Opowieść Siona nie kończy się jednak wraz z jego śmiercią. Chcąc wykorzystać uwielbienie ludu, jakim cieszył się noxiański bohater, Wielki Generał Noxusu podjął drastyczną decyzję i spróbował uwolnić ich najwspanialszego czempiona z okowów śmierci. Jeżeli odebranie życia jest proste, to przywrócenie go jest nie lada wyzwaniem. Sion narodził się ponownie, jednak stał się czymś innym. Pozbawiony swej inteligencji oraz umiejętności przywódczych, z bohatera Noxusu pozostała jedynie maszyna do zabijania, niszcząca wszystkich, wrogów i przyjaciół zarazem, którzy stanęli mu na drodze. Nie będąc w stanie go kontrolować, Noxianie uwięzili ich byłego bohatera. Minęły wieki, nim następny Wielki Generał powrócił do grobowca Siona zdeterminowany, by tym razem przywrócić Siona do życia w jego pełnej chwale.
Śmierć przestała być dla niego przeszkodzą – za każdym razem, gdy polegnie, jego dowódcy przywracają go do świata żywych. W jego poszarpanym ciele drzemie jednak dusza, która desperacko próbuje odnaleźć swoje utracone jestestwo. Jeżeli wojna jest jedyną rzeczą, która może pomóc w tych poszukiwaniach, niechaj wojna się stanie.
Umiejętności
Rozgrywka
Sion to uparty i wytrzymały olbrzym dobrze radzący sobie zarówno solo w alei jak i w dżungli Summoner’s Rift. Z uwagi na jego powolne, możliwe do przewidzenia ataki, Sion sprawdza się najlepiej, gdy może połączyć swoje umiejętności w ogniu walki.
Pobyt w alei
W początkowej fazie gry Sion polega na brutalnej sile swoich umiejętności. Sprytne pozycjonowanie pozwala mu na trafienie z Dziesiątkującego Uderzenia – zadającego spore obrażenia oraz podrzucającego w powietrze po naładowaniu – przez linię swoich i wrogich stworów, zmuszając jego przeciwnika do wybrania między farmowaniem stworów a pozostaniem bezpiecznym. Wraz z zyskiwaniem kolejnych poziomów, Sion jest w stanie ustanowić swoją dominację w alei. Używając Ryku Zabójcy, by spowolnić swojego przeciwnika i zredukować jego pancerz, Sion może łatwiej trafić i zadać większe obrażenia z Dziesiątkującego Uderzenia. W międzyczasie Kuźnia Dusz daje mu wystarczająco silną tarczę, by zredukować znaczną część obrażeń od jego rywala, jeżeli ten zdecyduje się z nim pojedynkować, lub zapewnia mu dość ochrony do skutecznej ucieczki.
Nawet, jeżeli Sion zostanie zmuszony do dobijania stworów pod wieżą, posiada kilka trików, które pozwolą mu zdobyć złoto, którego potrzebuje. Stojąc poza zasięgiem wieży, Sion może wykorzystać tarczę z Kuźni Dusz, aby wziąć na siebie obrażenia od stworów, podczas gdy on ładuje Dziesiątkujące Uderzenie, którego pole rażenia jest wystarczające, by sprzątnąć całą falę stworów na raz. Sion może również poprosić swojego dżunglera o pomoc, ponieważ jego przeciwnik oddalił się od swojej własnej wieży. Dziesiątkujące Uderzenia oraz Ryk Zabójcy dadzą wystarczająco dużo czasu jego sojusznikowi na zadanie obrażeń. Niemniej jednak, Sion musi uważać podczas ganków przeciwnika: z uwagi na niską prędkość poruszania się oraz brak doskoków, Sion to wyjątkowo niemobilna postać, która polega na swojej tarczy, spowolnieniach i punktach zdrowia, by przetrwać.
Brak mobilności zostaje częściowo zniwelowany po wbiciu 6 poziomu. Niepowstrzymana Rzeź to potworna umiejętność, pozwalająca Sionowi szarżować nawet przez połowę długości Summoner’s Rift. Ma wiele zastosowań, takich jak ściganie uciekających przeciwników czy uciekanie przed pościgiem. Najbardziej interesującym aspektem tej superumiejętności jest jednak możliwość szybkiego przemieszczania się po mapie. Choć dość ciężko z niej celować, nic nie zastąpi widoku w pełni rozpędzonego Siona wpadającego prosto w niczego niespodziewającego się przeciwnika w zupełnie innej alei.
Dżungla
Dzięki wytrzymałości i obrażeniom obszarowym, Sion sprawdza się dobrze w dżungli. Wszystkiego jego podstawowe umiejętności pozwalają mu czyścić dżunglę niezwykle szybko i choć może spróbować gankować przed wbiciem 6 poziomu, to musi polegać na nieuwadze wrogów lub pomocy swoich sojuszników z alei. Gdy w końcu uzyska dostęp do Niepowstrzymanej Rzezi, sytuacja wygląda nieco inaczej. Ogromny zasięg tej umiejętności oraz trudne celowanie sprawiają, że Sion najlepiej radzi sobie gankując ze strony jego własnej wieży. Zaczynając szarżę z dala od przeciwników, Sion może wpaść we wrogów z relatywną skutecznością, podbijając cel w powietrze i masakrując go resztą umiejętności.
Walki drużynowe
Choć Sion jest wystarczająco przerażający w początkowej fazie gry, jego prawdziwy potencjał staje się widoczny, gdy rozpoczną się walki drużynowe. Sion prawdziwie rozkwita w ogniu walki, używając Kuźni Dusz zanim zaszarżuje na wrogów z Niepowstrzymanej Rzezi i rozpocznie masakrę. Gdy znajdzie się już między szeregami wrogów, Sion powinien próbować objąć swoimi umiejętnościami jak największą liczbę przeciwników, wprowadzając zamęt. Nawet jeżeli przeciwnej drużynie uda się z nim uporać, to jeszcze nie koniec. Chwalebna Śmierć daje Sionowi szansę na zemstę zaraz po polegnięciu, dając mu ogromny bonus do obrażeń od ataku, prędkości ataku i sprawiając, że staje się ogromnym zagrożeniem nawet po śmierci.
Synergie
Dobrze współpracuje z:
Ashe
Zaczarowana Kryształowa Strzała, Salwa oraz Lodowy Strzał spowalniają przeciwników Siona, pozwalając mu dobiec do nich i rozpocząć jego atak.
Nautilus
Połączenie Siona i Nautilusa tworzy niepowstrzymany koszmar umiejętności kontroli tłumu dla wrogiej drużyny. Razem mają wystarczająco dużo spowolnień, ogłuszeń i podrzuceń, by kontrolować wielu przeciwników jednocześnie.
Ma kłopoty z:
Lucian
Bonus do prędkości poruszania się z Płomiennego Wybuchu oraz doskoki z Bezwzględnego Pościgu sprawiają, że Lucian staje się nieuchwytnym celem dla ociężałych ataków Siona. Choć Sion szybko rozprawia się ze swoimi ofiarami, Nieumarły Niszczyciel musi je najpierw złapać.
Azir
Azir nie tylko jest wystarczająco zwinny, by trzymać Siona na dystans – potrafi też świetnie kontrolować pole walki i jeszcze bardziej spowolnić już wolnego wojownika. Dodatkowo, choć Niepowstrzymana Rzeź świetnie nadaje się do rozpoczęcia starcia, Zdobycz Imperatora blokuje szarżę Siona i niweluje zagrożenie z tej umiejętności.
Swain
Nigdyruch oraz Wyniszczenie dają Swainowi potrzebne narzędzia do trzymania się z dala od Siona, i choć pozostali magowie szybko ulegają jego toporowi, to Swain posiada naturalną wytrzymałość – zwłaszcza w trakcie działania Krwiożerczego Stada – pozwalającą mu na wytrzymanie ataków Nieumarłego Niszczyciela.
Sion jest już prawie gotowy by zawitać do PBE, więc przygotujcie się na jego przybycie i dajcie nam znać, co o nim sądzicie! Za kilka dni powrócimy z kolejnym artykułem oraz sesją pytań i odpowiedzi, by dać wam jeszcze więcej szczegółów na temat tej aktualizacji.