Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 9.17. Aktualizacja ta przyniosła ze sobą między innymi 6 nowych skórek takich jak:
Elderwood Ahri
1350 RP
Elderwood Nocturne
1350 RP
Elderwood Veigar
1350 RP
Infernal Galio
1350 RP
[Skórki z tej serii nie są jeszcze dostępne do testowania]
Infernal Shen
1350 RP
Infernal Varus
1350 RP
Nowe skórki otrzymały również swoje warianty chrome’a
Elderwood Ahri [8] Nie są one jeszcze dostępne do testowania
Elderwood Veigar [8]
Elderwood Nocturne [8]
Infernal Galio [5]
Infernal Shen [5]
Infernal Varus [5]
Wraz z nowym patchem na PBE dodano 5 nowych ikon przywoływacza:
Elderwood Ahri Icon, Elderwood Nocturne Icon, Elderwood Veigar Icon
Chuseok Nasus Icon “Ikona może zostać zdobyta poprzez wykonanie misji Chueseok 2019.” [Jest to nadchodzące koreańskie święto]
Chuseok Poro Icon “Ikona może zostać zdobyta poprzez zakup przedmiotu Chueseok 2019.”
Wraz z nowym patchem na PBE dodano trzy nowe emotki związane tematycznie z TFT:
Looking for This?, Good as Gold, See Ya!
W oryginalnym patchu zamiast specjalnej grafiki z ekranu ładowania Elderwood Nocturne, do plików gry trafił obrazek przedstawiający tajemniczą kobietę dzierżącą najpewniej sporych rozmiarów działo. Grafika ta została już usunięta z PBE w szybkim mini-patchu, ale możemy spodziewać się że w ten sposób wyciekł wygląd, która według zapowiedzi ma pełnić rolę marksmana.
W nowym patchu do plików gry dodano również grafiki związane ze świeżo zapowiedzianymi Patronami.
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Aurelion Sol
Center of the Universe (Pasyw)- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 20/23/26/29/32/35/38/40/45/50/55/60/70/80/90/100/110/120/130 (+0.18-0.35 AP) na 16/18/20/22/24/27/30/35/40/45/50/60/70/80/90/100/110/120 (+0.25 AP)
- Czas odnowienia został zmieniony z 10 na 11/10/9/8/7 sekund
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 10% do 20%
- Dodany został nowy efekt: “Jeśli Aurelion Sol porusza się szybciej niż wystrzelony przez niego pocisk to pocisk przyspieszy by nadążyć za nim”
- Aurelion Sol przenosi gwiazdy do zewnętrznego kręgu zwiększając ich obrażenia (do 150%) i sprawiając, że kręcą się one szybciej, jednak ich prędkość maleje z czasem. Po ponownym użyciu tej umiejętności lub po upływie 3 sekund gwiazdy powracają na swoje pierwotne miejsce przyznając Aurelion Solowi 40% bonus do prędkości poruszania się malejący w czasie 1.5 sekundy
- Czas odnowienia: 8/6.5/5/3.5/2 sekundy
- Koszt many: 70/80/90/100/110
- Pasyw przyznający bonus do prędkości poruszania się został usunięty
- Zasięg został zwiększony z 3000/4000/5000/6000/700 do 5500/6000/6500/7000/7500
- Czas odnowienia został zwiększony z 60/55/50/45/40 do 80/70/60/50/40 sekund
- Prędkość poruszania się po aktywacji została zwiększona z 600 do 600/650/700/750/800
Kayle
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 29
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.625 do 0.667
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 1.5% do 2.5%
- Zasięgowe auto-ataki (dotychczasowa druga ewolucja) są od teraz dostępne po pierwszej ewolucji
- Obrażenia AoE przy auto-atakach (dotychczasowa pierwsza ewolucja) są od teraz dostępne po drugiej ewolucji
- Wartość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się w została zmieniona z “15% w momencie poruszania się w stronę wrogiego championa” na “10%”
- Od teraz przyznawany bonus do Attack Speedu stackuje się również od ataków na wieżę
- Zasięg auto-ataków po pierwszej ewolucji został zmniejszony z 550 do 525
- Usunięto efekt sprawiający, że w momencie posiadania zasięgowych auto-ataków zwiększana była wartość przyznawanego bonusu do Attack Speedu
- Usunięto efekt sprawiający, że po trzeciej ewolucji auto-ataki Kayle zadawały nieuchronne obrażenia
- Dodano nowy efekt: “Po 3 ewolucji Kayle zyskuje 50 zasięgu auto-ataków” – zasięg wynosi zatem wtedy 575
- Dodano nowy efekt: “Jeśli umiejętność ta trafi wrogiego championa, przywracane jest 50% jest koszu many”
- Opóźnienie castowania zostało zmniejszone z 0.5 do 0.25 sekundy
- Czas castowania został zmieniony z “zależny od timera auto-ataków” na 0.25 sekundy
- Prędkość pocisku została zmniejszona z 2000 do 1600
- Zasięg został zmniejszony z 950 do 900
- Wartość efektu zmniejszającego ilość Armora i Magic Resist celu została zmniejszona z 20% do 15%
- Czas przez jaki efekt zmniejszania ilości Armora i Magic Resist pozostaje aktywny został zwiększony z 3 do 4 sekund
- Usunięty został błąd sprawiający, że pocisk nie leciał tak daleko jak powinien jeśli trafił on wroga zaraz po wypuszczeniu
- Ilość przyznawanych bonusowych magicznych obrażeń została zmieniona z 8-16% (+1% za każde 100 AP) na 8/9/10/11/12% (+2% za każde 100 AP) brakującego HP celu
- Wartość przelicznika z AP na obrażenia zadawane z pasywa została zwiększona z 0.2 do 0.3
- Wartość przelicznika z AD na obrażenia zadawane z pasywa została zwiększona z 1.0 do 1.2
- Czas odnowienia został zmniejszony z 160/120/80 do 120/100/80 sekund
- Koszt many został zmniejszony z 100 do 100/50/0
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.8 do 0.9
- Zasięg efektu AoE został zwiększony z 475 do 500 – wszystkie zmiany w tej postaci są mocno eksperymentalne i obecnie nie ma pewności czy zostaną one wprowadzone w jakiejkolwiek formie na PBE
źródło: =http://www.surrenderat20.net/2019/08/813-pbe-update.html https://twitter.com/MonstrousYi/status/1161418246505078785/photo/1