Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Szczegóły na temat reworku Nidalee

RiotRepertoir zdecydował się przybliżyć zmiany jakie wkrótce dotkną Nidalee. Nie ociągając się przejdźmy od razu do jego wypowiedzi.

Witajcie,

Dla tych, którzy jeszcze nie zauważyli ostatnio ciężko pracowaliśmy nad zidentyfikowanymi przez nas problemami związanymi z Nidalee.

Głównym problemem jest możliwość zadawania ogromnej ilości obrażeń bez ponoszenia praktycznie żadnego ryzyka. Często z tego powodu nie ma tak naprawdę żadnej strategi, dzięki której moglibyśmy się z tym championem uporać. Z pewnością zmienimy coś w zarówno w Javelin Tossie jak i w umiejętnościach umożliwiających Nidalee ucieczkę. Chcemy także aby gracze często zmieniali postać by osiągnąć maksimum możliwości. Zgadzamy się, że obecnie champion ten jest całkiem fajny i nie musimy go całkowicie zmieniać jednak pewne rzeczy muszą zostać zmodyfikowane.

Zanim przejdziemy do szczegółów proszę pamiętajcie, że nadal modyfikujemy te zmiany i nic nie jest jeszcze pewne na 100%.

headhunter_nidalee_by_xdarkone-d63cbnkZdecydowanie pasywka i ultimate będą najbardziej zmienione. Ulti Nidalee będzie miało 4 poziomy i od samego początku gry będziemy mogli używać tej umiejętności. Dodatkowo w formie pumy kierunek castowania W i E będzie wyznaczony przez położenie kursora.

Natomiast nowa wersja umiejętności pasywnej będzie brzmiała tak: “Przechodzenie przez krzaki zwiększy Movement Speeda Nidalee o 10% (+X% za każdego widzialnego przeciwnika znajdującego się w określonym zasięgu) na 2 sekundy. Dodatkowo trafienie przeciwnika Javelin Tossem lub Bushwhackiem spowoduje, że w przypadku pogoni za tym celem Nidalee także otrzyma bonus do Movement Speeda trwający 3 sekundy,a następna umiejętność użyta w formie pumy (także przeciwko temu celowi) zostanie zenchantowana.

Oczywiście umiejętności te powodują powstanie kilku pytań:

  • Ile dokładnie wynosi X%?

Jest to zmiana dotycząca balansu postaci i w związku z tym nie podjęliśmy jeszcze tej decyzji. Wiem, że na pewno widoczna będzie różnica pomiędzy samotną Nidalee, a taką otoczoną przez przeciwników

  • Jak duży właściwie jest ten określony zasięg?


Znowu jest to decyzja dotycząca balansu nowej Nidalee i z tego powodu ostateczna decyzja nie została jeszcze podjęta.

  • W jaki sposób umiejętności z formy pumy zostają zenchantowane?

nidalee_cosplay2Takedown: Obrażenia zostają zwiększone
Pounce: Podwajany jest zasięg skokuSwipe: Czas odnowienia Pounce’a zostaje skrócony do określonej wartości (w przypadku kiedy czas ten w momencie użycia był większy od tej wartości)

Aspect of the Cougar:  Przebywając w formie pumy Nidalee zyskuje wizję na wszystkie ścigane cele

 

Do tych zmian dołożymy także kilka zmian w liczbach. Oto te, na które zdecydowaliśmy się na dzień dzisiejszy (być może nie są to jedyne tego typu zmiany):

  • Javelin Toss:
  1. Bazowe obrażenia i przelicznik AP zostaną zredukowane
  2. Czas odnowienia będzie tym krótszy im większy będzie level ultimate’a
  3. Umiejętność ta będzie nakładała debuffa powiązanego z pasywką
  • Bushwhack:
  1. Czas odnowienia i koszt many zostaną znacznie zmniejszone
  2. Usunięta zostanie redukcja armora i magic resist
  3. Umiejętność ta będzie nakładała debuffa powiązanego z pasywką
  4. Od teraz tylko jeden cel może zostać trafiony przez jedną pułapkę
  • Primal Surge:
  1. Ilość odnawianego HP (zarówno bazowa wartość jak i przelicznik AP) zostanie dostosowana
  • Aspect of the Cougar:
  1. Od teraz posiada 4 levele i jest dostępna już od pierwszego poziomu
  2. Bonusowy Movement Speed zostanie usunięty
  3. Czas odnowienia będzie zmniejszany wraz z levelowaniem tej umiejętności
  4. Wszystkie umiejętności z formy pumy od teraz posiadają własny enchant związany z pasywką
  • Takedown:
  1. Rodzaj zadawanych obrażeń zostanie zmieniony z fizycznych na magiczne
  2. Dodany zostanie przelicznik AP
  • Pounce:

Nidalee

  1. Kierunek castowania będzie wyznaczany przez położenie kursora
  2. Czas odnowienia zostanie zwiększony
  3. Zabicie jednostki spowoduje, zmniejszenie czasu odnowienia do określonej wartości (jeśli był on w momencie zabicia większy od tej wartości)
  • Swipe:
  1. Kierunek castowania będzie wyznaczany przez położenie kursora

Żeby rozwiać wszystkie wątpliwości:

  • Nidalee jest zbyt squishy by używać umiejętności meele

Jeśli faktycznie okaże się to prawdą będziemy mogli rozwiązać ten problem, po przez zwiększenie bazowych statystyk Nidalee czy dodanie resistów do formy pumy. Ewentualnie będziemy mogli też zwiększyć bazowe obrażenia tej postaci by mogła ona zwyczajnie budować przedmioty zwiększające jej wytrzymałość.

  • Jak dokładnie działają enchantmenty?

Pierwsze użycie każdej umiejętności na cel z debuffem będzie miało dodatkowy efekt co oznacza, że pierwsze użycie Takedownu,  Pounce’a i Swipe’u będzie wzmocnione.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.