Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Splash Art Karthusa i nerfy Brauma, Kha’Zixa oraz Kassadina

Visual Update Karthusa od jakiegoś czasu można zobaczyć na serwerach PBE (wszelkie informacje o zmianach – nowy wygląd, umiejętności oraz dźwięki znajdziecie w zbiorczym temacie: Patch 4.9 Patchnotes / zmiany Patcha 4.9), jednak dopiero teraz zaserwowano nam pełny Splash Art Karthusa. Dodatkowo patch ten przyniósł kilka dość istotnych nerfów.

Splash Art Karthusa

Karthus_Splash_0

Zmiany w balansie gry



Braum

  • Podstawowe obrażenia zmniejszono do 50 z 53

Winter's Bite ( Q )

braumq
  • Winter’s Bite ( Q ) obrażenia obniżono do  60/105/150/195/240 z 60/110/160/210/260 (wartość na serwerach live 80/125/170/215/260 – nerf jest więc jeszcze bardziej znaczący)

Stand Behind Me ( W )

braumw
  • Stand Behind Me ( W ) bonusowy pancerz i odporność na magię zwiększona do  15/17.5/20/22.5/25 from 10/15/20/25/30 (wartość na serwerach live to 20/22.5/25/27.5/30 – umiejętność jest więc nerfiona, ale o nieco mniejszą wartość)
  • Stand Behind Me ( W ) bonus od pancerza/odporności na magię zmniejszony do  10/11.5/13/14.5/16% z 12/14/16/18/20% (wartość na serwerach live to 14/15.5/17/18.5/20% – nerf jest więc jeszcze bardziej pogłębiany)


Kassadin

kassadin
  • Bazowa prędkość poruszania zmniejszona do 340 z 350


Kha'Zix



Taste Their Fear ( Q )

khazixq
  • Taste Their Fear ( Q ) obrażenia zmniejszone do  55/80/105/130/155 ( +1.2 bonusowego AD ) z 70/100/130/160/190 ( +1.5 bonusowego AD )
  • Taste Their Fear ( Q ) Dodatkowe obrażenia przy izolacji zmniejszone do 20% z 45%
  • Evolved Enlarged Claws ( Evolved Q ) przestało zadawać  6% brakującego zdrowia
  • Evolved Enlarged Claws ( Evolved Q ) jeśli cel jest izolowany zadaje 66/96/126/156/186  + [Level x 10 ] ( + 2.44 bonusowego AD ) obrażeń.

Void Spike ( W )

khazixw
  • Void Spike ( W ) zadaje dodatkowe 20% bonusowych obrażeń stworom w jungli
  • Evolved Spike Racks ( Evolved W ) spowolnienie zwiększone do 50% z 30%
  • Evolved Spike Racks ( Evolved W ) po trafieniu w championa cel jest widzialny przez 2 sekundy

Active Camouflage ( R )

khazixr
  • Evolved Active Camouflage ( Evolved R ) nie zapewnia 50% redukcji obrażeń podczas niewidzialności

źródło: http://www.surrenderat20.net/2014/05/527-pbe-update.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.