiot

  • Receptura: Sparring Gloves + Sparring Gloves
  • Postać posiadająca Thief’s Gloves nie może posiadać żadnego innego przedmiotu poza przedmiotami przyznawanymi przez ten przedmiot. Thief’s Gloves nie może być przyznane postaci posiadającej już inny przedmiot. Na początku gry otrzymaj dwa tymczasowe przedmioty. Ich jakość zależy od poziomu twojej Małej Legendy

Sword of the Divine

  • Przedmiot ten został usunięty z tego trybu gry

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2019/08/827-pbe-update-star-guardian-skins.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.