Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja przynosząca ze sobą między innymi zapowiadany już od jakiegoś czasu system misji. To właśnie od tego systemu zaczniemy przegląd nowości z tego patcha.
Na początku warto wspomnieć iż rodzaje misji, które można tutaj zobaczyć są tylko tymczasowymi przykładami mającymi testować różne funkcje tego systemu, a nie gotowymi misjami które trafią na serwery live.
Rodzaje misji:
- 2 łańcuchy składające się z 3 misji, w których musicie skończyć poprzednią misję przed rozpoczęciem kolejnej
- Misja, która startuje w sobotę i misja która rozpoczyna się w niedziele
- Misja, której celem jest kończenie innych misji
- Misja skupiająca się na zebraniu określonej liczby killi/asyst
- 2 misje, gdzie musicie rozegrać mecze na określonych mapach
- Misja, która stanie się dostępna w momencie gdy posiadasz skórkę na wardy zwaną banner of the serpent
Poniżej znaleźć możecie kilka przykładów misji już teraz obecnych na PBE.
- Thief of Time (1/3): Rozegraj jedną grę Ekko
- Wyłącza misję zwaną Shield of Light
- Nagroda: Ikona Project Ekko
- A Legend Rises: Zdobądź 10 killi i/lub asyst
- Nagroda: Fragment klucza
- Reach the Peak: Ukończ 3 inne misje
- Nagroda: Gemstone
- Serpent Acolyte: Wygraj 2 gry posiadając przynajmniej 10 zabójstw i/lub asyst
- Do aktywacji tej misji musisz posiadać Manner of the Serpent Ward
- Nagroda: Skrzynka Hextech
- Shield of Light (1/3): Rozegraj jedną grę Leoną
- Wyłącza misję zwaną Thief of Time
- Nagroda: Ikona Project Leony
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Kindred
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 1.7 do 2.26 – zmiana ta nie została jeszcze zaimplementowana do gry co może wiązać się z tym iż została ona dodana na PBE przez przypadek

- Czas trwania bonusu do Attack Speedu został zwiększony z 4 do 4/4.5/5/5.5/6 sekund
Lucian
Piercing Light (Q)
- Koszt many został zwiększony z 50/55/60/65/70 do 60/70/80/90/100 – zmiana ta nie została jeszcze zaimplementowana do gry co może wiązać się z tym iż została ona dodana na PBE przez przypadek
Malzahar
Zmiany w Voidlingach- Ilość posiadanego HP została zwiększona z 3 do 65 (+8 za każdy poziom)
- Ilość posiadanego AD została zmieniona z 30/35/40/45/50 (+0.4 bonusowego AD)[wartości te zależą od poziomu W] na 5 (+3.5 za każdy poziom postaci)
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 0% do 2%
- Ilość posiadanego Armora została zmieniona z 30 na 16 (+2 za każdy poziom)
- Ilość posiadanego Magic Resist została zmniejszona z 50 do 8 (+1 za każdy poziom)
- Ilość złota otrzymywanego za zabicie Voidlinga została zmniejszona z 5 do 2
- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 451 do 400
- Czas przez jaki Voidlingi pozostają na polu bitwy został zmniejszony z 12 do 8/8/9/9/10 sekund
- Od teraz auto-ataki championów i wrogich wież zabijają Voidlingi od razu, a pozostałe obrażenia są w normalny sposób zmniejszane o posiadaną ilość Armora/Magic Resist
- Usunięto efekt zwiększający prędkość poruszania się Voidlingów o 100% gdy porusza się on w stronę priorytetowych celów
- Usunięto efekt modyfikujący prędkość poruszania się w zależności od odległości Voidlingów od Malzahara

- Czas castowania został zmniejszony z 0.5 do 0.25 sekundy
- Opóźnienie po wycastowaniu zostało zwiększone z 0 do 0.4 sekundy
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.8

- Koszt many: 40/45/50/55/60
- Czas odnowienia: 8 sekund
- Zasięg castowania: 150
- Pasyw: Castowanie innych umiejętności przyznaje Malzaharowi stacki W (maksymalna ilość posiadanych stacków to 2)
- Aktyw: Malzahar przywołuje 1 (+1 za każdy stack W) Voidlinga na pole bitwy. Auto-ataki Voidlingów zadają magiczne obrażenia zwiększane o 12/14/16/18/20 (+0.4 bonusowego AD, +0.2 AP)

- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.8

- Ilość obrażeń zadawanych przez Strefy Nicości co sekundę została zmniejszona z 25/35/45% (+7.5% za każde 100 AP) do 10/15/20% (+2.5% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu
- Ilość obrażeń zadawanych przez promień został zwiększony z 0 do 125/250/375 (+1.15 AP) – zmiany w tej postaci nie zostały jeszcze zaimplementowane do gry
Yasuo
Sweeping Blade (E)
- Czas odnowienia został przywrócony do 0.5/0.4/0.3/0.2/0.1 sekund – zmiana ta nie została jeszcze zaimplementowana do gry co może wiązać się z tym iż została ona dodana na PBE przez przypadek
Blade of the Ruined King
- Wszystkie zmiany związane z Unique Pasywa zostały wycofane – zmiana ta nie została jeszcze zaimplementowana do gry co może wiązać się z tym iż została ona dodana na PBE przez przypadek
- Ilość posiadanego Lifesteala została zmniejszona z 15% do 12% – zmiana ta nie została jeszcze zaimplementowana do gry co może wiązać się z tym iż została ona dodana na PBE przez przypadek
Guardian Angel
- Wszystkie zmiany w tym przedmiocie zostały wycofane – zmiana ta nie została jeszcze zaimplementowana do gry co może wiązać się z tym iż została ona dodana na PBE przez przypadek
Eye of the Oasis
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 1925 do 1900
Talisman of Ascension
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 2425 do 2400
Nomad's Medallion
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 875 do 850
- Koszt złożenia tego przedmiotu z jego komponentów został zmniejszony z 375 do 350
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/05/519-pbe-update.html