Na serwer testowy PBE wprowadzono nową aktualizację rozpoczynającą przygotowania do wydania patcha 7.21. Przegląd nowości z tego patcha zacznijmy od trzech nowych skórek przygotowanych najprawdopodobniej z okazji zbliżającego się Harrowing:
Death Sworn Viktor – 1350 RP
Death Sworn Katarina – 1350 RP
Death Sworn Zed – 1350 RP
Wraz z nowym patchem warianty chrome’a otrzymał Battlecast Urgot, który w nowych barwach prezentuje się następująco:
- Press The Attack
- Efekt został zmieniony na: “Zaatakowanie tego samego celu trzykrotnie zada mu X nieuchronnych obrażeń zwiększając jednocześnie obrażenia zadawane mu z wszystkich źródeł o Y% na 6 sekund”
- Coup de Grace
- Maksymalna ilość stacków ustawiona została na 1
- Last Resort
- Limit HP jaki możemy posiadać by efekt tej runy był aktywny został zmniejszony z 80% do 60% HP
- Minimalna wartość bonusu została zwiększona z 2% do 5%
- Overheal
- Wartość tarczy otrzymywanej z uleczeń otrzymywanych od sojuszników została zwiększona z 100-300% do 300%
- Presence of Mind
- Runa ta została zreworkowana: “Przez czas 5 sekund po zdobyciu poziomu lub pokonaniu wrogiego championa twoje koszty many są refundowane”
- Demolish
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 375 do 125
- Wartość przelicznika z HP została zwiększona z 20% do 30%
- Czas odnowienia został zmniejszony z 60 do 45 sekund
- Phase Rush
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 15-40% do 20-50%
- Nullifying Orb
- Czas odnowienia od teraz naliczany jest od momentu nałożenia tarczy
- Wartość przelicznika z AD została zmniejszona z 0.15 całkowitego AD na 0.15 bonusowego AD
- Bazowa wartość tarczy została zwiększona z 30-120 d0 40-120
[Pełna lista run i ich efektów]
Warto również wspomnieć, że wraz z najnowszą aktualizacją zapowiedziano testowanie na PBE pewnych zmian w systemie stron z runami, które przebiegać mają następująco:
- Około patcha z 11 października – Liczba stron, które będzie dało się zedytować ograniczona zostanie do 2 (już ustawione strony nie będą się liczyły do tego zestawienia) co pozwoli na lepsze odwzorowanie doświadczenia przeciętnego gracza z serwerów live. Będzie to niezależne od liczby posiadanych stron
- Około patcha z 13 października – Po przetestowaniu poprzednich zmian przez odpowiednią ilość dni liczba edytowalnych stron zwiększona zostanie do 3 by sprawdzić jaki to będzie maiło efekt (stanie się tak albo w piątek 13 października albo w poniedziałek 16 – zmiany przedeszonowe zostaną wycofane przed premierą patcha 7.21, a dokładniej rzecz ujmując 19 października)
- Około patcha z 24 października – Początek ostatniego przedsezonowego cyklu na PBE, podczas którego liczba edytowalnych stron nie będzie już ograniczona. W pewnym momencie do fazy finalizacji dodane może zostać dodatkowe 15 sekund.
Dodatkowo Riot zapowiedział, że na PBE pojawić może się zmiana w sposobie działania stealtha Evelynn mająca polegać na tym, że obrażenia otrzymane od minionów nie będą anulowały jej ukrycia.
W plikach serwera testowego znaleźć można było również pliki wspominające o nowej skórce na wardy zwanej Death Sworn Ward, jednak póki co nie jest on dostępny w grze.
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Summoner Spelle
- Wraz ze zmianami w zdobywaniu poziomów zmianie uległy levele, od których odblokowywane są poszczególne Summoner Spelle:
- Poziom odblokowania Cleanse’a został zwiększony z 6 do 9
- Poziom odblokowania Flasha został zmniejszony z 8 do 7
- Poziom odblokowania Smite’a został zmniejszony z 10 do 9
- Poziom odblokowania Teleporta został zwiększony z 6 do 7
- Poziom odblokowania Clarity (ARAM) został zwiększony z 1 do 6
- Poziom odblokowania Ignite’a został zmniejszony z 10 do 9
- Poziom odblokowania Marka (ARAM) został zwiększony z 1 do 6
Aatrox
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.376 do 68.38
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.384 do 33.38
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 45/80/115/150/185 do 50/85/120/155/190
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/110/150/190/230 do 75/115/155/195/235
Ahri
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 514.4 do 526.4
Akali
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 587.8 do 592.8
- Bazowa ilość armora została zwiększona z 26.38 do 31.38
Alistar
- Bazowa ilość armora została zwiększona z 24.38 do 44.38
Amumu
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53.384 do 61.38
- Bazowa ilość armora została zwiększona z 23.544 do 32.54
Anivia
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 70 d0 82
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 467.6 do 479.6
Annie
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 76 do 88
- Bazowa wartość HP została zwiększona z 511.68 do 523.68
Ashe
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56.508 do 64.51
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 21.212 do 30.21
Aurelion Sol
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 550 do 562
Azir
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 540 do 552
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 70/100/130/160/190 do 70/95/120/145/170
Bard
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25 do 34
Blitzcrank
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.38 do 44.38
Brand
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 76 do 88
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 507.68 do 519.68
- “Jeśli Brand zabije przeciwnika, który był podpalony otrzyma on 6/8/10/12/14/16/18 many (wartości te zmieniają się na 1/3/6/9/12/15/18)”
Braum
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.72 do 46.72
- Bazowa wartość bonusu do Armora/Magic Resist została zwiększona z 15/17.5/20/22.5/25 do 17.5/20/22.5/25/27.5
Caitlyn
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53.66 do 61.66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.88 do 31.88
Camille
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 35
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/95/125/155/185 do 70/100/130/160/190
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 75/120/175/210/255
Cassiopeia
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525 do 537
Cho'Gath
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.156 do 69.16
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 28.88 do 37.88
Corki
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.38 do 32.38
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 75/120/165/210/255
Darius
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 30 do 39
Diana
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.048 do 31.05
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 589.2 do 594.2
Draven
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.8 do 63.8
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.544 do 34.54
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 30/35/40/45/50 do 35/40/45/50/55
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/105/140/175/210 do 75/110/145/180/215
Dr.Mundo
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.88 do 35.88
Ekko
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27 do 32
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 580 do 585
- Dodano nowy efekt: “Ilość obrażeń jest podwajana w momencie gdy użyje się tej umiejętności na minionie”
Elise
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.128 do 27.13
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 529.4 do 534.4
Evelynn
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 28 do 37
- Koszt many został zwiększony z 40/45/50/55/60 do 55/60/65/70/75
Ezreal
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.66 do 63.66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 21.88 do 30.88
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 75/125/175/225/275 do 80/130/180/230/280
Fiddlesticks
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20.88 do 29.88
Fiora
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 33
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/75/85/95/105 do 70/80/90/100/110
Fizz
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 86 do 98
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 558.48 do 570.48
Galio
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 100 do 112
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 550 do 562
Gangplank
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 35
Garen
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.88 do 65.88
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.536 do 35.54
Gnar
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 51 do 59
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23 do 32
- Bazowa ilość AD Mega Gnara została zwiększona z 57 do 65
- Bazowa ilość Armora Mega Gnara została zwiększona z 26.5 do 35.5
Gragas
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.05 do 35.05
Graves
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.83 do 68.83
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.376 do 33.38
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez pocisk została zwiększona z 40/55/70/85/100 do 45/60/75/90/105
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wybuch została zwiększona z 80/110/140/170/200 do 85/115/145/175/205
Hecarim
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.72 do 35.72
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/85/120/155/190 do 55/90/125/160/195
- Bazowa minimalna ilość obrażeń została zwiększona z 40/75/110/145/180 do 45/80/115/150/185
- Bazowa maksymalna ilość obrażeń została zwiększona z 80/150/220/290/360 do90/160/230/300/370
Heimerdinger
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 476 do 488
Illaoi
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 35
Irelia
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.544 do 69.54
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.3 do 34.3
Ivern
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22 do 27
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 580 do 585
Janna
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.384 do 28.38
Jarvan IV
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.712 do 63.71
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29 do 38
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 80/125/170/215/260
Jax
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.97 do 69.97
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.04 do 36.04
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/110/150/190/230 do 80/120/160/200/240
- Bazowa minimalna ilość obrażeń została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
Jayce
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 50.78 do 58.38
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.38 do 27.38
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 571.2 do 576.2
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 35/70/105/140/175 do 40/75/110/145/180
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/120/170/220/270 do 75/125/175/225/275
Jhin
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53 do 61
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20 do 29
Jinx
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58.46 do 66.46
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.88 do 31.88
Kalista
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 63 do 71
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.012 do 28.01
Karma
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 83 do 95
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 522.44 do 534.44
Karthus
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 516 do 528
Kassadin
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 78 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 564.04 do 576.04
Katarina
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 94
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 590 do 602
Kayle
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 93 do 105
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 574.24 do 586.24
Kayn
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29 do 38
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 55/75/95/115/135 do 60/80/100/120/140
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/125/170/215/260 do 85/130/175/220/265
Kennen
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.3 do 29.3
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 79 do 84
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 535.72 do 540.72
Kha'Zix
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.21 do 63.21
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27 do 36
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/85/110/135/160 do 65/90/115/140/165
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/110/140/170/200 do 85/115/145/175/205
Kindred
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20 do 29
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z do 55/75/95/115/135 do 60/80/100/120/140
- Bazowa ilość dodatkowych obrażeń została zwiększona z 60/80/100/120/140 do 65/85/105/125/145
Kled
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 35
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez pułapkę na niedźwiedzie została zwiększona z 25/50/75/100/125 do 30/55/80/105/130
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 30/45/60/75/90 do 35/50/65/80/95
- Bazowa ilość bonusowych obrażeń została zwiększona z 20/30/40/50/60 do 25/35/45/55/65
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 20/45/70/95/120 do 25/50/75/100/125
Kog'Maw
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.46 do 65.46
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.88 do 28.88
LeBlanc
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 516 do 528
Lee Sin
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.176 do 69.18
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.216 do 33.22
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/95/130/165/200 do 60/100/135/170/205
Lissandra
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 506.12 do 518.12
Lucian
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.46 do 65.46
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33.04
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/115/150/185/220 do 85/120/155/190/225
Lulu
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.216 do 28.22
Lux
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 79 do 91
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 477.72 do 489.72
Malphite
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 28.3 do 37.3
Malzahar
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525 do 537
Maokai
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 30 do 39
Master Yi
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.04 do 68.04
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33.04
Miss Fortune
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 46 do 54
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33.04
Mordekaiser
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20 do 25
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 73 do 78
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525 do 530
Morgana
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 86 do 98
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 547.48 do 559.48
Nami
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.72 do 28.72
Nasus
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.18 do 67.18
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.88 do 33.88
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.544 do 65.54
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.46 do 35.46
Nidalee
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.88 do 27.88
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 540 do 545
Nocturne
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.208 do 67.21
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.88 do 35.88
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/105/150/195/240 do 65/110/155/200/245
Nunu
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59 do 67
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23 do 28
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 535 do 540
Olaf
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 59.98 do 57.98
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.04 do 35.04
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 80/125/170/215/260
Orianna
- Wartość przyrostu HP na poziomu została zwiększona z 79 do 91
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 517.72 do 529.72
Ornn
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.72 do 67.72
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33.04
Pantheon
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.572 do 63.57
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.652 do 36.65
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/105/145/185/225 do 75/110/155/195/235
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/130/180/230/280 do 100/150/200/150/300
Poppy
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29 do 38
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 35/55/75/95/115 do 40/60/80/100/120
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/70/90/110/130 do 55/75/95/115/135
Quinn
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 54.46 do 62.46
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.38 do 32.38
Rakan
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 62 do 70
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 36
Rammus
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 31.384 do 40.38
- Ilość przyznawanego bonusowego Armora została zwiększona z 20 (+50/55/60/65/70% całkowitego armora) do 20 (+50/60/70/80/90% całkowitego armora)
- Ilość przyznawanych bonusowych Magic Reist została zmniejszona z 20 (+50/55/60/65/70% całkowitego MR) do 10 (+25/30/35/40/45% całkowitego MR)
Rek'Sai
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.5 do 65.5
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 33
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 15/20/25/30/35 do 20/25/30/35/40
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/65/80/95/110 do 55/70/85/100/115
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/60/70/80/90 do 55/65/75/85/95
Renekton
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58.328 do 66.33
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.584 do 34.58
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/90/120/150/180 do 65/95/125/155/185
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wzmocnioną wersję umiejętności została zwiększona z 90/135/180/225/270 do 95/140/185/230/275
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 30/60/90/120/150 do 35/65/95/125/155
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wzmocnioną wersję umiejętności została zwiększona z 45/90/135/180/225 do 55/100/145/190/235
Rengar
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25 do 34
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez jedno uderzenie została zwiększona z 25/45/65/85/105 do 30/50/70/90/110
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/95/140/185/230 do 55/100/145/190/235
Riven
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56.04 do 64.04
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.376 do 33.38
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175
- Bazowa wartość tarczy została zwiększona z 90/120/150/180/210 do 95/125/155/185/215
Rumble
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.88 do 30.88
- Wartość przyrostu HP na poziomu została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 584.4 do 589.4
Ryze
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 86 do 98
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 558.48 do 570.48
Sejuani
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27 do 36
- Wartość przyrostu Armora na poziom została zmniejszona z 4 do 3
- Bazowa ilość Magic Resist została zmniejszona z 32.1 do 27.1
- Wartość przyrostu Magic Resist na poziom został zmniejszony z 1.25 do 0.75
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 40/60/80/100/120 do 20/30/40/50/60
Shaco
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.58 do 65.58
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.88 do 29.88
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 84 do 89
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 582.12 do 587.12
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
Shen
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25 do 34
Shyvana
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.712 do 68.71
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29 do 38
Singed
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.88 do 36.88
Sion
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.72 do 67.72
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.04 do 32.04
Sivir
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.46 do 65.46
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.21 do 31.21
Skarner
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.156 do 65.16
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29.384 do 38.38
Sona
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20.544 do 29.54
Soraka
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.384 do 32.38
Swain
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 102
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 516.04 do 528.04
Syndra
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 78 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 511.04 do 523.04
Tahm Kench
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27 do 47
Taliyah
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 74 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 520 do 532
Talon
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.88 do 31.88
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/85/110/135/160 do 65/90/115/140/165
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/85/110/135/160 do 70/95/120/145/170
Taric
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25 do 45
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 100/145/190/235/280 do105/150/195/240/285
Teemo
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 49.54 do 57.54
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 94
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 515.76 do 527.76
Thresh
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 47.696 do 55.7
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 16 do 28
Tristana
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56.96 do 64.96
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22 do 31
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
Trundle
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.04 do 68.04
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.536 do 36.54
Tryndamere
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.376 do 69.38
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.108 do 33.11
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/100/130/160/190 do 80/110/140/170/200
Twisted Fate
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 94
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 521.76 do 533.76
Twitch
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.46 do 63.46
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.04 do 32.04
Udyr
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58.286 do 66.29
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.47 do 34.47
Urgot
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 30 do 39
Varus
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 54.66 do 62.66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.212 do 32.21
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/100/135/170/205 do 70/105/140/175/210
Vayne
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.88 do 63.88
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.012 do 28.01
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 45/80/115/150/185 do 50/85/120/155/190
Veigar
- Wartość przyrostu HP na poziom został zwiększony z 82 do 94
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 492.76 do 504.76
Vel'Koz
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 76 do 88
- Bazowa ilość Hp została zwiększona z 507.68 do 519.68
Vi
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.88 do 63.88
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.88 do 34.88
Viktor
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 78 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 516.04 do 528.04
Vladimir
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 84 do 96
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525 do 537
Volibear
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.544 do 67.54
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.38 do 35.38
Warwick
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33.04
Wukong
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.876 do 67.88
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.88 do 33.88
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/105/150/195/240 do 65/110/155/200/245
Xayah
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 33
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 40/60/80/100/120 do 45/65/85/105/125
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/60/70/80/90 do 55/65/75/85/95
Xerath
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 514.4 do 526.4
Xin Zhao
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.544 do 65.54
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.88 do 34.88
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 15/20/25/30/35 do 20/25/30/35/40
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 75/175/275 do 80/180/280
Yasuo
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.376 do 55.38
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.712 do 29.71
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona 82 do 87
Yorick
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 30 do 39
Zac
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 33
Zed
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 54.712 do 62.71
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.88 do 31.88
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 579.4 do 584.4
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/105/140/175/210 do 80/115/150/185/220
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych kolejnym celom została zwiększona z 42/63/84/105/126 do 45/66/87/108/129
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/90/115/140/165 do 70/95/120/145/170
Ziggs
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 524.4 do 536.4
Zilean
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.134 do 28.13
Zyra
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20.04 do 29.04
Linia przedmiotów Frost Queen/Targon/Ancient Coin
- Liczba zebranego złota potrzebnego do ukończenia questa została zwiększona z 650 do 750
Frozen Heart
- Liczba przyznawanego Armora została zwiększona z 90 do 100
Gargoyle Stoneplate
- Receptura została zmieniona na: Chain Vest + Negatron Cloak + Stopwatch + 380 sztuk złota
- Koszt złożenia przedmiotu z komponentów został zmniejszony z 980 do 380
- Czas odnowienia na Unique Active – Metallicize został zwiększony z 90 do 92 sekund
Guardian Angel
- Koszt złożenia tego przedmiotu z komponentów została zmniejszona z 800 do 200
- Receptura została zmieniona na BF Sword + Cloth Armor + StopWatch
Hunter's Machete
- Do Unique Passive – Nail dodano nowy efekt: “Auto-ataki przeciwko potworom przyznają również 15% bonus do Attack Speedu na 2 sekundy”
Hunter's Talisman
- Dodano nowy efekt do Unique Passive – Tooth: “Umiejętności i zaklęcia przeciw potworom podpalają je zadając im 10 (+30% bonusowego HP) magicznych obrażeń (maksymalna ich ilość to 50)
Manamune
- Ilość maksymalnej many zyskiwanej za każdy auto-atak/zaklęcie/wykorzystanie many została zwiększona z 4 do 5
Stopwatch (Nowy Przedmiot)
- Koszt: 600 sztuk złota
- Unique Aktyw – Stasis: Postać staje się niewrażliwa na obrażenia i nienamierzalna na 2.5 sekundy, ale w tym czasie nie może ona poruszać się, atakować, rzucać zaklęć czy używać przedmiotów (aktywa tego można użyć tylko raz) – jest to przedmiot z którego składać będzie się między innymi Guardian Angela i o którym pierwsza wzmianka pojawiła się już w poprzednim patchu
Zhonya's Hourglass
- Receptura została zmieniona na: Seeker’s Armguard + Fiendish Codex + Stopwatch +200
- Koszt złożenia tego przedmiotu z komponentów został zmniejszony z 800 do 200
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/10/1010-pbe-update.html