Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wprowadzenia na serwery live patcha 7.13. Aktualizacja ta przyniosła ze sobą między innymi zapowiadaną już wcześniej szóstkę nowych skórek przygotowanych z okazji wygrania przez koreańskie SK Telecom T1 ubiegłorocznych Mistrzostw Świata.
Przegląd nowości z tego patcha zaczniemy właśnie od tych skórek prezentujących się w następujący sposób:
LPL: JD Gaming
EU LCS: Mysterious Monkeys, Ninjas in Pyjamas
Wraz z nową aktualizacją do plików PBE dodano również sporą liczbę nowych porad i informacji związanych z lore gry wyświetlanych w trakcie Loading Screenu. Dokładniejszą ich listę znaleźć możecie tutaj
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Galio
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 27 do 24

- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez tornado została zmniejszona z 45/60/75/90/105 do 30/40/50/60/70
- Wartość przelicznika z AP na ilość obrażeń zadawanych przez tornado została zwiększona z 0.45 do 0.6

- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.8
Kennen
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zmniejszona z 3.4% do 3%

- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.55 do 0.6
- Od teraz licznik ataków z pasywa zwiększany jest w momencie wyprowadzenia ataku, a nie jak to dotychczas było w momencie gdy trafił on przeciwnika

- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.6 do 0.8
Kha'Zix
Taste Their Fear (Q)
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 70/95/120/145/170 (+1.2 bonusowego AD) do 60/85/110/135/160 (+1.1 bonusowego AD)
- Wartość bonusu do obrażeń przyznawanego w momencie użycia tej umiejętności na odosobnionym celu została zwiększona z 50% do 65%

- Czas trwania stealtha z aktywa została zwiększona z 1.25 do 1.5 sekundy
- Evolved Adaptive Camouflage: Czas trwania stealtha otrzymywanego w krzakach został zwiększony z 2.5 do 3 sekund
Maokai
Nature's Grasp (R)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 120/110/100 do 120/100/80 sekund
Shaco
Two-Shiv Poison (E)
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 5/35/65/95/125 do 50/75/100/125/150
- Wartość przelicznika z AD na ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 0.75 całkowitego AD na 0.6/0.75/0.9/1.05/1.2 bonusowego AD
- Rodzaj zadawanych obrażeń został zmieniony z magicznych na fizyczne
- Dodano nowy efekt: “Ilość obrażeń zadawanych przez sztylet jest zwiększana maksymalnie o 50% w zależności od ilości brakującego HP celu”
- Usunięto efekt sprawiający, że sztylet zadawał dodatkowe obrażenia równe 3 – 8% brakującego HP celu w zależności od poziomu postaci
Trundle
Chomp (Q)
- Wartość efektu redukującego AD przeciwnika została zwiększona z 10/12.5/15/17.5/20 do 20/25/30/35/40 – od teraz wartość ta odpowiada ilości AD jakie otrzymuje Trundle

- Wartość efektu zwiększającego leczenie z każdego źródła została zwiększona z 20% do 25%
Abyssal Mask
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 2800 do 2900 – koszt złożenia go z komponentów został zwiększony z 880 do 1080
- Receptura została zmieniona na Catalyst + Negatron Cloak + 1080 sztuk złota
- Ilość przyznawanego Magic Resist została zmniejszona z 65 do 55
- Ilość przyznawanej regeneracji HP została zmniejszona z 100% do 0% bazowej regeneracji HP
- Ilość przyznawanej many została zwiększona z 0 do 300
- Dodano nowy Unique Passive: Eternity: “15% obrażeń, które otrzymałeś od wrogich championów jest ci zwracane w formie many. Zużywanie many przywraca HP równe 20% kosztu zaklęcia (maksymalna ilość przywracanego HP to 25 na zaklęcie)”
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/06/613-pbe-update.html