W przypadku patchu 9.13 Riot przyjął eksperymentalną postawą, w ramach której ujawnia on rozmaite fazy powstawania aktualizacji.
W związku z tym, jeden z pracowników Riotu zaprezentował w ostatnim czasie listę zmian w Pyke’u i rozmaitych przedmiotach, które zostaną wprowadzone w tym patchu:
- Pyke
- Gift of the Drowned Ones (Pasyw):
- Efekt sprawiający, że w momencie gdy Pyke jest niezauważony przez przeciwny team pochłania on Szare HP by się uleczyć, zostanie przesunięty do W
- Bone Skewer (Q):
- Czas odnowienia zostanie zmniejszony z 14/12.5/11/9.5/8 do 12/11/10/9/8 sekund
- Ghostwater Dive (W):
- Dodany zostanie nowy efekt: “W momencie gdy Pyke jest niezauważony przez przeciwnika, w szybkim tempie zacznie on pochłaniać Szare HP by się uleczyć”
- Początkowa wartość bonusu do prędkości poruszania się zostanie zmieniona z 40% do 30/40/50/60/70% – wartość ta maleje do 0% w przeciągu 5 sekund
- Gift of the Drowned Ones (Pasyw):
- Catalyst of Aeons
- Koszt złożenia tego przedmiotu z jego komponentów zostanie zmniejszona z 350 do 250 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu zostanie zmniejszony z 1100 do 1000 sztuk złota
- Ilość przyznawanego HP zostanie zmniejszona z 225 do 150
- Unikalny Pasyw – Eternity zostanie zmieniony na:
- 5% otrzymanych obrażeń jest konwertowanych na efekt przywracający manę. 10% zadawanych obrażeń konwertowanych jest na efekt przywracający HP. Efekty te są efektywne w 1/3 w przypadku wykorzystywania ich na celach nie będących wrogimi championami
- Haunting Guise
- Koszt złożenia tego przedmiotu z jego komponentów zostanie zmniejszona z 665 do 465 sztuk złota
- Unikalny Pasyw – Madness zostanie zmieniony na:
- W trakcie walki z wrogim championem zyskujesz 1% obrażeń na sekundę. Maksymalny poziom tego efektu to 10%. Efekt ten pozostaje aktywny przez 4 sekundy.
- Ilość przyznawanego HP zostanie zmniejszona z 200 do 150
- Ilość przyznawanego AP zostanie zmniejszona z 35 do 30
- Rod of Ages
- Receptura zostanie zmieniona na: Ruby Crystal + Amp. Tome + 465 sztuk złota
- Pasyw zostanie zmieniony na:
- Ten przedmiot zyskuje stack co minutę, maksymalna liczba stacków to 10
- Unikalny Pasyw – Eternity zostanie zmieniony na:
- 5% (+0.5 % za każdy stack ROA) otrzymanych obrażeń jest konwertowanych na efekt przywracający manę. 10% (+1% za każdy stack ROA) zadawanych obrażeń konwertowanych jest na efekt przywracający HP. Efekty te są efektywne w 1/3 w przypadku wykorzystywania ich na celach nie będących wrogimi championami
- Dodany zostanie Unikalny Pasyw – Madness:
- W trakcie walki z wrogim championem zyskujesz 1% obrażeń na sekundę. Maksymalny poziom tego efektu to 10% (+1% za każdy stack ROA). Efekt ten pozostaje aktywny przez 4 sekundy
- Liandry’s Torment
- Koszt złożenia tego przedmiotów z jego komponentów został zwiększony z 665 do 865 sztuk złota – jest to związane ze zmianą kosztu zakupu Haunting Guise’a
- Unikalny Pasyw – Madness zostanie zmieniony na: W trakcie walki z wrogim championem zyskujesz 2% obrażeń na sekundę. Maksymalny poziom tego efektu to 20%. Efekt ten pozostaje aktywny przez 4 sekundy.
- Abyssal Mask
- Receptura zostanie zmieniona na: Catalyst of Aeons + Spectre’s Cowl + 800 sztuk złota
- Ilość przyznawanego HP zostanie zwiększona z 350 do 400
- Usunięta zostanie Redukcja czasów odnowienia
- Unikalny Pasyw – Eternity zostanie zmieniony na:
- 5% otrzymanych obrażeń jest konwertowanych na efekt przywracający manę. 10% zadawanych obrażeń konwertowanych jest na efekt przywracający HP. Efekty te są efektywne w 1/3 w przypadku wykorzystywania ich na celach nie będących wrogimi championami
źródło: =https://twitter.com/RoryAlderton