Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Riot zapowiada zmiany w Pyke’u i przedmiotach dających AP

W przypadku patchu 9.13 Riot przyjął eksperymentalną postawą, w ramach której ujawnia on rozmaite fazy powstawania aktualizacji.

W związku z tym, jeden z pracowników Riotu zaprezentował w ostatnim czasie listę zmian w Pyke’u i rozmaitych przedmiotach, które zostaną wprowadzone w tym patchu:

  • Pyke
    • Gift of the Drowned Ones (Pasyw):
      • Efekt sprawiający, że w momencie gdy Pyke jest niezauważony przez przeciwny team pochłania on Szare HP by się uleczyć, zostanie przesunięty do W
    • Bone Skewer (Q):
      • Czas odnowienia zostanie zmniejszony z 14/12.5/11/9.5/8 do 12/11/10/9/8 sekund
    • Ghostwater Dive (W):
      • Dodany zostanie nowy efekt: “W momencie gdy Pyke jest niezauważony przez przeciwnika, w szybkim tempie zacznie on pochłaniać Szare HP by się uleczyć”
      • Początkowa wartość bonusu do prędkości poruszania się zostanie zmieniona z 40% do 30/40/50/60/70% – wartość ta maleje do 0% w przeciągu 5 sekund
  • Catalyst of Aeons
    • Koszt złożenia tego przedmiotu z jego komponentów zostanie zmniejszona z 350 do 250 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu zostanie zmniejszony z 1100 do 1000 sztuk złota
    • Ilość przyznawanego HP zostanie zmniejszona z 225 do 150
    • Unikalny Pasyw – Eternity zostanie zmieniony na:
      • 5% otrzymanych obrażeń jest konwertowanych na efekt przywracający manę. 10% zadawanych obrażeń konwertowanych jest na efekt przywracający HP. Efekty te są efektywne w 1/3 w przypadku wykorzystywania ich na celach nie będących wrogimi championami
  • Haunting Guise
    • Koszt złożenia tego przedmiotu z jego komponentów zostanie zmniejszona z 665 do 465 sztuk złota
    • Unikalny Pasyw – Madness zostanie zmieniony na:
      • W trakcie walki z wrogim championem zyskujesz 1% obrażeń na sekundę. Maksymalny poziom tego efektu to 10%. Efekt ten pozostaje aktywny przez 4 sekundy.
    • Ilość przyznawanego HP zostanie zmniejszona z 200 do 150
    • Ilość przyznawanego AP zostanie zmniejszona z 35 do 30
  • Rod of Ages
    • Receptura zostanie zmieniona na: Ruby Crystal + Amp. Tome + 465 sztuk złota
    • Pasyw zostanie zmieniony na:
      • Ten przedmiot zyskuje stack co minutę, maksymalna liczba stacków to 10
    • Unikalny Pasyw – Eternity zostanie zmieniony na:
      • 5% (+0.5 % za każdy stack ROA) otrzymanych obrażeń jest konwertowanych na efekt przywracający manę. 10% (+1% za każdy stack ROA) zadawanych obrażeń konwertowanych jest na efekt przywracający HP. Efekty te są efektywne w 1/3 w przypadku wykorzystywania ich na celach nie będących wrogimi championami
    • Dodany zostanie Unikalny Pasyw – Madness:
      • W trakcie walki z wrogim championem zyskujesz 1% obrażeń na sekundę. Maksymalny poziom tego efektu to 10% (+1% za każdy stack ROA). Efekt ten pozostaje aktywny przez 4 sekundy
  • Liandry’s Torment
    • Koszt złożenia tego przedmiotów z jego komponentów został zwiększony z 665 do 865 sztuk złota – jest to związane ze zmianą kosztu zakupu Haunting Guise’a
    • Unikalny Pasyw – Madness zostanie zmieniony na: W trakcie walki z wrogim championem zyskujesz 2% obrażeń na sekundę. Maksymalny poziom tego efektu to 20%. Efekt ten pozostaje aktywny przez 4 sekundy.
  • Abyssal Mask
    • Receptura zostanie zmieniona na: Catalyst of Aeons + Spectre’s Cowl + 800 sztuk złota
    • Ilość przyznawanego HP zostanie zwiększona z 350 do 400
    • Usunięta zostanie Redukcja czasów odnowienia
    • Unikalny Pasyw – Eternity zostanie zmieniony na:
      • 5% otrzymanych obrażeń jest konwertowanych na efekt przywracający manę. 10% zadawanych obrażeń konwertowanych jest na efekt przywracający HP. Efekty te są efektywne w 1/3 w przypadku wykorzystywania ich na celach nie będących wrogimi championami

źródło: =https://twitter.com/RoryAlderton

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.