Rek'Sai
Kilka miesięcy temu zapowiedzieliście, że planujecie zmienić trochę rozstawienie mocy Rek’Sai w taki sposób aby na powrót stała się ona Fighterem. Co się stało z tymi planami? Czy nadal są one aktualne?
Nadal planujemy wprowadzić zmiany tego typu w życie, jednak obecnie projekt ten ma mniejszy priorytet niż modyfikacje mające na celu zbalansowanie gry po przed-sezonie, w związku z czym obecnie nie mogę dokładnie powiedzieć kiedy dokładnie zmiany w tej postaci zostaną ostatecznie wydane.
Jakiś czas temu wspominaliście o możliwości wydania mini-reworku Azira, czy plany te nadal są aktualne?
Nadal planujemy wydać go w pewnym momencie, jednak obecnie mamy kilka innych mini-reworków, które mają większy priorytet. Najbliższe pewnie będą zmiany w Rek’Sai, której zmiany zdają się być obiecujące nawet jeśli są jeszcze one dalekie do ukończenia. Aktualizacja ta będzie skupiać się na przesunięciu jej trochę bardziej w stronę divera, a odsunięcie jej trochę od bycia tankiem(a więc planujemy zwiększyć nagrody za budowanie AD, W najprawdopodobniej stanie się knock-upem działającym tylko na jeden cel więc mniej mocy będdzie znajdować się w tym spellu itp.)
Jeśli planujecie zmienić sposób działania jej knock-upu to proszę upewnijcie się, że nie wpłynie to negatywnie na jej zdolności junglowania. Ta umiejętność obecnie świetnie przydaje się zwłaszcza przeciwko raptorom.
Na pewno będzie ona w takiej sytuacji wymagać dodatkowych zmian w balansie, które upewnią się że będzie ona w stanie poprawnie junglować. Zwiększone obrażenia z Q (zwiększona wartość przelicznika z AD) najprawdopodobniej będzie przynajmniej częścią zmian rekompensujących usunięcie knock-upu AOE. Również niewykluczone iż zdecydujemy wprowadzić się wersję, w której podrzucany byłby tylko główny cel, a pozostałe cele odrzucane podczas gdy obrażenia zadawane byłyby wszystkim.
Patch 7.3
Nie tak dawno widziałem wypowiedź jednego z pracownika Riotu, według którego Zyra nie znajdowała się na radarze teamu odpowiedzialnego za balans. Czy rzeczy uległy teraz zmianie, jako że już od jakiegoś czasu jest ona dość mocna?
Tak, planujemy zabrać trochę mocy od Zyry w patchu 7.3. Główna zmiana będzie polegać na tym, że rośliny nie będą automatycznie namierzać wrogich championów, którzy nie zostali trafieni przez żadną z umiejętności Zyry (obecnie rośliny robią to jeśli wrogi champion znajdzie się w zasięgu 350 jednostek)
To brzmi jak dość interesujący nerf. Tak z ciekawości czy planujecie jakieś zmiany w Malzaharze żeby rozwiązać problemy z drugą połową strasznego duo z dolnej alei?
Mamy przygotowane również pewne zmiany w Malzaharze, które wyjdą (najpewniej) w patchu 7.3. Obecnie testujemy:
- Sprawienie, że Voidlingi pojawiają się po krótkim opóźnieniu, a nie od razu
- Sprawienie, że Voidlingi powoli zwalniają wraz z tym jak oddalają się od Malzahara(spowalnianie zaczęłoby być nakładane dopiero gdy oddaliłyby się one na dystans większy niż 600 jednostek).
Anulowane wersje umiejętności
Czy możecie się podzielić z nami jakimiś wersjami ulti Warwicka, które testowaliście ale które nie weszły w skład wydanego nie tak dawno temu reworku tej postaci?
Jeśli chodzi o tę kwestię to istniała pewna wczesna wersja jego kitu, w której sojusznicy pomagający Warwickowi w zabijaniu przeciwników powoli zaczynali zamieniać się w wilki, a w momencie gdy znaleźli by się oni blisko WW to całkowicie przemienili by się oni i zaczęli podążać za Warwickiem jako jego wataha. Ostatecznie jednak zdecydowaliśmy się, że taka umiejętność nie do końca pasuje do tego kim Warwick jest.
Podczas testowania tymczasowo używaliśmy wyglądu duchowego szczeniaka, jako wyglądu działania tej umiejętności. To było dość zabawne widzieć podczas wewnętrznego testowania Aurelion Sola zamieniającego się w małego duchowego szczeniaka i podążającego za Warwickiem tylko po to by nagle przemienić się w wielkiego smoka i zabić cię.